Lihava nainen istui bussissa mun käsilaukun päälle
Mun vieressä ollut käsilaukku pysyi ehjänä mutta karkit ei. Mä en ymmärrä tällaista
nyky touhua!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo se pelkästään on ärsyttävää että viereen tulee joku lihava. Tässä yksi päivä joku matami tunki viereen ja levisi minunkin penkkini puolelle. Valitettavasti matkusti vielä kauemmalle pysäkille kuin minä, joten jouduin kärsimään siitä koko matkan. Inhoan sitä, että joku ventovieras koskettaa koko läskisen reitensä ja käsivartensa mitalta minua! Yök! Eikö voi istua yhtään kauemmas?
Mua ällöttää vielä enemmän se, että viereen istuu voimakkaasti tupakalta haiseva tai parfyymissä kylpenyt yksilö. Tai joku, jolla rexona pettänyt pahemman kerran. UÄK!
Perjantaina, kun poikaystävä otti auton aamulla ja vei huoltoon, niin menin bussilla töihin. En muistanutkaan kuinka täyteen se bussi tuleekaan. Mun viereen tuli mies, joka haisi vahvalle röökille, kun puhalteli niitä savuja vielä ovella eli hengitti ne vika kärtsät bussiin sisään. Tietenkin mun viereen. Se, että haisi tupakalle, niin se haisi myös vahvalle halvalle partavedelle ja hielle ja valkosipulille ja vaatteet haisi hirveelle.
Partavesi, hiki, tupakka, valkosipuli ja likaiset vaatteet. Se haju on jotain mitä ei oikeastaa voi edes kuvailla. Hengitin paidan sisään ja nielin ettei oksennus tule suusta. Mun aamu meni täysin pilalle oikeasti, kun jouduin tuskassa olemaan täydessä bussissa. Vttu kun ei sieltä voinut mennä mihinkään kun ihmiset seiso käytävillä, niin täys se oli. En ymmärrä mikä siinä oman hygienian ylläpitämisessä on niin vaikeaa. Minä rupesin miettimään sen tyypin asuntokin minkälainen sekin on ja se haju, kun varmasti ei ole siivonnut kämppää ja tyhjät tölkit lojuu ja kylppäri on sellanen missä vaatteet nurkassa ja pönttö on sellanen ettei sinne voi edes räkästä.
Sitä en ymmärrä miksi noiden lihavien täytyy istua niin että koskettavat vieressäistujaa. Onko se niin vaikea istua reunemmas. Jos ei mahdu niin sitten täytyy jäädä seisomaan.
Onneksi en käytä joukkoliikennettä niin ei tarvite välittää kanssamatkustajista.