Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaketju: Miehet, laittautukaa edes silloin tällöin naisenne iloksi!

Vierailija
14.01.2019 |

99% naisista ilahtuu jos puoliso/miesystävä pukeutuu näyttävästi ja tyylikkäästi tai meikkaa ainakin välillä. Tietenkin tuulipukuukko on yhtä rakas, mutta jos puhutaan parisuhteen kipinästä ja toisen ilahduttamisesta niin silloin pieni stailaus tekee ihmeitä!

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no totaa... toki voi pukeutua siististi ja laittaa vaikka vähän geeliä tukkaan ja ajaa parran mutta että meikkaisi? no jaa... en osais kuvitella mun miestä meikkaamassa :DDDD vaikka oiskin kyse vaan meikkivoiteesta tai josain niin juu. Eri asia jos hän menis johonkin valokuvaukseen tms. koska kuvassa tietysti meikki vahvistaa piirteitä yms. mutta muuten vain niin ei kiitos (ja anteeksi rakas XD) !

Vierailija
62/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä meikkaan munat niin tuo luultavasti kuolee nauruun.

Laita kajaali, ripsaria, vähän kevyttä huulipunaa ja silmätippoja. Älä kuitenkaan unohda pestä ja voidella kasvojasi, varsinkin kasvojen voitelu pesun jälkeen on tärkeää! Myös siisti parta hyvin muotoillulla rajalla ja seksikäs kampaus.

Ap (joka on mies)

Mun mies puhdistaa kasvonsa ja käyttää kosteuttavaa voidetta niin kasvoille, käsille kuin kehollekin (kyllä, jokaiselle on oma voide). Trimmaa myös parransänkensä ja sen rajat (muista paikoista puhumattakaan ;) ).

Meikkejä hän ei tarvitse, omaa pitkät, mustat ripset ja muutenkin tummat silmät ihan omasta takaa. Huulirasvaa käyttää välillä ettei huulet rohdu.

Mihin tarvii silmätippoja normaali ihminen jos ei pössyttele? 

Miksi pitäisi käyttää kaikkea noita, jos on vientiä jo omasta takaakin? Toki minäkin pesen hiukseni ja kroppani normaalisti, mutta en koe, että olisi tarpeen ostaa ihan kaikkea tököttiä ollakseen seksikäs.

Ei hän sitä sen takia tee että olisi "vientiä" (sitä varmasti olisi muutenkin). Hän huolehtii ulkonäöstään, koska tietää että arvostan sitä, että mieheni on huolitellun näköinen. Ihan samalla lailla kuin minäkin ehostan, käyn kampaajalla ym ollakseni myös huolitellun näköinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on vaivalla hommannut vanhan viinan ja hikoilun kiihottavan tuoksun niin voisi sitä ainakin vähän arvostaa.

Vierailija
64/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin mieskaverille, että peittää kaljunsa aina jollakin lakilla. Kiiltää liikaa silmään ja on kovin noloa.

Vierailija
65/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas naiset suuttuneet siitä, että miehille naisten ulkonäkö on tärkeä asia. Eipä ihme, suutuin minäkin tästä aloituksesta. Vaikka vitsi olikin. Sama asia että ap ihmettelisi, miksi suurin osa naisista ei väkisin kiinnostu jääkiekosta.

Luulisi että moni nainen myöntää, että mies pukeutuneena t-paitaan ja collegehousuihin on kuuma näky (tietysti myös kauluspaita+farkut on hyvä, mutta silloin kateus iskee.) Tekisi koko ajan halailla kun toisen vaatteet on niin pehmeät. Ja jasvot komeat ilman mitään meikkiä. Hänellä myös ruskeat silmät kun taas minulla sameat harmaanvihreät. Kateellisena katson kun mieheni saa näyttä tuolta luonnostaan, ja minun pitää piirtää itselleni kulmakarvat jotta näyttäisin edes ihmiseltä. 

