Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi muuta sanoa... Jotkut teista on uskomattoman kiittamattomia. Ei ihme etta erotilastot ovat nykyaan niin korkeat, samoin pettamistilastot. Sainpas sanottua...

Vierailija
15.05.2006 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä hääri ja passasi miesväen eteen kaikki. Meni aika pitkään ennekuin mies on oppinut ottamaan vastuuta yhteisestä kodista, joten en ole ollut mitenkään innoissani perheeneteen uhrautuvasta anopista.

Eikä muuten miehenikään - häntä harmittaa kovasti ettei saanut kotona tilaisuutta oppia kotihommia, niitä " akkojentöitä" .

Kannattaako siis kasvattaa lapsestaan uusavuton?

Vierailija
22/27 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitit minua, niin ei lapsistani mitään uusavuttomia tule. Ovat pienestä pitäen mukana kodin töissä äidin mukana :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut koko viestiketjua, mutta siinä olen samaa mieltä, että se tehköön jota kiinnostaa. Eli jos toinen haluaa kotityöt tehtävän tietyllä tavalla, niin sehän on hänen asiansa ja huolehtikoot hän sitten niistä. Meillä minä olen tarkempi ja kodinhoito onkin pääasiallisesti vastuullani. Mies kyllä osallistuu, mutta on niin mahdottoman kömpelö ja hajamielinen.. sen sijaan, että nalkuttaisin hänelle ja huomauttelisin virheistä, niin teen ne asiat itse, jotka haluan tehtävän tietyllä tapaa. Ei kai siitä voi kriisiä syntyä? Tiskaamisessa jako tapahtuu näin: mies tiskaa meillä useimmiten. Kun hän on tiskannut, minä siirryn sitten hinkkaamaan tiskipöytää ja kuivaamaan paikkoja. Olen kuitenki sen verran neuroottinen, että haluan tehdä sen omalla tavallani, ja tämä tapahtuu niin luontevasti, että sanaakaan vaihtamatta mies lähtee muihin hommiin ja minä saan tyytyväisenä kuivata tiskipöydät jne.

Jos mieheni sadannen kerran unohtaa esim. laittaa pyyhkeensä kuivumaan, niin eipä tuosta nyt kannate hermojaan menettää. Hän ei ole koulutettava koira, vaan hajamielinen muuten vaan, eikä mitään luonteelleen voi. Ja silloin kun hän sen pyyhkeen muistaa laittaa, niin se on minusta hienoa ja joskus kommentoin asiaa tyyliin " onpa kiva kun muistit laittaa pyyhkeesi kuivumaan, on sitten raikkaampi ensi kerralla" tms. Eikä mies mulle hermoile, kun itse sadannen kerran vaihdan asua ulos lähtiessä, koska aina löytyy syy, miksi juuri se ja se asu ei kelpaa. Elämä on.

Nämä luonteenpiirteet voivat joskus harmittaa, mutta eivät raivostuta. Pitää vaan oppia elämään niiden kanssa. En mä aio miestäni alkaa opettamaan, koska mitkään hänen hajamielisyyksissään tehdyt kommellukset eivät ole niin vakavia, että se vaikuttaisi tunteisiin tai arvostukseeni häntä kohtaan.

Vierailija
24/27 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai jaamme kotityöt.

Vierailija
25/27 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava huomata, että täältä löytyy joku toinenkin samoin ajatteleva ja toimiva! Mitättömistä ja pienistä asioista syntyy tosiaankin ne turhimmat riidat :)

Vierailija
26/27 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Naiset löytää milloin mistäkin pikk..

Huvittaa nämä miesten perseiden nuoleskelijat.

Vierailija
27/27 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puoliksi kotityöt ja lasten kasvatus jne. Hyvin sujuu.

27