Olenko kohtuuton vai mies ääliö?
Olen kuumeessa ja mies iltaan asti töissä. Työtä voi tehdä etänä ja tekeekin aina kun itse tarvitsee. Sillonkin kun lapset ovat kotona eli ei mikään poikkeustapaus kuin minulle. Nyt kun olen kuumeessa niin ei suostunut eikä antanut mitään selitystä miksi. Mulle tämä oli kaiken hänen itsekkyyden huippu ja mitta tuli täyteen. Suunnittelen eroa heti kun paranen mutta koska olen kipeä mietin että onko jotain ylireagointia havaittavissa? Eli mies jää kotiin AINA kun itse tarvitsee ilman ongelmia mutta nyt kun itse kuumeessa pyydän niin ei suostu.
Kommentit (33)
Jos olisin miehesi ja kuulisin sinun ajattelevan jotain noin itsekästä niin pistäisin sinut vaihtoon välittömästi. OLET AIKUINEN. Lapset tarvitsevat aikuisen kotiin kun ovat kipeänä, ei aikuiset. Vai kaipaatko äitiä?
Ekanko kerran tämä kävi, kun teillä on useampi lapsikin?
En kyllä eroa alkaisi heti pistämään vireille vain yhden kerran takia
NYT HERÄTYS :DDDD Miehesi ei ole sinun huoltajasi.
En ymmärtänyt. Onko teillä lapsia, minkä ikäisiä? Ovatko kumpikin töissä? Ovatko lapset tarhassa vai kotihoidossa? Jos mies on kuumeessa, niin otatko sinä töistä vapaata ja jäät hoitamaan kptiin lapsia ja miestä? Paljonko sinulla on kuumetta nyt? Epäselvä kirjoitus.
Miksi ihmeessä miehen olisi pitänyt jäädä kotiin?
Kyllä aikuinen pärjää kuumessa yksinkin. Olet kohtuuton ja naurettavaa tuo käytöksesi.
Todella epäselvä kirjoitus... Onko siis niin että sinä olet tosiaan kuumeessa ja tarvisit miehesi hoitamaan sinua :D Täytyy sanoa että jos asia on näin niin kyllä on ensimmäinen kerta 32v elämäni aikana kun kuulen jotain tällaista :D
Tee siinä etätöitä kun av-mamma vaikeroi ja lapset pyörii jaloissa. Ap on kohtuuton.
Jos lapset ovat kotona niin mies on ääliö. Myös jos lapset pk:ssa ja mies ei vie JA hae heitä. Mutta jos lapset eivät ole kotona ja mies huolehtii heidät hoitoon ja takaisin niin olet kohtuuton. Outoa tosin että mies ei sanonut mitään syytä.
voi luoja, aikuinen akka tarvitsee kuumeessa paapojaa. Kyllä olte kohtuuton ja SINÄ olet se ääliö
Siis oliko pointti nyt se, että mies voisi etänä ollessaan osallistua edes hetkittäin lasten kaitsemiseen / hoitaa päiväkotiin viemiset tms., vai se, että olisi pitänyt jäädä sinun flunssan takia kotiin?
Ymmärtäisin tämän niin, että ap haluaa miehen jäävän kotiin, sillä itse on kipeänä ja liian väsynyt hoitamaan lapsia? Ainakin toivon, että asia olisi niin.
Eipä ap kovin sairas ole kun jaksaa palstaillakin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin tämän niin, että ap haluaa miehen jäävän kotiin, sillä itse on kipeänä ja liian väsynyt hoitamaan lapsia? Ainakin toivon, että asia olisi niin.
"Sillonkin kun lapset ovat kotona eli ei mikään poikkeustapaus kuin minulle. Nyt kun olen kuumeessa niin ei suostunut eikä antanut mitään selitystä miksi."
Tästä voisi päätellä että lapset eivät tällä kertaa ole kipeinä kotona, vaan ainoastaan äiti. Toki aika sekava viesti, niin voi olla toisinkin.
Sori epäselvyys, olen tosiaan kipeä. Eli haluaisin vain miehen hakevan lapset hoidosta. Etänä tekeminen miehen töissä on täysin normaalia ja tekeekin paljon etätöitä. On lähtenyt todella monta kertaa aiemmin töistä, hakenut lapset ja tehnyt loppuillan töitä kotona. Mikä tässä on outoa ettei suostu nyt kun olen kipeä eikä mitään selityksiä antanut.
Itse olen joustanut aivan jokainen kerta. Lähtenyt aiemmin töistä hakemaan lapsia, peruuttanut lomia ja siirrellyt omia suunnitelmia. Nyt tämän yhden kerran pyydän apua niin ei mitään joustoa.
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko pointti nyt se, että mies voisi etänä ollessaan osallistua edes hetkittäin lasten kaitsemiseen / hoitaa päiväkotiin viemiset tms., vai se, että olisi pitänyt jäädä sinun flunssan takia kotiin?
Juuri näin ja työvuoroa olisi lasten hakemisen jälkeen jäänyt kokonaiset 2 tuntia eli ei koko päivää. Ja todella montaa kertaa on tehnyt niin.
Onko tosiaan niin että 40 asteen kuumeessa on ok hoitaa lapsia vain koska mies ei tahdo?
AP
Buranaa naamaan ja lopeta se vinkuminen. Tilaa kakaroille valmisruokaa ja istuta ne tabletti kourassa lattialle. Sitähän se nykyvanhemmuus on muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin ja työvuoroa olisi lasten hakemisen jälkeen jäänyt kokonaiset 2 tuntia eli ei koko päivää. Ja todella montaa kertaa on tehnyt niin.
Onko tosiaan niin että 40 asteen kuumeessa on ok hoitaa lapsia vain koska mies ei tahdo?
AP
40 asteen kuumeessa ei kukaan palstaile, trolliina
Mielestäni olet täysin kohtuuton.
On mun mielestä täysin absurdia ajatella että toinen aikuinen ihminen ottaisi etätyöpäivän toisen aikuisen ihmisen flunssan takia. Oletan että olette molemmat 18v täyttäneitä.
Sinä olet tässä tapauksessa se itsekäs, kun tuollaista edes ajattelet, oot aikuinen ihminen joka pärjää ITSE flunssassa niin muut voivat toteuttaa päivänsä juuri niinkuin haluavat.