Äänestysneuvontaa kaivataan. Äänestänkö kokoomusta, keskustaa vai perussuomalaisia
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kerro itsestäsi lisää. Mitä teet työksesi, mitä arvostat ja minkälaisena näet tulevaisuuteesi?
Olen tradenomi Seinäjoelta. Tällä hetkellä puhelinmyyntifirman vuoropäällikkö. Tulevaisuudessa isomman firman dirikka. Arvostan hyviä vanhoja arvoja ja nainenkin olisi tarkoitus vielä löytää.
Vierailija kirjoitti:
Keskusta - pienin vahinko noista.
Ihan varmasti ei ole. Mieti Sipilää.
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä ainakin pienin vahinko, että sote junnaa paikallaan maakuntamallin/valinnanvapaus-kiistan takia. Kumpikaan ei ole hyvä vaihtoehto, mutta maakuntamalli on noista silti paljon pienempi paha. Siksi kannattaa toivoa ennemmin punamultaa kuin sinipunaa.
Ihan sama mitä ja ketä pskaa äänestää, samaa pskaa ne ajavat kaikki. Eli rahaa mulle mulle mulle mulle.
Äänestä Perussuomalaisia, niin saamme Halla-Ahon pääministeriksemme ja vihdoin alkaa oikeasti hyviä asioita tapahtumaan tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti ei ole. Mieti Sipilää.
En mieti. En halua painajaisten lisäks vielä traumoja.
Itse äänestin Timoa kun oli presidentti ehdokkaana, kaikki vain kettuili/vinoili minulle siitä jne. En toki missään nimessä kaikkea kannata mitä hän tekee, mutta kuitenkin on jotain hyvääkin siinä joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka noita kiky-aktiivimalli-köyhätkyykkyyn -hallituspuolueita enää äänestää?
Rikkaat sekä elitistit kuten myös wannabe rikkaat ja wannabe elitistit.
Tarkemmin sanottuna tyhmät rikkaat: ne, jotka eivät ymmärrä, että voivat joku päivä vaikka itsekin jäädä työttömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro itsestäsi lisää. Mitä teet työksesi, mitä arvostat ja minkälaisena näet tulevaisuuteesi?
Olen tradenomi Seinäjoelta. Tällä hetkellä puhelinmyyntifirman vuoropäällikkö. Tulevaisuudessa isomman firman dirikka. Arvostan hyviä vanhoja arvoja ja nainenkin olisi tarkoitus vielä löytää.
Kyllä se siitä, joskus sitä paremmin löytää kun lopettaa etsimisen :D Itselle kävi näin
Perussuomalaisilla hyvä maahan muutto politiikka, mitään muuta politiikkaa heillä ei olekaan. Eikä puoluetta joilla noin typerät edustajat vain voi äänestää.
Kokoomus ja keskusta taas vie suomen niin alas että tässä alkaa jo meno hirvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä siis kuitenkin palkansaaja. Sen perusteella mikään noista puolueista ei ole kovin hyvä. Palkansaajan näkökulmasta työelämä on muuttumassa yhä hankalammaksi, joten kokoomus ei ole sopiva puolue, he ajavat vain vastakkaisen puolen asioita. Persujen talouspoliitiikka vaikuttaa sekavalta, se yhdistää vasemmistolaisia ja oikeistolaisia ideoita, mutta Halla-Ahon talousajattelu on taas hyvin oikeistolaista. Keskustasta on vaikea sanoa, mutta jos puheenjohtajana jatkaa Sipilä, voit odottaa lisäkikyttämistä ja muuta ikävää palkansaajan kannalta.
Suomessa ainoa jolla on valtaa työmarkkinoilla puhua palkansaajien puolesta on ay-liike, joten palkansaajan kannattaa äänestää demareita.
Vihreiden talouspolitiikka on yllättävän oikeistolaista ja on kysymysmerkki miten he suosivat palkansaajaa, joka ei ole ympäristöalan asiantuntija.
En tiedä mitkä ovat "vanhat hyvät arvot", sehän on subjektiivista. Sulle voisi sopia parhaiten liberaalipuolue, mutta koska se on niin pieni, niin äänestäjänä miettii miten voisivat vaikuttaa.
Naisten saamiseen äänestämisellä ei taida olla suurtakaan vaikutusta. Ehkä sun pitää itse asettua ehdoille vaaleihin, näyttää melko nuivankin oloisilla poliitikkomiehillä olevan hyvä flaksi :D
Äänestä persuja. Eivät saa mitään aikaan.
Millainen ihminen päättää äänestämisensä kysymällä tältä palstalta neuvoja?
Ei kannata äänestää ollenkaan, jos ei tiedä mistään mitään.
Mustanaamio tai Aku Ankka ovat aina hyviä vaihtoehtoja..
Vierailija kirjoitti:
PeruSS!!!
Näppäilyvirhe korjattu.
Kristillisdemokraatit vois olla hyvä vaihto-ehto persuille. Selkeä konservatiivinen puolue, oikeilla arvoilla.