Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi valehtelette jättäessänne toisen?

Vierailija
14.01.2019 |

Aina vielä sama: en pysty nyt suhteeseen, haluan olla nyt yksin, ei ole aikaa suhteelle...

Kuitenkin viimeistään parin päivän päästä on seuranhaku käynnissä ja parhaassa tapauksessa lapset esitelty uudelle miehelle viikon päästä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

You want the truth? YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH!!

Vierailija
22/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei tiedä syytä. Toinen on voinut voida huonosti pitkään toisen huomaamatta. Ilman erityistä syytä. Toisen tapa elää arkea saattaa olla sellainen, ettei halua toisaalta sopeutua siihen itse muttei halua toista lähteä tieten tahtoen muuttamaankaan.

Minä harkitsen sanovani kumppanilleni ettemme sovi yhteen. Rakastan häntä edelleen mutta en halua sellaista arkea, jollaista hän haluaa minun kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva vängätä teidän kanssa.

Vierailija
24/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelen kun jätän toisen? Kenet jätän? Jätän siis jonkun toisen ihmisen jonnekin? Minne mä sen jätän? Miksi mä jätän sen sinne? No jos mä ajan autoa ja mun kyydissä on joku niin sitten kun se poistuu kyydistä niin ehkä mä sanon sille "hei hei" ja sitten mä ajan pois. Ei kai tuo "hei hei" ole mitään valehtelemista?

Vierailija
25/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä henno sanoa toiselle esim. että olet niin kuolettavan tylsä, etten enää jaksa olla sun kanssa.

Tuohan olisi vähiten loukkaava syy mitä voisin kuvitella.

Tylsä tietää itsekin olevansa tylsä.

Yritin tätä kerran. Mutta herra elämäni rakkaus ei kuulemma oikeasti ollut lainkaan tylsä, vaan

aikoi muuttua. Mikään mun selitys ei käynyt. :D

Vierailija
26/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä henno sanoa toiselle esim. että olet niin kuolettavan tylsä, etten enää jaksa olla sun kanssa.

Tuohan olisi vähiten loukkaava syy mitä voisin kuvitella.

Tylsä tietää itsekin olevansa tylsä.

Yleensä ihminen itsekin tietää omat vajavuutensa, mutta harva haluaa tulla muistutetuksi niistä asioista. 

Vierailija
27/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina vielä sama: en pysty nyt suhteeseen, haluan olla nyt yksin, ei ole aikaa suhteelle...

Kuitenkin viimeistään parin päivän päästä on seuranhaku käynnissä ja parhaassa tapauksessa lapset esitelty uudelle miehelle viikon päästä.

Eihän nuo sun mainitsemat syyt edes välttämättä ole valheita. "Tahdon NYT olla yksin". Niin, nyt. Mutta viikon päästä ei enää ole nyt. Ehkä sitten tahdon suhteen. Kyllä se ihan totta voi olla että nyt tahdon olla yksin ja siksi eroan susta nyt. Ei se suhun mitenkään liity mitä mä viikon päästä teen.

Vierailija
28/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ei varmaan haluta pahoittaa toisen mieltä.

Pahoitat jo jättäessäsi. Miten totuuden kertominen sitä muuttaisi?

Olen eri, mutta se todellisen totuuden kertominen veisi toiselta kaikki itsetunnon rippeet. 

Pelkästään jättäminen on kuitenkin pienempi paha. 

Ei sitä totuutta tarvitse kertoa loukkaavasti.

Ihan vain, että kiinostus on hiipunut (tuskin moni alkaa syytä penäämään) ja yhdessäolo ei tunnu enää mielekkäältä on miljoona kertaa perempi kuin puolivillainen valhe siitä, ettei kykyne exän tai muun kokemuksen takia parisuhteeseen.

Vierailija
29/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta se todellisen totuuden kertominen veisi toiselta kaikki itsetunnon rippeet. 

Niin. Jättäjälle.

Vierailija
30/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tapailin pari kuukautta ihan mukavaa komeaa miestä, jonka kanssa synkkasi muuten ,vaan ei sängyssä. Enpä viitsinyt kertoa, että juttu kaatui mieskunnon olemattomuuteen. Eikä tuo ilmeisesti itsekään sitä osannut päätellä, kun jäi riippakiveksi liian pitkäksi aikaa suhteen päättymisen jälkeen. Selitin vain, etten ole valmis suhteeseen, vaan kaipaan omaa tilaa. Tosin seuraavalla viikolla katselin jo uusia mahdollisuuksia.

Vierailija
31/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei halua suhdetta, saattaa silti haluta treffata ihmisiä. Tai vaikka vaan viestitellä ajankuluksi ja piristykseksi.

Vierailija
32/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain, että kiinostus on hiipunut (tuskin moni alkaa syytä penäämään) ja yhdessäolo ei tunnu enää mielekkäältä on miljoona kertaa perempi kuin puolivillainen valhe siitä, ettei kykyne exän tai muun kokemuksen takia parisuhteeseen.

Tämä!

Vierailija
33/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tapailin pari kuukautta ihan mukavaa komeaa miestä, jonka kanssa synkkasi muuten ,vaan ei sängyssä. Enpä viitsinyt kertoa, että juttu kaatui mieskunnon olemattomuuteen. Eikä tuo ilmeisesti itsekään sitä osannut päätellä, kun jäi riippakiveksi liian pitkäksi aikaa suhteen päättymisen jälkeen. Selitin vain, etten ole valmis suhteeseen, vaan kaipaan omaa tilaa. Tosin seuraavalla viikolla katselin jo uusia mahdollisuuksia.

Tämä on just se syy miksi olen jättänyt kertomatta koko totuuden. Tuota ei voi mitenkään sanoa loukkaamatta toista. Ehkä hänellä synkkaa paremmmin jonku toisen kanssa, ja sehän on vain hyvä asia. 

Vierailija
34/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en jaksa enää vängätä.

Haluatte vain itse päästä helpommalla, kun valehtelette ja selitätte tekevänne niin jätettyä suojellaksenne.

Heippa!

Vierailija
35/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin olen kertonut vaikka se ei ole ollut totuus. Hyvä kun käy totuuden kertomiseksi. 

Vierailija
36/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on just se syy miksi olen jättänyt kertomatta koko totuuden. Tuota ei voi mitenkään sanoa loukkaamatta toista. Ehkä hänellä synkkaa paremmmin jonku toisen kanssa, ja sehän on vain hyvä asia. 

Eikö kuitenkin olisi parempi kertoa, että loppuu kiinostuksen lopahtamiseen, eikä valehdella?

Ei sitä syytä useinkaan sille kiinnostuksen loppumiselle tarvitse kertoa.

Vierailija
37/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin olen kertonut vaikka se ei ole ollut totuus. Hyvä kun käy totuuden kertomiseksi. 

Eikö kiinnostus sitten ole hiipunut? Syy hiipumiselle on jo aivan toinen totuus.

Vierailija
38/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en jaksa enää vängätä.

Haluatte vain itse päästä helpommalla, kun valehtelette ja selitätte tekevänne niin jätettyä suojellaksenne.

Heippa!

Heippa sitten!

Sitä vaan pohdin, että olisiko minun todella pitänyt sanoa tuttavuudelleni, että sinulla on liian pieni vehje, joka ei seiso kunnolla, enkä saa seksistä mitään irti, joten jätän sinut. Tämäkö olisi ollut paras vaihtoehto?

-nro 30-

Vierailija
39/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ei halua suhdetta, saattaa silti haluta treffata ihmisiä. Tai vaikka vaan viestitellä ajankuluksi ja piristykseksi.

No mulla just näin. Ex suree erojaan aina kuukausia, itse jatkan eteenpäin kun olen ensin itkenyt silmät päästäni yhden illan. Olen kokenut niin rajuja juttuja elämässäni, että en jää suruun vellomaan. Muuten saisi surra ikänsä. Eteenpäin vaan. <3

Vierailija
40/44 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kiinnostus sitten ole hiipunut? Syy hiipumiselle on jo aivan toinen totuus.

No eikö ole vähän niin kuin valehtelua, kun ei kerro todellista syytä kiinnostuksen hiipumiselle.  Toinen ajattelee ihan muuta kuin mikä se todellinen syy on. Mutta hyvä näin, sopii mulle oikein hyvin.