Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä epätavallisia parisuhdesääntöjä tai henkilökohtaisia rajoja teillä on?

Vierailija
16.01.2019 |

Minä en siedä kutittamista ikinä ja missään olosuhteissa. Lyön, jos mies yrittää kutittaa minua. Toinen oudohko raja on se, etten katselisi miestä, jota ällöttää kuukautisseksi.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään epätavallisia. Meillä ei lyödä toista missään olosuhteissa, ei missään, mutta se ei toivottavasti ainakaan ole epätavallinen parisuhdesääntö.

Vierailija
2/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison koira ei saa nukkua sängyssäni. Ei edes silloinkin, kun en ole kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme vaadi toisiltamme mitään. Pyytää voi, vaatia ei.

Av-ketjujen perusteella tämä on harvinaista.

Vierailija
4/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmetystä herättää se, että mies on avoimessa suhteessa, minä en. Toisin sanoen, mies saa käydä "vieraissa" luvan kanssa, mutta minä en. Se käy meille parhaiten. Hassua, mutta melkein kaikilla ulkopuolisilla on asiassa nokan koputtamista, vaikkei se kuulu kenellekään muulle millään tavalla.

T. Lähes aseksuaali nainen + erittäin viriili mies

Vierailija
5/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oma-aloitteisesti päättänyt, ettei ole soveliasta olla öitä poissa ja palaa aina kotiin yöksi, vaikka vähän pidemmältäkin reissulta. Itse oon kyllä joskus ollut esim äidilläni yötä.

Vierailija
6/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tavata joka päivä. Vaikka tämän kerron aina tapailun alkuvaiheessa, useampi kuin yksi nainen on ajatellut, että kyllä tämä sitten myöhemmin muuttuu. Mutta en pitkässäkään suhteessa halua jokapäiväistä yhdessä roikkumista. Ja kun nainen pettyy, hän haukkuu minut sitoutumiskammoiseksi. Huokaus.

Vierailija
7/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä. Suoranaisia vaatimuksia ei ole esitetty edes vaikeissa asioissa. Olemme olleet yhdessä nyt 22 vuotta. En ole kaikkeen tyytyväinen liitossamme, mutta pari hyvin tärkeää asiaa on kehittynyt vuosien mittaan toivomaani suuntaan ihan vaatimuksia esittämättäkin. Ja jotkut asiat puolestaan ovat tulleet keljummiksi. Se kuuluu elämään, en minäkään ole se vaimoni nuoruuden unelmien mies. Joissain asioissa haluaisin, toisissa en pysty vaikka haluaisin kuinka.

Mutta tuli tuosta edeltä nyt yksi juttu mieleen, jossa olen jyrkkä. Jos vaimoni kutittelisi minua, se johtaisi melko vakavaan keskusteluun. Olen herkkä kutiamaan ja lapsena olin ihan mahdoton, ja liian moni aikuinen käytti sitä hyväkseen. Minua siis pidettiin väkisin paikoillaan ja kutitettiin. Muisto tuntuu pahalta ja herättää jopa kostoajatuksia.

Vierailija
8/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tavata joka päivä. Vaikka tämän kerron aina tapailun alkuvaiheessa, useampi kuin yksi nainen on ajatellut, että kyllä tämä sitten myöhemmin muuttuu. Mutta en pitkässäkään suhteessa halua jokapäiväistä yhdessä roikkumista. Ja kun nainen pettyy, hän haukkuu minut sitoutumiskammoiseksi. Huokaus.

Mikäs tähän on syynä? Omituiselta kuulostaa ettei kuukausienkaan seurustelun jälkeen halua syventää suhdetta.

Vierailija
9/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä. Suoranaisia vaatimuksia ei ole esitetty edes vaikeissa asioissa. Olemme olleet yhdessä nyt 22 vuotta. En ole kaikkeen tyytyväinen liitossamme, mutta pari hyvin tärkeää asiaa on kehittynyt vuosien mittaan toivomaani suuntaan ihan vaatimuksia esittämättäkin. Ja jotkut asiat puolestaan ovat tulleet keljummiksi. Se kuuluu elämään, en minäkään ole se vaimoni nuoruuden unelmien mies. Joissain asioissa haluaisin, toisissa en pysty vaikka haluaisin kuinka.

Mutta tuli tuosta edeltä nyt yksi juttu mieleen, jossa olen jyrkkä. Jos vaimoni kutittelisi minua, se johtaisi melko vakavaan keskusteluun. Olen herkkä kutiamaan ja lapsena olin ihan mahdoton, ja liian moni aikuinen käytti sitä hyväkseen. Minua siis pidettiin väkisin paikoillaan ja kutitettiin. Muisto tuntuu pahalta ja herättää jopa kostoajatuksia.

Jep, aapeella samat kutitusmuistot. Ja tämä ei kuulemma ole mitenkään harvinaista.