Vierailija
66/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas naiset suuttuneet siitä, että miehille naisten ulkonäkö on tärkeä asia. Eipä ihme, suutuin minäkin tästä aloituksesta. Vaikka vitsi olikin. Sama asia että ap ihmettelisi, miksi suurin osa naisista ei väkisin kiinnostu jääkiekosta.

Luulisi että moni nainen myöntää, että mies pukeutuneena t-paitaan ja collegehousuihin on kuuma näky (tietysti myös kauluspaita+farkut on hyvä, mutta silloin kateus iskee.) Tekisi koko ajan halailla kun toisen vaatteet on niin pehmeät. Ja jasvot komeat ilman mitään meikkiä. Hänellä myös ruskeat silmät kun taas minulla sameat harmaanvihreät. Kateellisena katson kun mieheni saa näyttä tuolta luonnostaan, ja minun pitää piirtää itselleni kulmakarvat jotta näyttäisin edes ihmiseltä

:D Joo mulla ihan sama!

Mies: ruskeat, mantelinmuotoiset, isot silmät. Mustat, pitkät ja kaartuvat silmäripset ja kulmakarvat. 

Minä: vaaleat, harmaanvihreät silmät ja kulmakarvat ja ripset niin vaaleat, että eivät näy ilman mascaraa ja kulmakynää, so. näyttää ettei mulla ole kulmakarvoja ja ripsiä (eli silmiä päässä) ollenkaan.

Ratkaisu: kestovärjäys kulmiin ja ripsiin, plus ripsipermanentti että ripset jopa kaartuvat (muuten ovat kuin lehmän ripset). Suosittelen!

Vierailija
67/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen äiti osti hänelle vaatteet ja pesi ne. Olen nyt laittanut itse menemään kauppaan miestenosastolle (eikä lapselliselle urheiluosastolle) sekä sulkenut pyykkitupaan pyykkäämään. Kyllä ne vanhat pojatkin oppivat, jos niille näyttää ensin malliksi, miten asiat oikeat aikuiset osaavat hoitaa.

Vierailija
68/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kysymystä ketjuun postanneille naisille.

Sinä joka arvostat miehesi laittautumista, onko miehesi menestynyt, hyvätuloinen tai uramies joka pyrkii sellaiseksi?

Sinä joka arvostat miehesi hyväkuntoisuutta, onko sinulle tärkeää geneettinen komeus eli pituus/luontainen raamikkuus/jne?

Vierailija
69/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, tässä mentiin suoraan asian ytimeen miesnäkökulmasta. Laittautumisen täytyy johtaa seksiin. Muistan eksän, kun vietettiin omaa aikaa (harvoin pikkulapsiaikana) ja päästiin leffaan, teatteriin tms. tyyppi odotti vain m'una pystyssä koko illan että päästään takaisin hotelliin. Tunsin itseni lihanpalaksi. 

Vierailija
70/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies pesee itsensä ja hampaansa kerran viikossa. Koirakouluun pitäisi laittaa tuollainen.

Vierailija
71/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyl pesuille laiteta. Akkojen ja hinteeliien mieste juttui tollaaset saippuut ja muut. sampoota joskus oon nähny sitä voi ehk käyttääki.

Vierailija
72/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka arvostat miehesi laittautumista, onko miehesi menestynyt, hyvätuloinen tai uramies joka pyrkii sellaiseksi?

Sinä joka arvostat miehesi hyväkuntoisuutta, onko sinulle tärkeää geneettinen komeus eli pituus/luontainen raamikkuus/jne?

On ensimmäiseen ja on toiseen kysymykseen.

Vierailija
73/83 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rehellisestä vastauksesta.

Näin uskoisin asian olevan muidenkin tapauksessa.

Kun mies on menestynyt urallaan, nainen toivoo lisäksi että tämä pukeutuisi statuksensa mukaisesti.

Jos mies ei ole uramies, nainen ei edes halua miehen panostavan "turhuuksiin" kuten pukeutumiseen vaan mieluummin käytännön asioihin kuten keittiön remppaamiseen.

Sama pätee komeuteen.

Nätti nainen haluaa ensisijaisesti geneettistä komeutta, ja sen lisäksi hyväkuntoisuutta.

Ei nätti nainen ei halua miehen käyvän salilla ja trimmaavan itseään.

Koko ketju koskee siis vain hyvätuloisia ja geenikomeita miehiä.

Vierailija
74/83 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että seksikkäät miesmallitkin meikkaavat, käyttävät siis ainakin ripsaria ja kajaalia? Vink... vink... he myös voitelevat kehonsa.

Ap

He ovatkin usein vink...vink... homoja. 

Vierailija
75/83 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavuusjärjestyksessä:

1. Hyvin pukeutunut menestyvä uramies

- löytyy statusta ja osaa pukeutuakin. 10+

2. Huonosti pukeutunut menestyvä uramies

- löytyy statusta, kumpa osaisi vielä pukeutuakin

3. Huonosti pukeutunut tavismies

- ei ole kumpaakaan, mutta ei käytä rahaa ja aikaa turhuuksiin

4. Hyvin pukeutunut tavismies

- mitä se oikein tälläytyy hienoihin vaatteisiin, käyttäisi aikansa järkevämmin

Vierailija
76/83 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, tässä mentiin suoraan asian ytimeen miesnäkökulmasta. Laittautumisen täytyy johtaa seksiin. Muistan eksän, kun vietettiin omaa aikaa (harvoin pikkulapsiaikana) ja päästiin leffaan, teatteriin tms. tyyppi odotti vain m'una pystyssä koko illan että päästään takaisin hotelliin. Tunsin itseni lihanpalaksi. 

Mihin sen pitäisi johtaa? Parin selfien ottamiseen somea varten?

Vierailija
77/83 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ja ei.

Tietysti ulkonäössä pitää olla jotain, joka miellyttää omaa silmää muttei välttämättä juuri yllämainitsemasi asiat. 

Vierailija
78/83 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rehellisestä vastauksesta.

Näin uskoisin asian olevan muidenkin tapauksessa.

Kun mies on menestynyt urallaan, nainen toivoo lisäksi että tämä pukeutuisi statuksensa mukaisesti.

Jos mies ei ole uramies, nainen ei edes halua miehen panostavan "turhuuksiin" kuten pukeutumiseen vaan mieluummin käytännön asioihin kuten keittiön remppaamiseen.

Sama pätee komeuteen.

Nätti nainen haluaa ensisijaisesti geneettistä komeutta, ja sen lisäksi hyväkuntoisuutta.

Ei nätti nainen ei halua miehen käyvän salilla ja trimmaavan itseään.

Koko ketju koskee siis vain hyvätuloisia ja geenikomeita miehiä.

Yhden vastauksen perusteella teit noinkin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Voisin kertoa, että olet väärässä, muttet tietenkään uskoisi koska minun mielipiteeni ei sovi sinun valmiiseen ajatusmaailmaasi. N

Vierailija
79/83 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla, tarpeeksi rasvaisena ja paskaisena olen kuin arska predatorissa.

Vierailija
80/83 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset ovat linjassa tuon kyselijän kanssa.

Tykkään pukeutua hyvin...eli vaatteet ovat istuvia, suht laadukkaita ja itselle sopivia. Hiustyyli ja paratkin ovat siistit. Tyyliä kehutaan välillä, mutta kun käy ilmi etten olekaan statusammatissa, on se lähinnä miinusta. Statusmiehistä pitävien naisten kiinnostus katoaa, ja muut ovat sitä mieltä että "rennompi" tyyli olisi parempi kuin "liian sliipattu".

Eli jos ei ole rahaa ja statusta, kannattaa käydä suihkussa ja pestä hampaat, mutta kaikki muu on ainakin naisten kannalta turhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän