Oletko ollut uskollinen koko elämäsi?
Kiinnostaa,millaiset ihmiset ei petä kumppaniaan, kun pettämistä tuntuu olevan niin paljon. Eli sinä joka ET ole koskaan pettänyt, oletko
Nainen vai mies
Ikäsi
Ammattisi
Asutko kaupungissa vai maalla
Miten itse koet arvosi markkinoilla, eli olisiko helppo löytää sivusuhde jos sellaisen sattuisit haluamaan? Joko kertapano tai pitempiaikainen.
Mikä saa sinut pitäytymään uskollisena?
Kommentit (26)
Nainen, 37v, hoitoala, maalla, uskollinen, kun en edes ajattele muita, saan ja annan kumppanille tarvittavan huomion.
Mies.
36
Duunari
En osaa sanoa ns menekkiä markkinoilla
Ei kuulu tapoihin, varsinkin kun itseä on petetty niin ei sitäkään vähää kiinnosta pistää vahinkoa kiertämään tai maksella kalavelkoja
Olen. Seksikkäältä ja halukkaalta vaimoltani saan kaiken mitä tarvitsen. Ei ole tarvista vieraissa kulkea ja pilata nykyistä hyvää ja onnellista elämäntilannetta.
- nainen
-44v
- yrittäjä
- asun maalla
Uskoisin että olisi helppo saada yhden yön seuraa tai pitempiaikainen suhde koska olen joskus huomannut ihastusta/ kiinnostusta puolituttujen miesten katseissa.
Oma arvomaailma estää pettämisen. Avioliitossa on luvattu olla yhdessä myötä ja vastamäessä eikä hetken huuman pidä antaa sotkea päätä ja kaikkien osapuolten elämää. En halua loukata rakasta puolisonani pahimmalla mahdollisella tavalla eli pettämällä.
Nainen, 50+v. sairaanhoitaja, kaupunki
Suhteeseen ollut tilaisuuksia/mahdollisuuksia kyllä niin viihteellä kuin muissa ympäristöissä niin yhden illan kuin pidempäänkin,,
Mielestäni parisuhteeseen ei kuulu kahta enempää. Itse en antaisi toiselle anteeksi seikkailuja millään tasolla. Itselle ei asia ole koskaan tullut mieleen toteuttaa. Onhan se kiva kun joku vinkuu perään, mutta edes kiusausta ei ole ollut. Joskus parisuhde on mietityttänyt ja eroakin pohtinut, mutta siihenkään kuvioon ei kuulu kolmannet osapuolet vaan edelleen ensin se parisuhde ratkaistava..
En ole ikinä pettänyt
Nainen 48 v
Asun kaupungissa
Olisi ollut mahdollisuuksia pettää mutta ei kuulu tapoihin.