Vierailija
10/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meillä ole mitään sääntöjä.

Vierailija
11/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tähän on syynä? Omituiselta kuulostaa ettei kuukausienkaan seurustelun jälkeen halua syventää suhdetta.

En ole tuo edellinen, mutta samanlainen. Asutaan erillään vaikka ollaan oltu yhdessä vuosikausia. Olen erakkoluonne, enkä jaksa nähdä ketään ihmistä joka päivä. Pidän suhdettamme hyvin syvänä, vaikkei joka päivä tavatakaan. Onneksi kumppanini ymmärtää.

Vierailija
12/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen paljon omaa aikaa ja tilaa ja lisäksi arvostan suhteessa sitä, että ehtii vähän kaivata toista. Olen suhteissa seksin ja romantiikan takia, ja ne paranevat siitä, kun arkista nysväämistä rajoitetaan.

En ole koskaan kokenut, että parisuhde mitenkään syvenisi sillä, että nähdään koko ajan. Suhde ennemminkin leviää kuin syvenee. Onhan se tavallista, että suhteesi kerran parissa kuussa näkemääsi ystävään on syvempi kuin aina paikalla olevaan kämppikseesi. Syvyys tulee yhteyden kokemuksesta.

Vierailija
13/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihmetystä herättää se, että mies on avoimessa suhteessa, minä en. Toisin sanoen, mies saa käydä "vieraissa" luvan kanssa, mutta minä en. Se käy meille parhaiten. Hassua, mutta melkein kaikilla ulkopuolisilla on asiassa nokan koputtamista, vaikkei se kuulu kenellekään muulle millään tavalla.

No varmaan sitä nokan koputtamista on siksi, että muut pelkäävät miehen käyttävän sua hyväkseen olemalla yksipuolisesti avoimessa suhteessa. Se lienee yleisempää, kuin yksipuolinen avoin suhde joka on oikeasti molemmille osapuolille ok.

Vierailija
14/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en siedä kutittamista ikinä ja missään olosuhteissa. Lyön, jos mies yrittää kutittaa minua. Toinen oudohko raja on se, etten katselisi miestä, jota ällöttää kuukautisseksi.

Sinut olisi hauska sitoa sängynpäätyihin kiinni ja kutitella oikein huolella joka paikasta ajan kanssa!

Vierailija
15/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta minua alkaa ahdistaa liian tiivis yhteydenpito. 

Vierailija
16/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

silloinkaan

T. korjaaja

Vierailija
17/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimoni kutittelisi minua, se johtaisi melko vakavaan keskusteluun. Olen herkkä kutiamaan ja lapsena olin ihan mahdoton, ja liian moni aikuinen käytti sitä hyväkseen. Minua siis pidettiin väkisin paikoillaan ja kutitettiin. Muisto tuntuu pahalta ja herättää jopa kostoajatuksia.

Jos minulla olisi miesystävä, joka kutittelisi minua, siitä seuraisi huutoa. Olen kiljunut ja purrut miestä, kun hän riitatilanteessa kahlitsi minut otteellaan ja "kutitti" - purin täysillä, enkä hellittänyt ennen kuin hän irroitti otteensa. Keho ei milloinkaan unohda lapsuudenaikaista kaltoinkohtelua. 

Vierailija
18/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

silloinkaan

T. korjaaja

silloin

Vierailija
19/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan sitä nokan koputtamista on siksi, että muut pelkäävät miehen käyttävän sua hyväkseen olemalla yksipuolisesti avoimessa suhteessa. Se lienee yleisempää, kuin yksipuolinen avoin suhde joka on oikeasti molemmille osapuolille ok.

Varmasti onkin yleisempää, mutta ei se silti tee siitä sellaista, että kaikilla tilanne olisi niin. Meillä tähän päädyttiin minun aloitteestani, kun en kerta kaikkiaan halunnut seksiä yhtä paljon kuin mies. En halua rajoittaa hänen seksuaalisuuttaan, enkä halua hänen kituuttavan kanssani puutteessa. Helpompaa näin, molemmille. Minun ei tarvitse suostua seksiin miehen iloksi, ja toisaalta hän saa tarpeeksi.

Keskustelupalstoilla kun kehtaan ottaa asian puheeksi, saan kuulla olevani säälittävä kynnysmatto, mieheni kanssa pelkästään rahojen vuoksi (turhaa kai mainitakaan, että minä tienaan meistä enemmän), ja että mies etsii koko ajan parempaa naista itselleen. Olen kuulemma huonoitsetuntoinen reppana, joka ansaitseekin sen, että mies käy vieraissa. Pidän ihmeellisenä.

Mutta se siitä, en halua tehdä tästä ketjusta pelkkää oman asiani jankkaamista.

Vierailija
20/67 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä epätavallinen sääntö? Miksi pa**aisia elukoita tulisi päästää säänkyyn?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä