Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirpa Selänne on köyhä

Vierailija
15.01.2019 |

Teemulla ja Sirpalla on avioehto. Sirpalla ei siis ole rahaa.

Kommentit (161)

Vierailija
141/161 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, kuinka moni nainen kieltäytyisi Sirpan asemasta?

No ainakin minä. Olisin oikeasti mielisairaalassa tai viiltänyt ranteeni auki jos eläisin noin. 

Niin meitä on erilaisia. Osa vetäisi ranteet auki jos joutuisi sinun kenkiisi ahertamaan jossain työpaikassa vuosikymmeniä mistä ei jää laskujen jälkeen mitään käteen. Todella merkityksellistä elämää  varmaan tietnekin sinun mielestä verrattuna Sirpan vastaavaan. 

Vierailija
142/161 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teemuhan oli köyhä tavatessaan Sirpan. Oli lastenhoitajana tarhassa ja pelas kai jo lätkää jollain tasolla. Tuskin Sirpa on kirjoittanut avioehtoa jossa saisi vaan yhden millin. Varsinkin kun on 4 lasta kasvattanut kun Teemu teki jäällä duunia. Hyvinhän noilla menee koska mittarissa kohta 50 vee ja edelleen yhdessä. Älkää pelätkö ei Sirpa jää tyhjän päälle jos ero tulisi. 

Siis Teemu oli päiväkotiapulainen päiväkodissa.Lastenhoitaja on aiemmin vuoden, nykyisin 2v lapsen kasvua ja kehitystä opiskellut henkilö.Teemulla ei sitä koulutusta ole.

Jos,siis jos Sirpa jää yksin niin eiköhän ottajia löydy.Moni mies arvostaa kauneutta,timmiä vartaloa ja ihanaa seksielämää 50v naisen kanssa.Sikäli mikäli olen ymmärtänyt vaihdevuotinen nainen välttää sexiä.

Joku välttää seksiä vuosivaiheista riippumatta. Toisiin ja varsinkaan monien seksielämään ei ikä ja eri elämänkaarivaiheet vaikuta ainakaan hidastavasti.

Päivitä tietosi niin ymmärrät väärin vähemmän.

Miksiköhän monet miehet valittavat ainaisesta puutteesta ja naiset jatkuvasta vonkaamisesta, miehen iästä riippumatta?Tosi rumana ja ikisinkkuna en juuri sexielämästä tiedä.Kollegatkin ihmettelivät kuka on ollut niin kännissä että olen onnistunut vahinkoraskaaksi tulemaan.Joten ihan omakohtaista tietoa ja kokemusta on sexittömästä.elämästä:)

Kaikki eivät ole hehkeitä Sirpoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/161 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin minä. Olisin oikeasti mielisairaalassa tai viiltänyt ranteeni auki jos eläisin noin. 

Kaikki ranteensa viiltäneet mielisairaalan potilaani ovat olleet köyhiä/konkurssissa/hyljättyjä/seksuaalisesti hyväksikäytettyjä/ mielenterveysongelmaisia tms.

Yhtään miljonäärin vaimoa ei ole kohdalle osunut.

Vierailija
144/161 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ranteensa viiltäneet mielisairaalan potilaani ovat olleet köyhiä/konkurssissa/hyljättyjä/seksuaalisesti hyväksikäytettyjä/ mielenterveysongelmaisia tms.

Entäs miljonäärejä itsejään? Niin vain Aviciikin vetäisi ranteensa auki, vaikka oli miljonääri.

Vierailija
145/161 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hatunnosto tosiaan Sirpalle kun on kestänyt järjissään. On itse luopunut kaikesta omasta: työstä, miespuolisista ystävistä, muuttanut aina sen mukaan missä mies on pelannut. Ja hoitanut lapset ja kodin. Nyt on lapset kasvaneet ja oma ikäkriisikin varmaan alkaa tuntua vaihdevuosineen. Ja mies senkun rällästää kesät joidenkin nuorten naisten kanssa veneellä...Itse tekisin jo murhia tuossa tilanteessa.

No mikäs ongelma tässä on? Rahaa ainakin on. Voi rällästää itsekin. Palstamammojen miehet rällästää nuorten naisten kanssa "veneellä" persaukisina tai velaksi mamman tietämättä. Ei ole eron sattuessa edes mitään kynittävää. Kukin tavallaan.

No se ei harmita sitten niin paljon jos kuitenkin on se kuuluisa oma elämä. Eikä tarvitse siitä ukosta olla millään tasoa riippuvainen. 

