Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä epätavallisia parisuhdesääntöjä tai henkilökohtaisia rajoja teillä on?

Vierailija
16.01.2019 |

Minä en siedä kutittamista ikinä ja missään olosuhteissa. Lyön, jos mies yrittää kutittaa minua. Toinen oudohko raja on se, etten katselisi miestä, jota ällöttää kuukautisseksi.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko tämä epätavallinen sääntö.

Seksiä emme harrasteta, jos tavoitteena ei ole molempien orgasmi. 

Tämä sääntö on ollut puolitoista vuotta voimassa minun aloitteesta.  Olen luvannut olla itsetyydyttämästä itseäni, eli säästän paukut yhdessä peuhaamiseen.  25-vuotta parisuhdetta takana ja kriisin kautta päädyttiin tällaiseen. 

Meillä sama. Mies ei halua, ellen minä ole täysillä mukana ja itsellä sama homma. Lopetetaan kesken, jos näyttää siltä ettei toinen tule. Emme myöskään harrasta itsetyydytystä, vaan yleensä joko yhdessä tai sitten toinen "avittaa" toista. En tiedä miten tähän olemme päätyneet, mutta käy molemmille hyvin.

Ja ei, en kontrolloi miehen tyydyttämistä tai hän minun, emme vain ole ikinä kokeneet tarvetta siihen tässä suhteessa. Mies myöskään ole sellainen, että jatkuvasti pitäisi olla peuhaamassa.

Vierailija
62/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-vierailija kirjoitti:

Tämä sääntö on ollut puolitoista vuotta voimassa minun aloitteesta.  Olen luvannut olla itsetyydyttämästä itseäni, eli säästän paukut yhdessä peuhaamiseen.  25-vuotta parisuhdetta takana ja kriisin kautta päädyttiin tällaiseen. 

Meillä sama. Mies ei halua, ellen minä ole täysillä mukana ja itsellä sama homma. Lopetetaan kesken, jos näyttää siltä ettei toinen tule. Emme myöskään harrasta itsetyydytystä, vaan yleensä joko yhdessä tai sitten toinen "avittaa" toista. En tiedä miten tähän olemme päätyneet, mutta käy molemmille hyvin.

Ja ei, en kontrolloi miehen tyydyttämistä tai hän minun, emme vain ole ikinä kokeneet tarvetta siihen tässä suhteessa. Mies myöskään ole sellainen, että jatkuvasti pitäisi olla peuhaamassa.

Omalta osalta voit toki sanoa ettet masturboi mutta voitko sanoa noin varmasti miehen puolesta :D ei siinä siis mitään, mietin vain näitä aina kun eihän sitä kumppania voi vahtia 24/7. me ei ainakaan tehdä omin käsin mitään jos toinen on paikalla, eikä siitä kauheesti keskustella sen kummemmin. Todettu vaan että tykätään siitä jne. mut ei sitä aktiivisesti mietitä tms. tai ainakaan itse en mieti tai ajattele. minusta itsetyydytys on ihan normaalia ja ainakin omalla osalla lisää seksuaalista halua muutenkin. ilman varmaan en jaksais kiinnostua yhtään. mutta toki meitä on erilaisia :) ihmettelen vain aina näitä "kumppanini ei tee näin tai näin!" jossain tommosessa ns. henk.kohtaisessa asiassa mistä et voi varmasti teitää. toki kumppani voi sanoa mitä haluaa mutta se taphtuuko niin oikeasti on sitten eri juttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään vaatimiseen perustuvaan suhteeseen en lähtisi alkuunkaan. Pyytää voi asioita, mutta siinäkin on se, että jos liian montaa ihan normaalia asiaa joutuisin toiselta pyytämällä pyytämään, niin ei tuntuisi kyllä oikealta ihmiseltä minulle. Pitää olla jo luonteeltaan sopiva valmiiksi.

Nyt ainakin tuntuu, että molemmin puolin on asiat kohdillaan ilman pyytämistä ja sääntöjäkin, mutta voihan se olla että jotain sovittavaa tulee vastaan kun suhde tästä vanhenee.

Vierailija
64/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-vierailija kirjoitti:

Omalta osalta voit toki sanoa ettet masturboi mutta voitko sanoa noin varmasti miehen puolesta :D ei siinä siis mitään, mietin vain näitä aina kun eihän sitä kumppania voi vahtia 24/7. me ei ainakaan tehdä omin käsin mitään jos toinen on paikalla, eikä siitä kauheesti keskustella sen kummemmin. Todettu vaan että tykätään siitä jne. mut ei sitä aktiivisesti mietitä tms. tai ainakaan itse en mieti tai ajattele. minusta itsetyydytys on ihan normaalia ja ainakin omalla osalla lisää seksuaalista halua muutenkin. ilman varmaan en jaksais kiinnostua yhtään. mutta toki meitä on erilaisia :) ihmettelen vain aina näitä "kumppanini ei tee näin tai näin!" jossain tommosessa ns. henk.kohtaisessa asiassa mistä et voi varmasti teitää. toki kumppani voi sanoa mitä haluaa mutta se taphtuuko niin oikeasti on sitten eri juttu. 

Arvasin että joku alkaa heti epäilemään, etteikö mies masturboisi, mutta ei oikeasti tee sitä mielellään sitä yksin. Yleensä pyytää minua, jos haluttaa ja minä miestä. Hauskempaa se on yhdessä. Emme harrasta seksiä niin usein, vaan yleensä ihan muuta kivaa :)

Miksi vahtaisin miehen runk kaamista? Juurikin laitoin tuohon viestiin, etten ole kieltänyt eikä mies minua, vaan olemme vain tähän päätyneet. Ei minua kiinnosta vaikka masturboisi, mutta ei vaan tee sitä mielellään yksin, kun minun kanssa on hauskempaa. Sen takia tämä onkin se "epätavallinen sääntö".

Ja puhumme hyvin avoimesti kaikesta, eikä syytä epäillä että valehtelisi, kuten en minäkään kun sanon, etten masturboi, vaan säästelen sen miehelle. Ja niin kuin sanoin, mies ei ole mikään kaikista seksuaalisin, joten en yhtään ihmettele ettei harrasta omaa kivaa.

Vierailija
65/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa mainittu kutittaminen on minulle vierasta, koska en kutia kovin helposti eikä tapanani ole kutitella muitakaan. Ymmärrän kyllä, että väkisin kutittaminen eli epämiellyttävä koskettelu voi olla ihan silkkaa kiduttamista kuten vaikka läpsiminen tai neulalla pistely. Mikä saa jotkut ihmiset luulemaan, että kiljuva uhri pitää siitä? Ei se hengen haukkominen mitään naurua ole.

Vaikka nauraisikin, niin ei sekään tarkoita että nauttii siitä! Nauruhan on yleensä spontaani reaktio kutitukseen, joskin kutituksen jatkuessa voi vaihtua itkuksi.

Mua ärsytti kun eksä puolusteli kutittamistani sillä kun nauroin. Vaikka käskin lopettaa ja sanoin etten tykkää siitä.

Vierailija
66/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa tupakoida. Tekee sitä siis salaa.

Vierailija
67/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä yhtään, että toiselle epämiellyttäviä asioita tehdään ”läpällä”. Asiat ovat monesti sellaisia että tiedän muiden ajattelevan niiden olevan pikkujuttuja ja että olen kummallinen kun en vaikka halua jatkaa tapailua miehen kanssa enää niiden jälkeen. Esimerkiksi viime kesänä tapailin muuten kivaa miestä mutta hän ei ollenkaan kunnioittanut toiveitani uimarannalla. Olen vilukissa ja minulla kestää hetken mennä kylmään veteen uimaan. Monille viime kesän helteiden aikaan vesi oli ihanan lämmintä mutta minusta vesi oli kylmää. Sanoin jo rannalla, että älä räiski ja roiskuta vettä, haluan tulla veteen omaa tahtia. Ole aikuinen ihminen ja minulla on oikeus itse päättää millä tahdilla haluan veteen mennä. En voi sietää sitä, että vaikka esitän pyynnön hyvissä ajoin ja asiallisesti, minua ei kuunnella ja mies toimii täysin päinvastoin läpän varjolla. Sitten minä olen huumorintajuton kun en ymmärrä läppää. Minulla soi tilanteessa heti hälytyskellot. Jos ei pysty näin pienessä asiassa kunnioittamaan toivettani, miten sitten isompien asioiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi