Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen istui bussissa mun käsilaukun päälle

Vierailija
16.01.2019 |

Mun vieressä ollut käsilaukku pysyi ehjänä mutta karkit ei. Mä en ymmärrä tällaista
nyky touhua!

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vielä nostaa koiran siihen viereiselle penkille 😡

Olen törmännyt tällaiseen näkyyn ruuhkassa.

Vierailija
42/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tavaroiden päälle saa istua. Jos haluat istua penkille jossa on jonkun laukku, sano laukun omistajalle että ottaisitko tuon syliin ja istu sitten kun laukku on siirretty pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävimpiä julkisissa välineissä ovat isot koulun/tarhan lapsiporukat, ja lapset vaunuissa. Vievät h**vetisti tilaa ja niistä lähtee hirveä mekkala. Vanhemmat/Opettajat ovat kanssa rasittavia, "ÄLÄ NYT SINNE MEE PEKU EIKU TUU SINÄKIN JESSICA NYT TÄÖNNE JA ÄLKÄÄ MENKÖ SINNE TONNE JA TÄNNE" 

Vierailija
44/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Mun mielestä julkisilla kulkuneuvoilla ei pitäisi kuljettaa koiria (eikä muitakaan eläimiä)  ollenkaan, ellei niille ole erillistä muista eristettyä osastoa, kuten junissa lemmikkivaunu.

Vierailija
45/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mennyt esim kännukkä rikki, niin eiku laskua päälle istujalle.

Vierailija
46/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että otti sitten itselleen yhden paikan, vaikka sinä olit varannut (mutta et maksanut) itsellesi kaksi!

Vierailija
47/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Mun mielestä julkisilla kulkuneuvoilla ei pitäisi kuljettaa koiria (eikä muitakaan eläimiä)  ollenkaan, ellei niille ole erillistä muista eristettyä osastoa, kuten junissa lemmikkivaunu.

Eipä junissakaan ole eristettyä osastoa, vaan samassa vaunussa on myös muitakin matkustajia ja lemmikkipaikkoja myydään myös henkilöille joilla ei lemmikkiä ole.

Vierailija
48/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lihavia naisia. On vain suomalaisia naisia ja ulkomaalaisia naisia.

Vierailija
49/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua ketään mun viereen bussissa tai junassa. Mä ahdustun vieraista ihmisistä. Mulla on oikeus myös osoittaa se ja laitan viereiselle penkille selkeesti näkyvän merkin!

0/5

Vierailija
50/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nostan nää varaushanskat, -pipot, -reput suoraan omistajalleen. Jotkut vielä mumisevat jotain ettei niihin saisi koskea :)

Jos alkaa rähjätä, niin nakkaa sinne ulos menevän oven kuoppaan,  tuumaa vai siihen että ne olivat jo menossa.    Niinhän ne oliki, siirtyneet jo valmiiksi lähtemään siihen toiselle paikalle.  

Vierailija
51/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiva istua koiran kusiselle penkille

Nimim. Sen kokenut.

Vierailija
52/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiva istua koiran kusiselle penkille

Nimim. Sen kokenut.

Mun tyttö istui bussissa koiranpaskaan. Oltiin menossa bussilla päikkäristä kauppaan. Arvaa harmittiko

Vierailija
53/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nostan nää varaushanskat, -pipot, -reput suoraan omistajalleen. Jotkut vielä mumisevat jotain ettei niihin saisi koskea :)

Aamulla yks rouva kyllä näki meikäläisen kävelevän täydessä bussissa, mutta ei hänellä käynyt mielessäkään siirtää cityreppuaan viereiseltä penkiltä syliinsä. Molkaisi vain että siinäpä seisot 🤬

Vierailija
54/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei istunu sun päälle. Oliskin ollu näky, kun nainen olis poistunut bussista ja penkille jäisi pannukakuksi litistynyt valittaja. Sitten se läski huomais sen pannukakun ja palais syömään sen ::D:D:D

Vierailija
55/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit on tosiaan kuvottavia, valuvat hyytelön lailla toisen penkin puolelle, läähättävä ja hinkuttavat. Kesäisin myös haisevat. En yhtään ihmettele, jos sellaista ei halua viereensä.

Vierailija
56/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko laiha kretiini ostanut laukullesi oman matkalipun?

Vierailija
57/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuhkabussissa sanon laukkuaan vapaalla penkillä pitävälle kohteliaasti "anteeksi, mahtuuko tähän" ja tämän jälkeen laukun omistajalla on sen verran aikaa korjata omaisuutensa pois kun tämä 100+kg miehen perse osuu penkkiin. 

Sinähän kysyit, ja jos se vastaa ettei mahdu, niin mitäs sitten teet?

Vierailija
58/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruuhkabussissa sanon laukkuaan vapaalla penkillä pitävälle kohteliaasti "anteeksi, mahtuuko tähän" ja tämän jälkeen laukun omistajalla on sen verran aikaa korjata omaisuutensa pois kun tämä 100+kg miehen perse osuu penkkiin. 

Sinähän kysyit, ja jos se vastaa ettei mahdu, niin mitäs sitten teet?

Istun tavaroiden päälle ja sanon, että sun käsilaukkus haisee nyt ihan miehen karvaiselle persehielle. Sen jälkeen pieraisen käsilaukkuun.

Vierailija
59/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko maksanut laukullesi oman lipun kun se matkusti istumapaikalla?

Vierailija
60/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vieressä ollut käsilaukku pysyi ehjänä mutta karkit ei. Mä en ymmärrä tällaista

nyky touhua!

Onneksi että kokonaan murskautunut hänen painonsa alle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän