Lihava nainen istui bussissa mun käsilaukun päälle
Mun vieressä ollut käsilaukku pysyi ehjänä mutta karkit ei. Mä en ymmärrä tällaista
nyky touhua!
Kommentit (63)
joku kirjoitti että ärsyttää kun viereen tulee joku lihava.
Mua ärsyttää taas se, että pitää puhua kaikki yksityiselämän asiat siellä linja-autossa kovaan ääneen.
Puhelimessa tai viereiselle ihmiselle. pitkät jaaritukset ja liirum laarumit mitä tyhjänpäiväisemmistä asioista. matka voi kestää jopa 25 min, ja juttu sen kun jatkuu ja jatkuu..
Teinien murheet, lihava tulee viereen istumaan. Yök! Tossa iässä kaikki on yök
Mitähän niiden päässä liikkuu, jotka varaavat viereisen penkin. He yleensä istuvat ikkunapaikalla eivätkä edes halua katsoa käytävällä seisovia, eivätkä usein tee mitään siirtääkseen itse reppuaan, pipoaan tms.
Mun vuorolla liikkuu mies joka jää seisomaan tällaisen varatun penkin viereen. Sitten se pieraisee.
Vanha juttu. Mummopa matkusti junassa ja kassinsa oli viereisellä paikalla. Nuori mies tuli siihen, ja aikoi istahtaa mummon kassin päälle. Mummo sanoi "varokaa munia". "Ai, teillä on kassissa munia", mies tokaisi.
"Ei, vaan sukankudin", sanoi mummo.
Jos joku on vallannut kaksi penkkiä, kysyn kohteliaasto: oletko maksanut kahdesta paikasta ?
Jos joku on vallannut kaksi penkkiä, kysyn kohteliaasto: oletko maksanut kahdesta paikasta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁 Mitäs jätit sen viereesi. Olisit pitänyt laukkusi sylissäsi.
Miksi ihmeessä tavaroita ei saisi pitää vieressä niin kauan kun siihen ei ole ketään tulossa?
Meilläpäin on tapana, ettei edes yritetä nostaa reppua syliin vaan se lasketaan penkille. Näin housut pysyvät puhtaana.
Vierailija kirjoitti:
Jo se pelkästään on ärsyttävää että viereen tulee joku lihava. Tässä yksi päivä joku matami tunki viereen ja levisi minunkin penkkini puolelle. Valitettavasti matkusti vielä kauemmalle pysäkille kuin minä, joten jouduin kärsimään siitä koko matkan. Inhoan sitä, että joku ventovieras koskettaa koko läskisen reitensä ja käsivartensa mitalta minua! Yök! Eikö voi istua yhtään kauemmas?
Busseissa pitäisi olla 2+1 istuinjärjestys käytävän eri puolilla. Läskit joutuisivat istumaan ykköspaikoilla. Läskeille kaksinkertainen lipun hinta - samanlainen portti kuin Linnanmäellä, mutta leveyden suhteen - jos ei mahdu normaalien portista, pitää maksaa enemmän. Loppuisi riitely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tavaroita ei saisi pitää vieressä niin kauan kun siihen ei ole ketään tulossa?
Siihenhän oli tulossa joku, ap ei vain pitänyt häntä paikan arvoisena.
Mun mies otti joskus kännykuvan bussissa, jossa jokaisella matkustajalla oli varausreppu viereisellä paikalla.
Ootte varmaan huomannut että tätä on myös lähijunissa :(
Mä en halua ketään mun viereen bussissa tai junassa. Mä ahdustun vieraista ihmisistä. Mulla on oikeus myös osoittaa se ja laitan viereiselle penkille selkeesti näkyvän merkin!
Vierailija kirjoitti:
Mun vieressä ollut käsilaukku pysyi ehjänä mutta karkit ei. Mä en ymmärrä tällaista
nyky touhua!
0/5
Pidä laukkus sylissäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin on tapana, ettei edes yritetä nostaa reppua syliin vaan se lasketaan penkille. Näin housut pysyvät puhtaana.
En ole ikinä pitänyt minään varauksena laukun pitämistä viereisellä penkillä, jos junassa tilaa. Just sen takia, ettei turhaan likaannu lattialla. Ja kun olen itse etsinyt paikkaa, kysyn, onko vapaa ja silloin laukku siirretään pois ilman suurempaa juttua. Tämä pieraiseminen...taitaa olla joku taukki tai murkuista varmaan hauska pila.
Vierailija kirjoitti:
R. I. P. karkit :D
Mahassa ne kuitenkin mössääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku ne muuttuu kakaksi mahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku ne muuttuu kakaksi mahassa.
Eiku suolessa.
Jotkut vielä nostaa koiran siihen viereiselle penkille 😡
Kuule kyllä 30 kg ihmisen peffa riittää murskaamaan karkit.
Muistatko mitään muuta naisesta kuin että oli lihava?
Kai muistat myös napaloida kännykkääsi kyynärpää vieressäistujan sylissä!