Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko suositella hyviä palashampoita

Vierailija
15.01.2019 |

Olen käyttänyt kuukauden oliva-palasaippuaa. Olen ollut hiusten kuntoon todella tyytyväinen enkä halua enää palata nestemäiseen shampooseen. Hiukset on tuuheammat eivätkä sähköiset. Palasaippua on kuitenkin jo aika lopussa koska joka pesulla joutuu pesemään kahdesti koska ensimmäinen pesu ei vaahdota tarpeeksi ja huuhtelemaan pitkään. (Helsingin vesi) Olisiko suosituksia hyvistä palasaippuoista, jotka eivät kuivattaisi ja huuhtoutuisivat paremmin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noin viides pala Flow tuotesarjan saippuaa. Teen perään etikkavedellä huuhtelun. En vaihda enää myöskään muihin shampoisiin, tuuheat ja kiiltävät hiukset ilman himoföönausta ja tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla noin viides pala Flow tuotesarjan saippuaa. Teen perään etikkavedellä huuhtelun. En vaihda enää myöskään muihin shampoisiin, tuuheat ja kiiltävät hiukset ilman himoföönausta ja tuotteita.

Flow on paskaa saippuaa.

Vierailija
4/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flown palashampoot ovat hyviä. Ja kotimaisia. 

Vierailija
5/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan Lushin palashampoita. Tällä hetkellä käytössä tuo Godiva, se on hyvä kun siinä on hoitoainekin samassa. On muuten kestänyt käytössä jo 7 kuukautta.

Vierailija
6/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteva

Vierailija
7/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lush

Vierailija
8/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushin Montalbano tai se kookos

Vierailija
9/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voin. Suosittelen hyviä palashampoita.

Vierailija
10/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän myös Flowta, joka saa hiukset tuuheammiksi kuin nestesaippua. Mutta mikä vaikutus etikkavedellä on?

Vierailija
11/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Ruohonjuuresta Virossa valmistettua vaalean tukan jojobasaippuaa, nimeä en enää muista kun siinä ei sattuneesta syystä ole käärettä jäljellä. Mulla riittää yksi pesu vaikka vaahdottamiseen menee kyllä oma aikansa. Tukasta tulee pehmeä ja puhtaan tuntuinen.

Vierailija
12/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi virolainen lienee Nurme. Ekolosta ostin sellaisen mustan palasampoon, musta pahvipakkaus. Nimeä en muista...

Vierailija
13/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kasviöljypohjaiset palasaippuat käyvät hiustenpesuun, jos saippuapesu (palashampoo) sopii. Lushin palashampoot ovat sls-pohjaisia (Lushin saippuat useimmat taas eivät), eli tavallista shampoota ilman vettä. Ja jos ei pidä etikan hajusta, hapanhuuhtelun voi toteuttaa myös sitruunahapolla, E330, säilöntähyllystä.

14/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse käyttänyt, mutta kovin olen kuullut kehuja Lushsarjasta. Pääasia, että ei ole testattu eläimillä.

Vierailija
15/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein hiukset pitää pestä verrattuna tavalliseen shampooseen?

Paljonko maksaa?

Kiinnostaisi kokeilla.

Vierailija
16/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISO peukku Famo:n shampoopaloille. Etenkin ne pöllön muotoiset ovat erinomaisia!

17/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin äsken, että tavallaan mäntysuopakin on palashampoo. Monet käyttävät sitä, koska antaa uskomattoman kiillon ja hyvin lievästi sävyttää roosa/kupariin.

Vierailija
18/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä palashampoon käyttäjillä kenelläkään ohutta, hentoa tukkaa, joka olisi lisäksi helposti rasvoittuva, liukas ja päätä myöten menevä lättänä? Osaisiko joku tällaiseen kuontaloon siis suositella kokemuksen kautta hyvää palashampoota? Flowt ja oliivisaippuan olen kokeillut läpi ja ne eivät sopineet. 

Vierailija
19/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Unohdin äsken, että tavallaan mäntysuopakin on palashampoo. Monet käyttävät sitä, koska antaa uskomattoman kiillon ja hyvin lievästi sävyttää roosa/kupariin.

Pitääkö laimentaa ennen käyttöä?

Värjääkö myös laattojen saumat kylpyhuoneesta?

Kotimaisessa mäntysuovassa on hintalaatusuhde kohdallaan.

Vierailija
20/30 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Valitettavasti hajukin on uskomaton...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme