Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut uskollinen koko elämäsi?

Vierailija
15.01.2019 |

Kiinnostaa,millaiset ihmiset ei petä kumppaniaan, kun pettämistä tuntuu olevan niin paljon. Eli sinä joka ET ole koskaan pettänyt, oletko

Nainen vai mies
Ikäsi
Ammattisi
Asutko kaupungissa vai maalla
Miten itse koet arvosi markkinoilla, eli olisiko helppo löytää sivusuhde jos sellaisen sattuisit haluamaan? Joko kertapano tai pitempiaikainen.
Mikä saa sinut pitäytymään uskollisena?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

Ikäsi en kerro

Ammattisi en kerro

Asutko kaupungissa

Miten itse koet arvosi markkinoilla, eli olisiko helppo löytää sivusuhde jos sellaisen sattuisit haluamaan? En arvoista itseäni noin.

Mikä saa sinut pitäytymään uskollisena? Parisuhteeseen sitoutuminen, omat arvot. En ole koskaan ollut uskoton suhteellisen pitkässä parisuhteessa.

Vierailija
2/26 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tätä avausta siirretä Seksi-keskusteluihin? Ylläpito nukkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

30v

It-asiantuntija

Asun kaupungissa

Koen arvoni olevan ihan ok, tarjokkaita on ollut. Jos haluaisin, niin joku vakipano kinkyseksiin. Tosin siihen saisin varmaan puolison luvan, että ei se varmaan olisi pettämistä silloinkaan

En ole nähnyt mitään syytä pettää ja satuttaa kumppaniani, saan parisuhteestani kaiken tarpeellisen ja jos en enää saisi, vaihtaisin miestä kokonaan

Vierailija
4/26 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vai mies - nainen

Ikäsi - 23

Ammattisi - kivi

Asutko kaupungissa vai maalla - jumalan seläntakana

Miten itse koet arvosi markkinoilla, eli olisiko helppo löytää sivusuhde jos sellaisen sattuisit haluamaan? - Ei ole helppoa löytää

Joko kertapano tai pitempiaikainen.

Mikä saa sinut pitäytymään uskollisena? - luottamus ja arvostus molemmin päin

Vierailija
5/26 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Mies tosin syytti mua pettämisestä ja jätti mut.  Oli itse uskoton. En menisi yhteen ilman rakkautta ja minussa se rakkaus säilyy aina kumppaniin ihan samanlailla kuin lapsiin ja vanhempiinikin. En käsitä, miten kukaan pettää kumppaniaan. Ehkä he eivät ole rakkaudesta sitten edes yhdessä kuten itse olin. Ehkä kaikki eivät osaa rakastaa siis aidosti.

Vierailija
6/26 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Enkä voisikaan ikinä.

- Nainen 32.v

- Nuorisotyö

- Kaupungissa, maalta kotoisin.

- Olisi todella helppo löytää ja jos olen menossa niin aina on joku yrittämässä.

Ja mikäkö saa olemaan uskollinen?

- Omatunto. Pettäminen on ihan valtavan vastenmielistä. Ja vaikka olisin sinkku niin en hakisi seksiä seksin takia. Hyi. Parisuhteessakin tutustutaan ensin. Mieheni kanssa ASUIMME YHDESSÄ 2kk ennen ekaa kertaa. Ja tämä aina oli enemmän miehen puolelta.

Vierailija
7/26 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa,millaiset ihmiset ei petä kumppaniaan, kun pettämistä tuntuu olevan niin paljon. Eli sinä joka ET ole koskaan pettänyt, oletko

Nainen vai mies

Ikäsi

Ammattisi

Miten itse koet arvosi markkinoilla, eli olisiko helppo löytää sivusuhde jos sellaisen sattuisit haluamaan? Joko kertapano tai pitempiaikainen.

Viisikymppinen nainen, aviossa 22 vuotta. En ole pettänyt. Korkeakoulututkinto ja asun kaupungilla. En koe minkäänlaista vetoa vieraisiin miehiin. Ajatuskin hirvittää koska yhdenkin hyvän suhteen rakentamiseen on mennyt vuosia.

Välillä saattaa joku tuntematon mies lähinnä heittää huulta kanssani. Se ei ole flirttailua. En pidä itseäni niin sanotusti tyrkyllä eli ei niitä kertanumeroita ole vonkaamassa minua mihinkään.

Vierailija
8/26 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

En kerro, rakkaus?

Vierailija
9/26 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut. Mies tosin syytti mua pettämisestä ja jätti mut.  Oli itse uskoton. En menisi yhteen ilman rakkautta ja minussa se rakkaus säilyy aina kumppaniin ihan samanlailla kuin lapsiin ja vanhempiinikin. En käsitä, miten kukaan pettää kumppaniaan. Ehkä he eivät ole rakkaudesta sitten edes yhdessä kuten itse olin. Ehkä kaikki eivät osaa rakastaa siis aidosti.

Ja nainen olet, ikä 45+, hoitoala, kaupunkiasukki, yhden illan miehiä olisi tarjolla nytkin, en muuta löydäkään, ei ole ollut vaikeuksia minkäänlaisiapitäytyä uskollisena itse silloin kun se mies vielä tuossa oli.

Vierailija
10/26 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

En kerro, rakkaus?

No okei 32

Vierailija
11/26 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olis ap. pitänyt kysyä luonteenpiirteitä, eikä mitään asuinpaikkoja jne.

Vierailija
12/26 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 32v.

Lainopillinen ala

Maalla

Vientiä olisi

Sopivaa ei ole tullut kohdalle, joten hiljaista on

Vierailija
13/26 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nainen olet, ikä 45+, hoitoala, kaupunkiasukki, yhden illan miehiä olisi tarjolla nytkin, en muuta löydäkään, ei ole ollut vaikeuksia minkäänlaisiapitäytyä uskollisena itse silloin kun se mies vielä tuossa oli.

Tuo olisi voinut olla minun kirjoitukseni, ihan täysin.

Vierailija
14/26 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 44v

Kokki

Asun maalla.

Vientiä todennäköisesti olisi, tämän olen päätellyt vastakkaista sukupuolta olevien katseista. Työkaverit myös.

En ole pettänyt kertaakaan. Sille tielle ei kannata lähteä, oma ja puolison sydän särkyy.

Olen lukenut posiviivisista asioista mitä etua uskollisuudesta on.

Vierailija
15/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 61v

Myyntialalla

Stadissa

Vientiä ja seireenien yritystä ollut, vaan en ole antanut mahdollisuuksia. Ja jos ei anna, ei pysty pettämään. En ole koskaan pettänyt, vaikka niin monta kertaa olisi tehnyt etukäteen reissuun menessä mieli. Rakkaus omaan puolisoon ja henkinen yhteys tullut aina väliin. Ei ole ollut syytäkään, koska koko ikäni ollut viikoittain tyydyttävää seksiäkin, ilman taukoja tai haluttomuutta. Vaimon kanssa opeteltu toistemme tyydyttämiset, vehkeissäkin täydellinen sopivuus.  Ei olisi mitään järkeä hukata näin hyvää vaimoa pettämällä. Vaimo pitänyt hyvää huolta tarpeistani. Nähnyt näitä tapauksia ihan liikaa vierestä. Parisuhdetta takana jo 43v.  Ainut uskonto mihin uskon, on rakas parisuhde ja sielunkumppanuus.  Nyt ollaan jo voiton puolella, eikä seireenit enää häiritse. Hyvällä itsetunnolla olevat miehet pystyy olemaan pettämättä,  pätemistä hakevat ja epätoivoiset marjanpoimijat ovat sitten erikseen.

Vierailija
16/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua enemmän ihmetyttää, millaiset ihmiset EIVÄT kykene olemaan uskollisia?

Tunnen hyvin vähän sellaisia jotka eivät kykene, ja niitä vähiä tuntemiani leimaa tietyt persoonapiirteet ja käytösmallit (henkinen epätasapaino, epävarmuus ja heikkous, huono itsetunto, huomionhakuisuus, itsekkyys, narsistiset käytösmallit, ei kunnioitusta itseä saati muita kohtaan).

Vierailija
17/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N48, it-ala, keskisuuri kaupunki. 25 vuoden parisuhde loppui vuosi sitten, mies petti. Nyt uusi tuore suhde.

Vierailija
18/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vai mies

Ikäsi

Ammattisi

N50, sosiaali- ja terveysala, maalla asun. Enpä ole ajatellut helppoutta tai vaikeutta, kun ei kiinnosta. Nähnyt liikaa ammatinkin puolesta pettämisjuttuja. Rakastan puolisoani, meillä on hyvää seksiä paljon, läheisyyttä ja mukavaa elämää, mutta vaikka ei olisikaan, en pettäisi, vaan lopettaisin toimimattoman suhteen ensin. 

Vierailija
19/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vai mies

Ikäsi

Ammattisi

Mies

39v

Tietotekniikan alalla

Kaupungissa

Olisi, kaiken maailman sattumuksia on riittänyt.

Hyvä kysymys? En ole koskaan erikseen ajatellu asiaa. En siis oikeastaan osaa vastata.

20/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies

44

Tietotekniikan alalla

Kaupungissa

Ei helposti, mutta onnistuis.

Periaate, toista ei voi loukata pettämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä