Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaketju: Miehet, laittautukaa edes silloin tällöin naisenne iloksi!

Vierailija
14.01.2019 |

99% naisista ilahtuu jos puoliso/miesystävä pukeutuu näyttävästi ja tyylikkäästi tai meikkaa ainakin välillä. Tietenkin tuulipukuukko on yhtä rakas, mutta jos puhutaan parisuhteen kipinästä ja toisen ilahduttamisesta niin silloin pieni stailaus tekee ihmeitä!

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Parempi puolisko ihastui minuun tällaisena kuin olen ja en näe tarvetta esittää mitään.

Toki johonkin juhlallisuuksiin pukeudun siistimmin

Vierailija
42/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni laittautuu joka sunnuntai (ainoa vapaapäivä) :) Rajaa ja siistii parran huolella, saattaa lyhentää vähän muutakin karvoitusta, kosteuttaa naamansa, siistii/leikkaa kynnet, laittaa hiuksensa (pitkät) ja pukeutuu niihin vaatteisiin, joista eniten pidän. Saattaa käyttää jotain partavettä, mutta se on ilmeisesti salaisuus. Ei kyllä meikkaa, mutta en haluakaan, että hän on minua kauniimpi.. :D <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kotona tangoissa ja esittelin lihaksikasta ja jänteikästä vartaloani, mutta ei kelvannut käskettiin laittaa vaatteet päälle, joskus aamuerektiota esittelin tai painoin sen avokkia vasten ja se oli ällöttävää eikä sen jälkeen todellakaan tehnyt mieli.

Kaikki oli ällöttävää, miehuuteni tallottiin maanrakoon, jätettiin enkä sen jälkeen ole uskaltanut naisia lähestyä, enkä usko että kukaan voisi minusta kiihoittua.

Vierailija
44/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieleen menee tämäkin. Ajattelin aloittaa karvojen siistimisellä. Heittivät ulos kampaamosta ja uhkailivat poliisilla. Painelin siitä sexkauppaan ostamaan miehekkäät hepenet. No nyt muija luulee että olen homo. Eikä muuten lainaa meikkejään. Viisainta pysyä vanhoissa verkkareissa ja juoda olutta niin säästyy ongelmilta.

Vierailija
45/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parran ja tukan pitäminen siistinä, kasvojen ja vartalon hygienian hoito ja hyvältä tuoksuminen olis ihan hyviä alkuja.

Vierailija
46/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Minä olin kotona tangoissa ja esittelin lihaksikasta ja jänteikästä vartaloani, mutta ei kelvannut käskettiin laittaa vaatteet päälle, joskus aamuerektiota esittelin tai painoin sen avokkia vasten ja se oli ällöttävää eikä sen jälkeen todellakaan tehnyt mieli.

Kaikki oli ällöttävää, miehuuteni tallottiin maanrakoon, jätettiin enkä sen jälkeen ole uskaltanut naisia lähestyä, enkä usko että kukaan voisi minusta kiihoittua.

Mä kun taas voin vain unelmoida, että tuo mies tulisi ja lähestyisi noin minua. :o

Vierailija
47/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse, koska rakastan itseäni juuri tällaisena kuin olen. Tiedän, että tyytyväisyys itseen on paras meikki. Mainostajat väittävät että sinä katsoja tarvitset juuri tämänlaisen tuotteen ollaksesi kaunis. Et tarvitse. Sinä tarvitset vain hyvän itsetunnon ja sen saa miljonalla muullakin tavalla kuin ostamalla x-tuotteita.

Vierailija
48/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% naisista ilahtuu jos puoliso/miesystävä pukeutuu näyttävästi ja tyylikkäästi tai meikkaa ainakin välillä. 

Ja mistäs tämän kyselyn tulokset voi löytää? Vai onko jälleen ihan hatusta vedetty "fakta". 

Vierailija
49/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän smokin heti päälle kun avopuolisoni hävittää reilun kymmenen kiloa ja sonustautuu itse kivaan illallismekkoon.

Vierailija
50/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedän smokin heti päälle kun avopuolisoni hävittää reilun kymmenen kiloa ja sonustautuu itse kivaan illallismekkoon.

Minä voin laihduttaa 10 kg ja pukeutua illallismekkoon heti, kun mieheni laihduttaa 20 kg ja pukeutuu smokkiin.

Vierailija
51/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä meikkaan munat niin tuo luultavasti kuolee nauruun.

