Löysin vieraan hiuksen
Kuin vahva todiste pettämisestä on mielestänne se että löysin eilen kotona kylppärin lattialta mustan n. 20 cm pitkän hiuksen? Kun ottaa huomioon ettei meillä kellään ole mustia hiuksia eikä kylässäkään ole käynyt ketään sellaista jolle se voisi kuulua. Mies oli eilen kolmatta päivää kotona kun on ollut flunssassa. Yksin sen aikaa kun minä olin töissä ja lapset koulussa.
Aiemmin n. 10 kk sitten löysin myös vastaavan hiuksen yöpöydältäni ja silloin keskusteltiin asiasta päätymättä ratkaisuun mistä se oli siihen kulkeutunut. Mies on aiemmin salaillut whatsapissa käymiään keskusteluja toisten naisten kanssa. Siitä sotkusta ollaan selvitty mutta epäilyksen on jättänyt hänen käytöksestään.
Kommentit (27)
Miesflunssassa ei pysty panemaan kukaan mies, 0/5
Millaiset hiukset sinulla on? Ovatko vaaleat samanpituiset?
Minulta on alkanut pudota ihan pikimustia, karheita ja kuivia hiuksia. Oikeasti hiukseni ovat vaaleat. Kyse on harmaantuvista hiuksista, ne näyttävät tuolta, ihan erilaisilta kuin oikeat hiukset.
Hiukseni ovat vaaleat ja vähän tummemmat kohdat ovat sellaiset maantienväriset. Löytynyt hius on täysin musta ja eripituinen mitä minun ovat.
Juttelet sille hiukselle ja tutustut siihen, niin ei ole enää vieras.
Eihän tuohon ole kuin yksi oikea vastaus: Jätä se SIKA!
Tarkoittanet naisen?
Mielestäni kaikki miehet ovat epäluotettavia pettäviä ja tautisia huoripukkeja. Sama logiikka, kuin sinun simppelissä vastauksessasi.