Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihava nainen istui bussissa mun käsilaukun päälle

Vierailija
16.01.2019 |

Mun vieressä ollut käsilaukku pysyi ehjänä mutta karkit ei. Mä en ymmärrä tällaista
nyky touhua!

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁 Mitäs jätit sen viereesi. Olisit pitänyt laukkusi sylissäsi.

Vierailija
2/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istuin kerran vahingossa melkein jonkun käsilaukun päälle. En huomannut sitä hajamielisyyttäni siinä penkillä, onneksi ehti vetää juuri pois alta. Hävetti, kun varmaan luuli että tahallani yritin istua ja näytti hyvin hämmästyneeltä. Enkä edes tajunnut pyytää anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että laukussasi ei ollut jogurttipurkkia. Olisi ollut tuollaiselle paikkarohmulle joutua pesemään koko laukku sisältöineen.

Vierailija
4/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on bussissa semmoinen tyyli, että istuvat juuri siihen viereen missä laukku on. Tarkoitan siis bussia missä olisi muutenkin runsaasti tilaa ja vapaita paikkoja. Jotkut haluavat osoittaa mieltään näyttämällä, että hehän istuvat JUURI tähän koska sinä "yrität pitää paikkaa varattuna". Juuri eilen tämmöisen matamin vieressä matkustin.

Vierailija
5/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kävi aikoinaan niin, että eräs istui laukkuni päälle. En huomannut, että oli tulossa viereeni. Pidin sitä omana mokanani. Kiskoin sitten hänen altaan sitä laukkua. Ei viitsinyt enää nousta ilmeisesti. En silti kiinnittänyt huomiota oliko lihava vai hoikka. Ihmisen elopaino joka tapauksessa sen verran, että ei käsilaukku pärjää.

Vierailija
6/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on bussissa semmoinen tyyli, että istuvat juuri siihen viereen missä laukku on. Tarkoitan siis bussia missä olisi muutenkin runsaasti tilaa ja vapaita paikkoja. Jotkut haluavat osoittaa mieltään näyttämällä, että hehän istuvat JUURI tähän koska sinä "yrität pitää paikkaa varattuna". Juuri eilen tämmöisen matamin vieressä matkustin.

Minä siirryn tuollaisessa tilanteessa vapaalle paikalle. Jos ei matami väistä niin kiipeän vaikka penkin tai hänen päänsä yli. 

Vierailija
7/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostan nää varaushanskat, -pipot, -reput suoraan omistajalleen. Jotkut vielä mumisevat jotain ettei niihin saisi koskea :)

Vierailija
8/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks Mascarat ei menny rikki.

Vierailija
9/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se pelkästään on ärsyttävää että viereen tulee joku lihava. Tässä yksi päivä joku matami tunki viereen ja levisi minunkin penkkini puolelle. Valitettavasti matkusti vielä kauemmalle pysäkille kuin minä, joten jouduin kärsimään siitä koko matkan. Inhoan sitä, että joku ventovieras koskettaa koko läskisen reitensä ja käsivartensa mitalta minua! Yök! Eikö voi istua yhtään kauemmas?

Vierailija
10/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkabussissa sanon laukkuaan vapaalla penkillä pitävälle kohteliaasti "anteeksi, mahtuuko tähän" ja tämän jälkeen laukun omistajalla on sen verran aikaa korjata omaisuutensa pois kun tämä 100+kg miehen perse osuu penkkiin. 

Vierailija
11/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olisin tehnyt. Ja teenkin aina. Tosin en ole lihava.

Ne penkit on istumista, ei käsilaukkuja varten.

Vierailija
12/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo se pelkästään on ärsyttävää että viereen tulee joku lihava. Tässä yksi päivä joku matami tunki viereen ja levisi minunkin penkkini puolelle. Valitettavasti matkusti vielä kauemmalle pysäkille kuin minä, joten jouduin kärsimään siitä koko matkan. Inhoan sitä, että joku ventovieras koskettaa koko läskisen reitensä ja käsivartensa mitalta minua! Yök! Eikö voi istua yhtään kauemmas?

Mua ällöttää vielä enemmän se, että viereen istuu voimakkaasti tupakalta haiseva tai parfyymissä kylpenyt yksilö. Tai joku, jolla rexona pettänyt pahemman kerran. UÄK!

Vierailija
13/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisiko laukku sen jälkeen?

Vierailija
14/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää vielä enemmän se, että viereen istuu voimakkaasti tupakalta haiseva tai parfyymissä kylpenyt yksilö. Tai joku, jolla rexona pettänyt pahemman kerran. UÄK!

Tämä on todellakin vielä ärsyttävämpää kuin penkistä yli pursuava vierustoveri! 

Vierailija
15/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kieltämättä on aika hauskaa istua ilkeän hapannaaman viereen. Tuhahdus maksimoi mielihyvän määrän. Ja olen yli 100-kiloinen.

Vierailija
16/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kieltämättä on aika hauskaa istua ilkeän hapannaaman viereen. Tuhahdus maksimoi mielihyvän määrän. Ja olen yli 100-kiloinen.

Liittyykö tämä oma 100-kiloisuus siihen mielihyvään, jonka saat käytöksestäsi toiselle? Nimittäin sellainen juttu on olemassa, mitä kehopositiiviset eivät mainitse, että 100-130kg ylimääräistä vaikuttaa ulkonäköön niin, että ollaan katkeria nätimmille naisille ja se taas näkyy ilkeilynä.

Vierailija
17/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on pientä. Minulla kävi kerran lennolla sama tilanne. Hienoa olla puristuksissa kuusi tuntia. Mielestäni ylileveiden ihmisten pitäisi varata kaksi paikkaa.

Vierailija
18/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä on köyhien huvit näemmä. Joku voisi tehdä luonto-ohjelma proletuubeista.

Vierailija
19/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😁 Mitäs jätit sen viereesi. Olisit pitänyt laukkusi sylissäsi.

Miksi ihmeessä tavaroita ei saisi pitää vieressä niin kauan kun siihen ei ole ketään tulossa?

Vierailija
20/63 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin aina neulatyyny käsilaukussa. Istu vaan!