Sirpa Selänne on köyhä
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ajatelkaa jos Teemu vaihtaa nuorempaan.
kun
tai jos Teemu sairastuu tai loukkaantuu vakavasti...miksi mulla on ollut moinen näky jo vuosia, toivottavasti se on väärä, sillä toivon sydämestäni heille kaikkea hyvää
SIrpa-rukka, on joutunut elämään miljonäärin elintasolla parikymmentä vuotta, vaikka itse ei olisi ikinä voinut saavuttaa tuollaista tulotasoa.
Teemuhan oli köyhä tavatessaan Sirpan. Oli lastenhoitajana tarhassa ja pelas kai jo lätkää jollain tasolla. Tuskin Sirpa on kirjoittanut avioehtoa jossa saisi vaan yhden millin. Varsinkin kun on 4 lasta kasvattanut kun Teemu teki jäällä duunia. Hyvinhän noilla menee koska mittarissa kohta 50 vee ja edelleen yhdessä. Älkää pelätkö ei Sirpa jää tyhjän päälle jos ero tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Naisella pitää aina olla omat tulot, oma pankkitili ja -tunnukset sekä ajokortti ja mielellään oma auto. En ikinä suostuisi avioehtoon, jossa minut jätettäisi osattomaksi jos olisin hoiranut kodin jz lapset vuosikymmenten ajan. Sirpa- parka.
Selvennätkö vielä mistä tiedät Selänteiden raha-asiat ja sopimukset?
Siinä on toisen helppo sanella sopivat ystävät jne kun tietää ettei se eukko mihinkään lähde. Reilua sinänsä kun toinen on pessyt hikiset kalsarit ja huoltanut perhettä vuosikaudet? No kukin tekee valintansa. Tuskin kuitenkaan puutteessa ja kurjuudessa joutuu elämään...
Vierailija kirjoitti:
Teemuhan oli köyhä tavatessaan Sirpan. Oli lastenhoitajana tarhassa ja pelas kai jo lätkää jollain tasolla. Tuskin Sirpa on kirjoittanut avioehtoa jossa saisi vaan yhden millin. Varsinkin kun on 4 lasta kasvattanut kun Teemu teki jäällä duunia. Hyvinhän noilla menee koska mittarissa kohta 50 vee ja edelleen yhdessä. Älkää pelätkö ei Sirpa jää tyhjän päälle jos ero tulisi.
Siis Teemu oli päiväkotiapulainen päiväkodissa.Lastenhoitaja on aiemmin vuoden, nykyisin 2v lapsen kasvua ja kehitystä opiskellut henkilö.Teemulla ei sitä koulutusta ole.
Jos,siis jos Sirpa jää yksin niin eiköhän ottajia löydy.Moni mies arvostaa kauneutta,timmiä vartaloa ja ihanaa seksielämää 50v naisen kanssa.Sikäli mikäli olen ymmärtänyt vaihdevuotinen nainen välttää sexiä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Ohhoh-Teemu-Selanne-nappasi-nuoren-kaunot…
https://www.seiska.fi/Uutiset/Teemu-Selanne-rillutteli-Helsingin-yossa-…
Nämä jutut ovat siis ihan avoimesti Sirpankin luettavissa. Hän on edelleen rouva Selänne, ei yksikään näistä julkisuustyrkyistä. Ja ainuttakaan paneskelukuvaa ei näyttänyt olevan. Eli mikä sun takalistossa kutittaa?
miess kirjoitti:
Itsehän miehenä laittaisin myös avioehdon, jos olisin monimiljonääri. Väännä itse pitkä ura, minkä jälkeen nainen päättääkin erota ja vie puolet kaikesta. Reilua?
Pysy sinkkuna, niin ei tarvitse rahoista huolestua tai ota hyvin koulutettu uraa tekevä nainen, joka keskittyy työhönsä.
Sirpa on nyt kirjailija.Ehkä teoksista tulee valtavia myyntimenestyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Sirpa mielletään joksikin vähä-älyiseksi piiaksi, jota voi käydä mitään kysymättä painamassa mihin kellonaikaan sattuu huvittamaan? Uikutetaan kun se kuuraa, pyykkää ja pesee, kokkaa, silittää ja kuskaa. Jospa vaikka haluaa elää noin?
Minä olen sitten hieman saman tyyppinen. En mä katsoisi olevani mieheni elätti, jos yhdessä sovittais niin kuin noilla Selänteillä on menty. Toki huolehtisin taloudellisen turvani eron, puolison kuoleman yms. varalta.
Ei hemmetti kukaan pysty noin onnellista vuosikymmeniä näyttelemään, jos ei sitä suurelta osin ole. Ja tuo nainen näyttää säteilevän. Kärsivä ja alistuva on aivan toisen näköinen. Stressi ja paha olo näkyy naamasta.
Mikä ihmeen ongelma muille on heidän elämänsä. Jokaisella meistä on lähipiirissä pariskuntia, joissa on väkivaltaa, pettämistä, alkoholikuvioita ja vaikka mitä, ja ollaan vielä yleensä rahattomia, kovissa veloissa tai kädestä suuhun eläviä. Hienostihan Sirpan asiat ovat.
Sirpan ei oo tarvinnut kuurata eikä siivota eikä edes pyykätä. Kyllä siellä on siihen hommaan palkatut ihmiset. Samaten puutarhuri.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Ymmärtäkää nyt, että se, missä avioehtosopimus on kirjoitettu, ei meinaa yhtään mitään.
Se tarkoittaa, että Sirpa ja Teemu ovat Suomen kansalaisia ja heidän on noudatettava siksi Suomen lakia kaikissa keskinäisissä sopimuksissaan. Mikään muu sopimus ei ole pätevä.Siis mitä?
Suomessa on paljon ulkomaalausia esim. tutkijoita, lääkäreitä, joilla ei ole Suomen kansalausuutta, mutta voimassa oleva työlupa ja oleskelulupa ja ihanko oikeasti kuvittelet heihin soveltavan oman maansa lainsäädäntöä. Mahtaisi olla melkoinen sekamelska, jos esim. Kiinan lainsäädäntöä sovellettaisiin Suomessa. Entäs noi Oulun tapaukset. Kyllä se on asuinpaikka joka ratkaiseen, minkä maan lainsäädäntöä sovelletaan. Kokeilepa vaikka Pohj Koreaa.
Thaimaassa ainakin voi saada elinkautisen jostain jointista. Suomessa sanottais vain hyi hyi (ja eiks sulla mullekin olis?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Teemu oli päiväkotiapulainen päiväkodissa.Lastenhoitaja on aiemmin vuoden, nykyisin 2v lapsen kasvua ja kehitystä opiskellut henkilö.Teemulla ei sitä koulutusta ole.
Jos,siis jos Sirpa jää yksin niin eiköhän ottajia löydy.Moni mies arvostaa kauneutta,timmiä vartaloa ja ihanaa seksielämää 50v naisen kanssa.Sikäli mikäli olen ymmärtänyt vaihdevuotinen nainen välttää sexiä.
Joku välttää seksiä vuosivaiheista riippumatta. Toisiin ja varsinkaan monien seksielämään ei ikä ja eri elämänkaarivaiheet vaikuta ainakaan hidastavasti.
Päivitä tietosi niin ymmärrät väärin vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Noh, kuinka moni nainen kieltäytyisi Sirpan asemasta?
No ainakin minä. Olisin oikeasti mielisairaalassa tai viiltänyt ranteeni auki jos eläisin noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Sirpa mielletään joksikin vähä-älyiseksi piiaksi, jota voi käydä mitään kysymättä painamassa mihin kellonaikaan sattuu huvittamaan? Uikutetaan kun se kuuraa, pyykkää ja pesee, kokkaa, silittää ja kuskaa. Jospa vaikka haluaa elää noin?
Minä olen sitten hieman saman tyyppinen. En mä katsoisi olevani mieheni elätti, jos yhdessä sovittais niin kuin noilla Selänteillä on menty. Toki huolehtisin taloudellisen turvani eron, puolison kuoleman yms. varalta.