Vierailija
146/161 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hatunnosto tosiaan Sirpalle kun on kestänyt järjissään. On itse luopunut kaikesta omasta: työstä, miespuolisista ystävistä, muuttanut aina sen mukaan missä mies on pelannut. Ja hoitanut lapset ja kodin. Nyt on lapset kasvaneet ja oma ikäkriisikin varmaan alkaa tuntua vaihdevuosineen. Ja mies senkun rällästää kesät joidenkin nuorten naisten kanssa veneellä...Itse tekisin jo murhia tuossa tilanteessa.

No mikäs ongelma tässä on? Rahaa ainakin on. Voi rällästää itsekin. Palstamammojen miehet rällästää nuorten naisten kanssa "veneellä" persaukisina tai velaksi mamman tietämättä. Ei ole eron sattuessa edes mitään kynittävää. Kukin tavallaan.

20v työtöntä miestä elättänyt nainen, jonka mies ei ole osallistunut millään lailla viisilapsisen perheen kuluihin, vasta lienee murhanhimoinen.Kun mies sitten löytää nuoremman ja varakkaamman elättäjän.Sirpa ei sentään ole maksanut muiden naisten juhlimista kuten yllä mainittu kouluttamaton luuseri,joka pisti korvaukset haisemaan ja söi lastenkin ruoat ja "lainasi" lasten mainosten jako palkoista.Kaikkea sitä naiset katsovat.

Vierailija
147/161 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin meitä on erilaisia. Osa vetäisi ranteet auki jos joutuisi sinun kenkiisi ahertamaan jossain työpaikassa vuosikymmeniä mistä ei jää laskujen jälkeen mitään käteen. Todella merkityksellistä elämää  varmaan tietnekin sinun mielestä verrattuna Sirpan vastaavaan. 

No palkkani ei ole sellainen että sillä samaa elintasoa hankitaan kuin Selänteillä. Mutta se ei minulle toisi onnea. Onni ja itsearvostus tulee minulle siitä, että elätän itseni sillä palkallani ja toteutan itseäni työn kautta. Ja teen kaikki omaa elämääni koskevat valinnat itse. 

Vierailija
148/161 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs miljonäärejä itsejään? Niin vain Aviciikin vetäisi ranteensa auki, vaikka oli miljonääri.

Kenen vaimo hän oli?Kuka häntä elätti?

Vierailija
149/161 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää haukkujat! On se muuten kumma juttu, että oikeasti maatamme uhkaavista asioista täällä ei saa puhua, mutta julkisuudesta tuttua henkilöä voidaan moderaattoreiden tuella solvata mielin määrin. Olette oksettavia, jotka sitä teette ja jotka sen täällä sallitte. Kateus on ainut, mitä teillä ilmeisesti henkisenä ominaisuutena on.

Vierailija
150/161 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin pölliny rautaleuan massit ja lähtenyt menemään, kauan sitten.

Vierailija
151/161 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIrpa-rukka, on joutunut elämään miljonäärin elintasolla parikymmentä vuotta, vaikka itse ei olisi ikinä voinut saavuttaa tuollaista tulotasoa.

Kyllä vain mulle kelpais Sirpa-rukan elintaso ja voisin tehdä hyväntekeväisyyttä, niin kuin hän on tehnyt ja opettanut myös lapsensa samaan. Sirpa on kyllä onnen tyttö kun on löytånyt puolisokseen Teemun.

Ei olisi huolta arkisista asioista, kun henkilökuntaa on käytettävissä yhtä paljon kuin pienessä yrityksessä eli lähes 20. On omat autonkuljettajat, siivoojat, kokit, puutarhurit jne.

Selänteiden pitää olla kyllä hyviä työnantajia ja mukavia, suurin osa henkilökunnasta kun ovat suomalaisia ja olleet Selänteiden palveluksessa koko heidän yhdessä oloajan ja käsittåäkseni yksi autonkulettaja on tehnyt työuransa vain Selänteillä ja muutaman vuoden päästä on jäämässä eläkkeelle ja ovat kuim perhernjäseniä.

Ja mihin se Sirpa sitä rahaa tarvitsisi, josta ap. on huolissaan, kun ei hänen tarvitse käydä ostamassa ruokaa tai polttoainetta autoon, kun sen tekee henkilökunta, vähän samaan tyyliin kuin kuninkailla.

Tosi kivaa, kun joku suomalainen on saanut elää miljonäärin elämää, eikä se ole noussut päähän, eivätkä ole eristyneet tavan ihmisistä ja mikä ihailtavaa, Selänteet tekevät hyväntekeväisyyttä erimerkillisellä tavalla, jopa lastensairaalasta ovat osan rahoittaneen, joka hyödyntää kaikkia suomalaisia.

Hyvä Sirpa ja Teemu. Olette esimerkillisiä ja hyväsydämisiä ihmisiä.

Vierailija
152/161 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Selänteen NHL-palkkiot ovat olleet lähes 80 milj. euroa + tuotot, niin eiköhän tuosta muutama satatuhatta irtoa Sirpalle, eikä tarvitse kokea samaa köyhyyttä, kuin moni av-mamna, joka joutuu elämään jopa 2000€/kk ansioilla.

Ja onhan Sirpa Selänteellä vanhemmat, joilla on kivasti varallisuutta ja aikanaan tulee sieltäkin rahaa ja onhan Sirpa osakkaana useassa yrityksessä.

Turhaan kannat ap. Sirpasta huolta, pärjää varmasti paremmin kuin moni av-mamma.

Vierailija
153/161 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toivottavasti he eivät sitten eroa koskaan. 

Vierailija
154/161 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaa. Kuinkahan moni tälläkin palstalla haaveilee, että voittaisi lotossa ja voisi jättää sen pas-ka duunin jota joutuu tekemään pienellä palkalla.  Repimään lapset vuoteistaan aamulla ennen klo seitsämää ja raahautumaan lumessa ja tuiskussa päiväkodille ja töihin. Miespuolisia ystäviä monellakaan naiselle ole, enkä ainakaan minä niitä erityisesti kaipaa.  Ihan normielämässä joutuu ihan tarpeeksi miesten kanssa tekemisiin ja se kyllä riittää sitä lajia. 

Vaihdevuosiinkin Sirpa saa varmaan parasta mahdollista hoitoa jos tarvii.

Sirpalla on varmasti  huomattavasti parempi ja onnellisempi elämä kuin keskivertomammalla.

Elämässä voi olla niin paljon parempiakin asioita, kuin työ, jota on pakko tehdä elämisen takia. Jos on rahaa kuin roskaa, kuinka moni meistä kävisi raskaissa ( esim kolmivuoro)  töissä josta saa 1500-2500e/kk?

Ei niitä miespuolisia tuttuja kuitenkaan ehdi tapaamaan, kun työ, perhe  ja harrastukset vie kaiken ajan.

Vierailija
155/161 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, ettei Sirpa kaipaa teidän sääliänne :)

Vierailija
156/161 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin pölliny rautaleuan massit ja lähtenyt menemään, kauan sitten.

Oikeesti?Oletko kuullut sellaisesta kuin rakkaus?Se saa ihmisen kestämään lähes mitä tahansa.Ja kestämistä todella varmaankin on kun elää rakastettuna ja yltäkylläisuyydessä vailla rahahuolia.

Olen kuullut naisista jotka kestävät juoppoa,pahoinpitelevää, naisensa siivellä elävää sikaa vuosikymmeniä. "Rakkaudesta".Ja pilaavat paitsi oman,myös lastensa elämän.

Muuten, minkälaisen uran Sirpa olisi voinut tehdä fyssarina?Jollei olis tavannut Teemua,olis kenties inssin tai lääkärin 25vuotta työssäkäynyt vaimo, tai sitten ei.Moni mies kun haluaa yhtä koulutetun vaimon kuin itse.Ei ne hoitoalan työyhteisöt mitään paratiiseja ole 2500€ palkoilla.Kyllä aamu-uiminen Kalifornian auringossa seisomisen täkäläisessä ruuhkabussissa klo 7:30 voittaa.

Elämä on valintoja...tai sitten onnenpotkuja,joista jotkut voivat vain unelmoida.

Vierailija
157/161 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaa. Kuinkahan moni tälläkin palstalla haaveilee, että voittaisi lotossa ja voisi jättää sen pas-ka duunin jota joutuu tekemään pienellä palkalla.  Repimään lapset vuoteistaan aamulla ennen klo seitsämää ja raahautumaan lumessa ja tuiskussa päiväkodille ja töihin. Miespuolisia ystäviä monellakaan naiselle ole, enkä ainakaan minä niitä erityisesti kaipaa.  Ihan normielämässä joutuu ihan tarpeeksi miesten kanssa tekemisiin ja se kyllä riittää sitä lajia. 

Vaihdevuosiinkin Sirpa saa varmaan parasta mahdollista hoitoa jos tarvii.

Sirpalla on varmasti  huomattavasti parempi ja onnellisempi elämä kuin keskivertomammalla.

Elämässä voi olla niin paljon parempiakin asioita, kuin työ, jota on pakko tehdä elämisen takia. Jos on rahaa kuin roskaa, kuinka moni meistä kävisi raskaissa ( esim kolmivuoro)  töissä josta saa 1500-2500e/kk?

Ei niitä miespuolisia tuttuja kuitenkaan ehdi tapaamaan, kun työ, perhe  ja harrastukset vie kaiken ajan.

Niinpä.Ainakaan mun miespuoliset tutut eivöt ole olleet kiinnostuneita muusta kuin siitä yhdestä.Älyllisen keskustelun he ovat käyneet miesten kesken.Tai vertaistensa akateemisten naisten kanssa.Vaikka olen ollut vapaa päättämään seurastani koko ikäni.Ketä kiinnostaa, ei ketään.Parhaat ystävät ovat kaukosäädin ja kirjat.Eikä säästössä senttiäkään vanhuuden varalle 2500€ palkasta.Elän loppuikäni kädestä suuhun ja mm. hammaslääkäri,silmälasi tms lasku tarkoittaa monen kuuksuden vyön kiristämistä.

Vierailija
158/161 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, toivottavasti he eivät sitten eroa koskaan. 

Tuskin Teemu tai Sirpa niin tyhmiä ovat että menettävät perheensä vanhalla iällä.Mistä he "paremman" löytäisivät?Kuinka tyhmä ihmisen, pitää olla jos "rakkaus loppuu" ihmiseen, jonka kanssa on neljä rakkaudella hankittua lasta ja hyvä vuosikymmeniä kestänyt parisuhde.Luopuisi siis isovanhemmuuden ja vanhenemisen onnesta yhdessä puolisonsa kanssa?Onhan kyse tunne-elämältään terveistä ihmisistä, ei jo lapsuudenkodissaan vaikeasti persoonallisuushäiriintyneistä joille elämä on pelkkää oman mielihyvän tavoittelua.Kunnes huomaa ettei käteen jäänyt muuta kuin tyhjyys.

Vierailija
159/161 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIrpa-rukka, on joutunut elämään miljonäärin elintasolla parikymmentä vuotta, vaikka itse ei olisi ikinä voinut saavuttaa tuollaista tulotasoa.

Kyllä vain mulle kelpais Sirpa-rukan elintaso ja voisin tehdä hyväntekeväisyyttä, niin kuin hän on tehnyt ja opettanut myös lapsensa samaan. Sirpa on kyllä onnen tyttö kun on löytånyt puolisokseen Teemun.

Ei olisi huolta arkisista asioista, kun henkilökuntaa on käytettävissä yhtä paljon kuin pienessä yrityksessä eli lähes 20. On omat autonkuljettajat, siivoojat, kokit, puutarhurit jne.

Selänteiden pitää olla kyllä hyviä työnantajia ja mukavia, suurin osa henkilökunnasta kun ovat suomalaisia ja olleet Selänteiden palveluksessa koko heidän yhdessä oloajan ja käsittåäkseni yksi autonkulettaja on tehnyt työuransa vain Selänteillä ja muutaman vuoden päästä on jäämässä eläkkeelle ja ovat kuim perhernjäseniä.

Ja mihin se Sirpa sitä rahaa tarvitsisi, josta ap. on huolissaan, kun ei hänen tarvitse käydä ostamassa ruokaa tai polttoainetta autoon, kun sen tekee henkilökunta, vähän samaan tyyliin kuin kuninkailla.

Tosi kivaa, kun joku suomalainen on saanut elää miljonäärin elämää, eikä se ole noussut päähän, eivätkä ole eristyneet tavan ihmisistä ja mikä ihailtavaa, Selänteet tekevät hyväntekeväisyyttä erimerkillisellä tavalla, jopa lastensairaalasta ovat osan rahoittaneen, joka hyödyntää kaikkia suomalaisia.

Hyvä Sirpa ja Teemu. Olette esimerkillisiä ja hyväsydämisiä ihmisiä.

Olen kuullut Selänteiden työntekijän ystäviltä, että Selänteet ovat todella ystävällisiä ja anteliaita, hyväsydämisiä ihmisiä.

Vierailija
160/161 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.

Niinpä, jos itse olisin tajunnut laulaa nuorena muita kuin työväenlauluja, söisin nyt kenties lohtakin, en pelkkää leipää.

Kyllä käy kateeksi Sirpaa pakko myöntää, vaikka kirvelee ja kovaa, siitäkin huolimatta että tiedän, ettei yksikään,ei yksikään normaali mies olis muhun edes vilkaussut.Koskaan.