Olenko ainut kenen mielestä Jerry Seinfeld on äärimmäisen hyvännäköinen?
Aloin vuodenvaihteessa katsomaan Seinfeldia ja täytyy myöntää, että en pysty olemaan silmäilemättä Jerryä joka kohtauksessa.
Haluaisin pörröttää sitä ihanaa tuuheaa tukkaa ja katsoa niihin ihaniin silmiin kun hän hymyilee sillä viekkaalla hymyllään.
N25
Kommentit (48)
Olet. Sen rahojen takia kaikki muut siitä tykkää, siis jos ylipäätänsä tykkäävät.
Hänen tukkansa on huomattavasti ohentunut tuon sarjan jälkeen, mutta kyllä hän vielä 64-vuotiaanakin on ihan hyvin säilynyt.
Oletko nähnyt kaverin nykyään? Vaikka raha taitaa tehdä miehestä vastustamattoman.
Eikö sua häiritse ne lähekkäin olevat silmät?
Taitaa se houkuttelevuus olla enemmän siitä luonteesta, hauskuudesta, tmv. kuin ulkonäöstä. Usein sitä pitää seksikkäänä ihmistä, joka saa nauramaan, ja joka on siis sitä sukupuolta, johon tuntee luonnostaan vetoa. Sitä alkaa sitten pitää hyvännköisenäkin.
Ja siis juu ei mun mielestä todellakaan ole hyvännäköinen :D
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt kaverin nykyään? Vaikka raha taitaa tehdä miehestä vastustamattoman.
Tottakai aika on tehnyt tehtävänsä kuten kaikille muillekin.
Ja onko niin vaikeaa uskoa, että hänen kasvonsa ja huumorinsa miellyttävät minua enkä ajattele hänen rahojaan ollenkaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan mitannut etäisyyttä? Tarvitaan lukuja tarkempaan analyysiin. Silmämääräisesti sanoisin että olet oikeassa, heh.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse. Minun mielestä se tekee hänestä uniikin näköisen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Taitaa se houkuttelevuus olla enemmän siitä luonteesta, hauskuudesta, tmv. kuin ulkonäöstä. Usein sitä pitää seksikkäänä ihmistä, joka saa nauramaan, ja joka on siis sitä sukupuolta, johon tuntee luonnostaan vetoa. Sitä alkaa sitten pitää hyvännköisenäkin.
Ja siis juu ei mun mielestä todellakaan ole hyvännäköinen :D
Mutta en pidä George Costanzaa enkä Krameria hyvännäköisenä vaikka pidän heitä hauskana.
Ap
"Kramer" on ollut hyvännäköinen siviilissä
Voi kauhee, pitikin mennä googlaamaan noita uusia kuvia. Juuh, oli se ihan mukiinmenevä nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhee, pitikin mennä googlaamaan noita uusia kuvia. Juuh, oli se ihan mukiinmenevä nuorena.
Riippuu tietysti mihin vertaa.
Aikansa Hollywood komistuksiin verrattuna ei ihmeellinen mutta suomalaisiin miehiin verrattuna täysi 10.
Jerry oli hoikka ja huoliteltu mutta silti hetero. Tätä ainakin sarjassa ihmeteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Jerry oli hoikka ja huoliteltu mutta silti hetero. Tätä ainakin sarjassa ihmeteltiin.
Onkohan tällekin tehty kauneusleikkauksia?
No siis onhan se siinä porukassa edukseen erottuva, mikä ei kyllä ole vaikeaa. Ymmärrän hyvin, miksi joku näkee seksikkäänä. Pitkä, hoikka, hymyileväinen.
Minuun vetoaa enemmän Kramer.
Olet. Seinfeld on kammottava kimittävä luikku juttku jolla on löydä muna . Ei millään lailla edes hauska.
Liian puikulamainen pää. Vartalokin rimpula. Päälle kamala ysärityyli.
Sarja on kyllä edelleen hyvä.