Ei hemmetti kukaan pysty noin onnellista vuosikymmeniä näyttelemään, jos ei sitä suurelta osin ole. Ja tuo nainen näyttää säteilevän. Kärsivä ja alistuva on aivan toisen näköinen. Stressi ja paha olo näkyy naamasta.
Mikä ihmeen ongelma muille on heidän elämänsä. Jokaisella meistä on lähipiirissä pariskuntia, joissa on väkivaltaa, pettämistä, alkoholikuvioita ja vaikka mitä, ja ollaan vielä yleensä rahattomia, kovissa veloissa tai kädestä suuhun eläviä. Hienostihan Sirpan asiat ovat.
Sirpan ei oo tarvinnut kuurata eikä siivota eikä edes pyykätä. Kyllä siellä on siihen hommaan palkatut ihmiset. Samaten puutarhuri.
No kyllä mä sen tiedän, kunhan heitin kapulaa kateellisten rattaisiin. Ja nykyäänhän Sirpa on perheyrityksessä mukana, eli yrittäjä hänkin. Ja onhan heillä ollut tuo ensimmäinen firma ties kuinka kauan.
Hatunnosto tosiaan Sirpalle kun on kestänyt järjissään. On itse luopunut kaikesta omasta: työstä, miespuolisista ystävistä, muuttanut aina sen mukaan missä mies on pelannut. Ja hoitanut lapset ja kodin. Nyt on lapset kasvaneet ja oma ikäkriisikin varmaan alkaa tuntua vaihdevuosineen. Ja mies senkun rällästää kesät joidenkin nuorten naisten kanssa veneellä...Itse tekisin jo murhia tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
SIrpa-rukka, on joutunut elämään miljonäärin elintasolla parikymmentä vuotta, vaikka itse ei olisi ikinä voinut saavuttaa tuollaista tulotasoa.
Sirpa-rukka on tehnyt perheensä eteen duunia aika monta vuotta.
Esim. kenenkään lapset eivät tiettävästi kasva ilman, että joku on heidän kanssaan koko ajan. Jos ei vanhempi, niin päivähoitaja sitten (hänen ollessa hoitovastuussa sitä sanotaan työksi ja joku jopa saattaa arvostaa).
Minusta Sirpa-rukka on tienannut kotiäitinä oikein hyvin. Ja nyt saa tuloja myös kirjasta.
Monesti se "itsenäisen" naisen vapaus on todellisuudessa orjan vapautta, valitettavasti.
Minä arvostan Sirpaa, hänen työtään kotiäinä sekä kunnioitan hänen valintojaan ikiomassa elämässään sekä suon hänelle ne miljoonat.
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti, tää on kyllä paras ketju ikinä, miten alas voi ihminen vajota kateudessa ja pahansuopaisuudessa.
Sirpa Selänne vaikuttaa tosi onnelliselta ja elämäänsä tyytyväiseltä naiselta, joka huokuu hänen kasvoiltaan, niin kaunis ja se ilo ja hymy mitä hänällä on. Upea nainen.
Ja pahinta mitä ihmistä voi kohdata, ei ole suinkaan köyhyys, vaan asennevamma, ilkeys ja pahansupaisuus, jota ei poisteta edes rahalla tai varallisuudesta, joka paistaa kilometrien päähän naamataulusta ja ajaa rakkaat ja ystävät tiehensä.
Niinpä, ulkoisen kauneuden lisäksi Sirpa sanoo olevansa hyvä antamaan anteeksi.Se on merkki suuresta sydämestä.Kuten Hjallis Harkimo sanoi
"Sirpa on upea nainen".Yksikään mies ei ole moista itsestäni sanonut, päin vastoin."Karsee vosu".
Ja exänikin sanoi, että vasta 50v hän löysi sen oikean; viisaan naisen. Ihmettelen, kuinka monen muun naisen Teemu olisi huolinut lastensa äidiksi. Sitä kannattaa miettiä.