Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aloitti jo lapsuudenkotinsa remontoinnin

Vierailija
16.01.2019 |

Tosi äkkiä, kun tämän toisen talon remppa on pahasti kesken vielä 13v jälkeen. Meinaakohan muuttaa sinne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti, ja uusi emäntäkin on jo katsottuna. Miten selvität onko? Katsot kysyykö sinun näkemystäsi kaakeleiden ja seinien väristä.

Vierailija
2/5 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti, ja uusi emäntäkin on jo katsottuna. Miten selvität onko? Katsot kysyykö sinun näkemystäsi kaakeleiden ja seinien väristä.

En usko uuteen emäntään koska sen hankkiminen tulisi kalliiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun pitää ihmetellä asiaa täällä sen sijaan, että puhuisitte asiasta, jotain on kyllä pielessä. Omistan jakamattomasta lapsuudenkodistani veljieni kanssa 1/3 ja puhun miehelle kaikista remonteista mitä siellä tehdään ja mihin itse osallistun ja miksi. 

Vierailija
4/5 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä huomannut, kuinka mies Aruban-reissullanne silmäili sitä yhtä näpsäkkää tarjoilijaa? Ne ovat tsättäilleet siitä lähtien. Sen kanssa se sinne taloon meinaa muuttaa.

Vierailija
5/5 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun pitää ihmetellä asiaa täällä sen sijaan, että puhuisitte asiasta, jotain on kyllä pielessä. Omistan jakamattomasta lapsuudenkodistani veljieni kanssa 1/3 ja puhun miehelle kaikista remonteista mitä siellä tehdään ja mihin itse osallistun ja miksi. 

Tiedän mä mitä siellä rempata. Ihmettelen vain nopeaa toimintaa. Kuitenkin sinne on lapsen koulun, kaverien takia hankala muuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän