Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte tehdyksi epämiellyttävät mutta pakolliset asiat?

Vierailija
15.01.2019 |

Meidän perheessä epämiellyttäviä asioita ovat mm. tiskikoneen täyttö ja tyhjennys, siivoaminen, pyykinpesu, syöminen ja ruoanlaitto, talvivaatteiden pukeminen ja riisuminen sekä kauppareissut. Ajatelkaa mitä ajattelette, mutta luetellut asiat epämiellyttäviä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen norkoilemaan vauvapalstalle ja skippaan kaikki mikä ei ole täysin välttämätöntä, laskut maksan noin viikon myöhässä.

Vierailija
2/7 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, pakon edessä tulee tehtyä, siivouksessa auttaa kun tulee vieraita tai joku tyyppi jotain huoltoa tekemään. Onneksi ruokahommiin olen saanut hyvän rutiinin etukäteisuunnittelulla. Ja epäilen kyllä olevani add piirteinen tai ainakin toiminnanohjauksessa häikkää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua, pakon edessä tulee tehtyä, siivouksessa auttaa kun tulee vieraita tai joku tyyppi jotain huoltoa tekemään. Onneksi ruokahommiin olen saanut hyvän rutiinin etukäteisuunnittelulla. Ja epäilen kyllä olevani add piirteinen tai ainakin toiminnanohjauksessa häikkää

Lisään vielä, että kauppareissuissa on auttanut kauppakassi palvelu eli ruoan tilaaminen verkosta, suosittelen lämpimästi mikäli mahdollista. Itse menen varsinkin marketeissa niin sekaisin ärsykkeistä, että ajatus ei kulje

Vierailija
4/7 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tekemällä miettimättä asiaa tai tehtävää sen enempää. Näitä pakollisia hommia ei kannattaisi miettiä liikaa eikä varsinkaan ajatella ovatko ne kivoja vai eivät, ne ovat vain tehtäviä hommia eikä niihin oikein osaa yhdistää mitään tunteita, ne vain tekee.

Vierailija
5/7 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan puhelimen soimaan puolen tunnin välein ja laitan puhelimen sinne paikkaan, missä tehtävä fyysisesti on. Puhelimen soidessa on pakko nousta ja kun on jo mennyt vaikka keittiöön tai makkariin, niin samantien voi nopeasti hoitaa tehtävän asian. Liikkeelle lähteminen on minulle vaikeinta-

Vierailija
6/7 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävintä mulle on tällä hetkellä käydä palkattomassa harjoittelussa alalla, joka ei kiinnosta yhtään. Tai no, kyllä ala kokonaisuudessaa kiinnostaa, mutta ei juuri tämä osa-alue. Työtehtävät eivät ole vaikeita tai rasittavia, vaan umpitylsiä. Pakko kuitenkin sinnitellä vielä kolme kuukautta, sitten pääsee oikeisiin töihin.

Vierailija
7/7 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkitsemalla itseni!

Ruoanlaitto menee samalla kun katson telkkaria, tiskikonevuorot on jaettu kaikkien perheenjäsenten kesken ja kaikki huolehtivat kovaäänisesti siitä, että vuoron omaava sen myös tekee, ruokakaupassa käyn kun ostan jotakin pientä namia itselleni, pyykin pesu, ripustus, viikkaus - ruutuaikaa itselle tai lahjottuna lapselle jne.

Normaalia on esimerkiksi, että lupaan itselleni saavani olla ruuanlaiton jälkeen av:lla tai muuten netissä hyvällä omallatunnolla, laskujen maksu sama juttu. Oikeastaan teen jotkut asiat ihan mielelläni nykyään. En ajattele asioita pahalla vaan hyvällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä