Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin vieraan hiuksen

Vierailija
16.01.2019 |

Kuin vahva todiste pettämisestä on mielestänne se että löysin eilen kotona kylppärin lattialta mustan n. 20 cm pitkän hiuksen? Kun ottaa huomioon ettei meillä kellään ole mustia hiuksia eikä kylässäkään ole käynyt ketään sellaista jolle se voisi kuulua. Mies oli eilen kolmatta päivää kotona kun on ollut flunssassa. Yksin sen aikaa kun minä olin töissä ja lapset koulussa.
Aiemmin n. 10 kk sitten löysin myös vastaavan hiuksen yöpöydältäni ja silloin keskusteltiin asiasta päätymättä ratkaisuun mistä se oli siihen kulkeutunut. Mies on aiemmin salaillut whatsapissa käymiään keskusteluja toisten naisten kanssa. Siitä sotkusta ollaan selvitty mutta epäilyksen on jättänyt hänen käytöksestään.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jospa vaikka sanoisit sille miehellesi, että löysit TAAS samanlaisen hiuksen, että mitä tämä nyt on. Tarpeeksi, kun pistää toista ahtaalle, niin se totuus sieltä tulee. Jos on viestitellyt joillekin naisillekin joskus salaa, niin kyllähän kyseessä on pettäjäukko. Miksi edes olet jatkanut miehen kanssa, jonka pitää viestitellä muiden kanssa?

Vierailija
2/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo viestittelyt loppuivat kyllä silloin kun sain niistä tietää. On kyllä ollut muitakin juttuja jotka uskottomuuteen viittaavat. Kyllähän tuo hius on voinut ehkä jostain kulkeutuakin jo aiemmin mutta en ole sitä huomannut. Toiveajatteluako sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse pettää kun epäilet puolisoasi pettämisestä, sehän on tällä palstalla jo totuudeksi todettu

Vierailija
4/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se hius olla kulkeutunut esim. lasten vaatteiden mukana teille?

Vierailija
5/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy. (Ja joo kieltää kumminki)

Mä sanoisin et kyl siel sit ollu joku kyläs, mut ei välttämättä pettäny. (Naiviako?) Siis ajatellaan et vaan yks hius, mut miten se sit oikeesti käytännös kulkeutuis sinne? No jos joku pyykkikori on siellä ja joku vaik heittäny kaulaliinan johon tarttunu joku hius mut enpä usko.

Varsinki ku taustal on jo tollasta ja epäilyä siit et pettääkö vai eikö petä.

Jos oot oikein hullu nii palkkaat yksityisetsivän varjostamaan ja asennat huomaamattoman kameran himaan. En kyl suosittele.

Vierailija
6/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksethan nyt kulkeutuu sukkienkin pohjissa. Ootkohan sä vähän vainoharhanen?

Vierailija
7/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ikävä tilanne. Tsemppiä.

Vierailija
8/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noista pystytä nykyään ottamaan dna-testit?

Vierailija
9/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta päivää kotona koska flunssa? Jätä nyt herranen aika tuollainen vätys. Pettämistäkin pahempi piirre "miehessä". Onko myös voivotellut oloaan?

Vierailija
10/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse pettää kun epäilet puolisoasi pettämisestä, sehän on tällä palstalla jo totuudeksi todettu

En ole ikinä pettänyt, mutta minua on petetty. Siitä syystä olen ollut varpaillani seuraavissa suhteissa. t. eri

Vierailija
11/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on edelleen kotona päivän yksin, niin ajasin varmaan kodin lähettyville piiloon katsomaan, käykö siellä joku.

Vierailija
12/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin kerran punaiseksi värjätyn hiuksen ruokapöydältäni. Jonkun ajan kuluttua löysin punatukkaisen naisenkin. Luottamus ja seukkaaminen loppui siihen.

Vierailija
13/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaveripiirissä kaljuuntuvaa naista,? Tätä henkilöä miehesi panee.

Vierailija
14/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmatta päivää kotona koska flunssa? Jätä nyt herranen aika tuollainen vätys. Pettämistäkin pahempi piirre "miehessä". Onko myös voivotellut oloaan?

Järkevä mies potee flunssan eikä rehki turhia sillä järkevä mies tietää, että jälkitaudit ovat aina pahempia kuin itse alkuperäinen flunssa. Vähemmän järkevämpi nainen ilkkuu siitä asiasta miestä.

Vierailija
15/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin vahva todiste pettämisestä on mielestänne se että löysin eilen kotona kylppärin lattialta mustan n. 20 cm pitkän hiuksen? Kun ottaa huomioon ettei meillä kellään ole mustia hiuksia eikä kylässäkään ole käynyt ketään sellaista jolle se voisi kuulua. Mies oli eilen kolmatta päivää kotona kun on ollut flunssassa. Yksin sen aikaa kun minä olin töissä ja lapset koulussa.

Aiemmin n. 10 kk sitten löysin myös vastaavan hiuksen yöpöydältäni ja silloin keskusteltiin asiasta päätymättä ratkaisuun mistä se oli siihen kulkeutunut. Mies on aiemmin salaillut whatsapissa käymiään keskusteluja toisten naisten kanssa. Siitä sotkusta ollaan selvitty mutta epäilyksen on jättänyt hänen käytöksestään.

Turha tuosta on nyt riitaa alkaa haastaa. Nyt mietit vain kaikessa rauhassa, haluatko antaa miehellesi anteeksi pettämisen..

Vierailija
16/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä mies potee flunssan eikä rehki turhia sillä järkevä mies tietää, että jälkitaudit ovat aina pahempia kuin itse alkuperäinen flunssa. Vähemmän järkevämpi nainen ilkkuu siitä asiasta miestä.

Mutta flunssassa voi painaa vierasta pirkkoa, niin että tyrät ryskyy ja hiukset irtoilee? Sukupuolitaudeista viis kunhan ei jälkitauti vaan tule?

Vierailija
17/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kattonu sarjaa nimeltä Dr. Foster? Kannattais... Siinä kaikki sai alkunsa kun nainen löysi vieraan hiuksen miehensä huivista.

Vierailija
18/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo viestittelyt loppuivat kyllä silloin kun sain niistä tietää. On kyllä ollut muitakin juttuja jotka uskottomuuteen viittaavat. Kyllähän tuo hius on voinut ehkä jostain kulkeutuakin jo aiemmin mutta en ole sitä huomannut. Toiveajatteluako sitten...

Tässä taas yksi esimerkki naisten tyhmyydestä. Mikä edes saa rakastavan kumppanin viestittelemään muille? Niinpä... Sillä ei ole mitään väliä lopettiko vai ei, mutta ei suhteessa kuulu toimia noin. Jos noin helposti antaa anteeksi, niin tuollainen pettämiseen taipuvainen ihminen käyttää kyllä häikäilemättä hyväkseen jatkossakin.

Vierailija
19/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi entinen mies, jos hän KEHTAISI pettää minua omassa sängyssämme. Yököttävää toisen luottamuksen pettämistä ja vastenmielistä sottaamista.

Toisaalta hius on voinut kulkeutua teille vaatteissanne.

Elän yksin ja huomasin jossain vaiheessa, että villatakkini olkapäähän oli tarttunut pitkä punainen hius. Jos olisin parisuhteessa, niin olisin mahdollisesti olettanut miehen pettävän, mutta hius oli tarttunut vaatteeseeni todennäköisesti bussimatkalla.

Vierailija
20/27 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi sulla ei ole huolta, jos/kun sun kumppani pettää. Kun oikeestihan se oletkin sinä. Kyllä palsta tietää. ei ap