Laita kajaali, ripsaria, vähän kevyttä huulipunaa ja silmätippoja. Älä kuitenkaan unohda pestä ja voidella kasvojasi, varsinkin kasvojen voitelu pesun jälkeen on tärkeää! Myös siisti parta hyvin muotoillulla rajalla ja seksikäs kampaus.

Ap (joka on mies)

Mun mies puhdistaa kasvonsa ja käyttää kosteuttavaa voidetta niin kasvoille, käsille kuin kehollekin (kyllä, jokaiselle on oma voide). Trimmaa myös parransänkensä ja sen rajat (muista paikoista puhumattakaan ;) ).

Meikkejä hän ei tarvitse, omaa pitkät, mustat ripset ja muutenkin tummat silmät ihan omasta takaa. Huulirasvaa käyttää välillä ettei huulet rohdu.

Mihin tarvii silmätippoja normaali ihminen jos ei pössyttele? 

Vierailija
52/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin laihduttaa 10 kg ja pukeutua illallismekkoon heti, kun mieheni laihduttaa 20 kg ja pukeutuu smokkiin.

20kg kuulostaa melko paljolta. Ehkä hänen tulisi tehdä se jo ihan terveytensä kannalta? 

Vierailija
53/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitetaan tällaiset ns. Siistit vaatteet päälle tai edes farkut niin mihin puhelimen ja lompakon saa laitettua?

Vaatii kännykkä taskun tai reisitaskut että mahtuu.

Vierailija
54/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen miehen perushygienia on myös aivan retuperällä. Haistaan eikä välitetä kropan, hampaiden taikka vaatteiden pesusta.

Vierailija
55/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että seksikkäät miesmallitkin meikkaavat, käyttävät siis ainakin ripsaria ja kajaalia? Vink... vink... he myös voitelevat kehonsa.

Ap

Rumat meikkaa, kauniit menee muina miehinä ja naisina raitilla.

Vierailija
56/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä meikkaan munat niin tuo luultavasti kuolee nauruun.

Laita kajaali, ripsaria, vähän kevyttä huulipunaa ja silmätippoja. Älä kuitenkaan unohda pestä ja voidella kasvojasi, varsinkin kasvojen voitelu pesun jälkeen on tärkeää! Myös siisti parta hyvin muotoillulla rajalla ja seksikäs kampaus.

Ap (joka on mies)

Mun mies puhdistaa kasvonsa ja käyttää kosteuttavaa voidetta niin kasvoille, käsille kuin kehollekin (kyllä, jokaiselle on oma voide). Trimmaa myös parransänkensä ja sen rajat (muista paikoista puhumattakaan ;) ).

Meikkejä hän ei tarvitse, omaa pitkät, mustat ripset ja muutenkin tummat silmät ihan omasta takaa. Huulirasvaa käyttää välillä ettei huulet rohdu.

Mihin tarvii silmätippoja normaali ihminen jos ei pössyttele? 

Miksi pitäisi käyttää kaikkea noita, jos on vientiä jo omasta takaakin? Toki minäkin pesen hiukseni ja kroppani normaalisti, mutta en koe, että olisi tarpeen ostaa ihan kaikkea tököttiä ollakseen seksikäs.

Vierailija
57/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaren örinä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että seksikkäät miesmallitkin meikkaavat, käyttävät siis ainakin ripsaria ja kajaalia? Vink... vink... he myös voitelevat kehonsa.

Ap

Rumat meikkaa, kauniit menee muina miehinä ja naisina raitilla.

Ja haisevat laittaa dödöä tai hajuvettä.

Vierailija
58/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En kyllä näe, että vaalealle suomalaiselle miehelle sopii ripsarit tai kajalit.

Mä pukeudun hyvin. Mulla on tyttöjen ripset ja ”luonnon kajalit” eli näyttää että olisin meikannut, vaikken ole.

Samaa mieltä olen ap:n kanssa kuitenkin tyylikkäästä olemuksesta, siististä hiustyylistä ja parrasta.

Eikö muka sovi?

http://radionostalgia.fi/wp-content/uploads/2017/04/michaelMonroe.jpg

Vierailija
59/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Vaimon reaktioista päätellen kannattaa olla hiukan hikinen ja pukeutua Dimexeihin.

Vierailija
60/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Vaimon reaktioista päätellen kannattaa olla hiukan hikinen ja pukeutua Dimexeihin.

Mistä löysit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme