Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi valehtelette jättäessänne toisen?

Vierailija
14.01.2019 |

Aina vielä sama: en pysty nyt suhteeseen, haluan olla nyt yksin, ei ole aikaa suhteelle...

Kuitenkin viimeistään parin päivän päästä on seuranhaku käynnissä ja parhaassa tapauksessa lapset esitelty uudelle miehelle viikon päästä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä määrin totuus mun mielestä tulee kertoa, että toinen tietää sen loppuneen kiinostuksen puutteeseen, mikäli niin on. Kun hän vain todennäköisesti pahoittaa mielensä valehtelusta uudelleen kun varmistuu, ettei ole kykenemättömyys kyseessä, mikäli käytätte vaikka samaa deittipalvelua netissä.

Vierailija
42/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut monta jättämistä ja surkein "syy", minkä jättäjä voi sanoa on:

-Tämä on kaikki minun syytäni. Sinussa ei ole mitään syytä tähän tilanteeseen!

LUE: löysin uuden panon ihan yhtäkkiä kolmen vuoden jälkeen ja minusta olisi hyvä, ettet yhtään siinä itkeskele ja dramatisoi, koska se on moido!

-

Joten kaikille miehille: olkaa rehellisiä edes viimeisessä lauseessa.

Tuo ei ole pyyntö eikä käsky, vaan leijuva ajatus siitä, ettette itseänne enempää kuin tarpeeksi munaa.

Ja idiootit sen edelleenkin tekevät. Kiäh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ei varmaan haluta pahoittaa toisen mieltä.

Pahoitat jo jättäessäsi. Miten totuuden kertominen sitä muuttaisi?

Olen eri, mutta se todellisen totuuden kertominen veisi toiselta kaikki itsetunnon rippeet. 

Pelkästään jättäminen on kuitenkin pienempi paha. 

Ei sitä totuutta tarvitse kertoa loukkaavasti.

Ihan vain, että kiinostus on hiipunut (tuskin moni alkaa syytä penäämään) ja yhdessäolo ei tunnu enää mielekkäältä on miljoona kertaa perempi kuin puolivillainen valhe siitä, ettei kykyne exän tai muun kokemuksen takia parisuhteeseen.

Just näin olen kertonut vaikka se ei ole ollut totuus. Hyvä kun käy totuuden kertomiseksi. 

Eikö kiinnostus sitten ole hiipunut? Syy hiipumiselle on jo aivan toinen totuus.

No eikö ole vähän niin kuin valehtelua, kun ei kerro todellista syytä kiinnostuksen hiipumiselle.  Toinen ajattelee ihan muuta kuin mikä se todellinen syy on. Mutta hyvä näin, sopii mulle oikein hyvin. 

Et voi tietää mitä toinen ajattelee ja olet kertonut totuuden. Et ole vastuussa mitä toinen kuvittelee, mikäli et tieten johda harhaan.

Vierailija
44/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä määrin totuus mun mielestä tulee kertoa, että toinen tietää sen loppuneen kiinostuksen puutteeseen, mikäli niin on. Kun hän vain todennäköisesti pahoittaa mielensä valehtelusta uudelleen kun varmistuu, ettei ole kykenemättömyys kyseessä, mikäli käytätte vaikka samaa deittipalvelua netissä.

Olen kyllä sanonut suoraan, että tämä ei tule toimimaan meidän välillä, tosin olen jättänyt sanomatta tarkemmin, että minkä takia. Sinänsä en kyllä ole valehdellut vain kaunistanut totuutta.