Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaketju: Miehet, laittautukaa edes silloin tällöin naisenne iloksi!

Vierailija
14.01.2019 |

99% naisista ilahtuu jos puoliso/miesystävä pukeutuu näyttävästi ja tyylikkäästi tai meikkaa ainakin välillä. Tietenkin tuulipukuukko on yhtä rakas, mutta jos puhutaan parisuhteen kipinästä ja toisen ilahduttamisesta niin silloin pieni stailaus tekee ihmeitä!

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että seksikkäät miesmallitkin meikkaavat, käyttävät siis ainakin ripsaria ja kajaalia? Vink... vink... he myös voitelevat kehonsa.

Ap

En kyllä näe, että vaalealle suomalaiselle miehelle sopii ripsarit tai kajalit.

Mä pukeudun hyvin. Mulla on tyttöjen ripset ja ”luonnon kajalit” eli näyttää että olisin meikannut, vaikken ole.

Samaa mieltä olen ap:n kanssa kuitenkin tyylikkäästä olemuksesta, siististä hiustyylistä ja parrasta.

Minä kyllä näen, että vaalealle suomalaiselle miehelle sopii ripsari tai kajaali. On hottiksempi kuin latino

T. nainen

Vierailija
22/83 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen ketju, jota miehenä tervehdin ilolla.

Hienoa jos kerrankin arvostetaan miehen panostusta tyyliin.

Uskallan väittää etten ole ainoa mies jota kyllästyttää se että naiset tuntuvat arvostavan pelkästään asioita jotka:

- ovat geneettisiä ja ei muutettavissa (pituus esim)

- liittyvät miehen asemaan sosioekonomisessa hierarkiassa ja kilpailuun (raha, koulutus, ammatti)

Ilahtuisin myös suuresti jos naiset antaisivat nykyistä suuremman painoarvon sille että mies haluaa liikkua ja pitää itsensä kunnossa, ja on halukas järjestämään sellaisia romanttisia tilaisuuksia joissa on kyse enemmän toisen huomioimisesta kuin rahan käyttämisestä.

Olen ikävä kyllä huomannut että näin harvemmin on. Yleensä miehen pukeutumista arvostetaan vain kun mies pukeutuu siististi koska (hyväpalkkaisessa) ammatissa sitä vaaditaan, ja liikunnallisuutta vain jos mies on sen lisäksi pitkä ja luontaisesti komea.

Lisää näitä, kiitos :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehille edes ole sukkanauhoja ja kaikkia hörhelöitä. Muuten kyllä.

Miehille on myös seksikkäitä boksereita. Ei tietysti auta vaan vetää niitä päälle jos ei muuten ole pitänyt itsestään huolta.

Vierailija
24/83 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikeasti panostaa ulkonäköönsä ja laittaituu, saa työpaikankin helpommin. Näin esim minulla, koska olen hyvän näköinen ja pidän ulkonäöstäni huolta sain työpaikan kuin leikiten. Ihmettelen taas niitä miehiä jotka valittaa työttömyydestä ja miten vaikeaa on saada töitä, mikseivät hekin panosta ja laittaidu. Olisi elämä heilläkin silloin helpompaa.

Ap

Vierailija
25/83 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli hyvä, vastaukset aivan pellejä. Olen ap'n kanssa kuitenkin samoilla linjoilla. Ostan miehelleni meneviä vaatteita, kenkiä, vöitä, tuoksuja, dödöjä, parranhoitovälineitä, hammasharjoja, hammastahnoja, suuvesiä shampoita, alusvaatteita ja kelloja/koruja. Kaikkea pitäisi olla. Rahasta ei ole kyse. Mitä mieheni tekee. Pyörii kotona pesemättömänä, pahanhajuisena pieruverkkareissaan ja amutakissaan. Edes hampaita vaivaudu pesemään.

Vierailija
26/83 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan edes vaihtaisit sukkani, kalsarien ja piitanneet kerran päivässä suihkun jälkeen. Ja pesisittebalapäänne kunnolla. Dödön käyttö toivottavaa ja parta/ viikset huoliteltu. Ja ne kengät, kayåtsokaa mitä paatte jalkoihini.

Vierailija
27/83 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan edes vaihtaisit sukkani, kalsarien ja piitanneet kerran päivässä suihkun jälkeen. Ja pesisittebalapäänne kunnolla. Dödön käyttö toivottavaa ja parta/ viikset huoliteltu. Ja ne kengät, kayåtsokaa mitä paatte jalkoihini.

Ai saakeli tätä oikokirjoitusta.

Sukkasi - kalsarisi - paitasi- pesisitte Alapäänne- katsokaa

Vierailija
28/83 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on likakasa.

Ei mene parturiin kuin muistuttamalla, ei pese aamulla hampaita, ja parrankin ajaa kun siitä mainitsen. Käy suihkussa max 2x/vko.

Alkuun oli normaali. Jos ei olisi lapsia, häipyisin. Tuntuu ettei arvosta minua kun on niin likainen.

En halua panna haisunäätää.

29/83 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että seksikkäät miesmallitkin meikkaavat, käyttävät siis ainakin ripsaria ja kajaalia? Vink... vink... he myös voitelevat kehonsa.

Ap

En kyllä näe, että vaalealle suomalaiselle miehelle sopii ripsarit tai kajalit.

Mä pukeudun hyvin. Mulla on tyttöjen ripset ja ”luonnon kajalit” eli näyttää että olisin meikannut, vaikken ole.

Samaa mieltä olen ap:n kanssa kuitenkin tyylikkäästä olemuksesta, siististä hiustyylistä ja parrasta.

Minä kyllä näen, että vaalealle suomalaiselle miehelle sopii ripsari tai kajaali. On hottiksempi kuin latino

T. nainen

Mun suomalaisessa kotikaupungissa asuu kyllä paljon hyvännäköisiä vaaleita naisia ja miehiä. Moni on ehkäpä hottiksempia kuin latinot, vaikka aika hottiksia mekin ollaan.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
30/83 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oikeasti panostaa ulkonäköönsä ja laittaituu, saa työpaikankin helpommin. Näin esim minulla, koska olen hyvän näköinen ja pidän ulkonäöstäni huolta sain työpaikan kuin leikiten. Ihmettelen taas niitä miehiä jotka valittaa työttömyydestä ja miten vaikeaa on saada töitä, mikseivät hekin panosta ja laittaidu. Olisi elämä heilläkin silloin helpompaa.

Ap

Tuo ei toimi miehellä samalla tavalla.

On tutkittukin. Naisella panostus ulkonäköön tai ylipäätään kauneus lisää dramaattisesti työllistymismahdollisuuksia. Miehellä jonkin verran vaikuttaa pituus ja matala ääni, muilta osin ulkonäön vaikutus on vähäinen.

Vierailija
31/83 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On tutkittukin. Naisella panostus ulkonäköön tai ylipäätään kauneus lisää dramaattisesti työllistymismahdollisuuksia. Miehellä jonkin verran vaikuttaa pituus ja matala ääni, muilta osin ulkonäön vaikutus on vähäinen.

Älä tuudittaudu tuohon, miesrekrytoijia ei ole ennenkään kiinnostanut mieskandidaattien ulkonäkö vaikka naisten onkin, mites luulet käyvän kun naisia alkaa olla rekrytoijien joukossa enemmän ja enemmän? Saako naisrekrytoijat tehdä samoin kuin miesrekrytoijat?

Vierailija
32/83 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö naisia jotka

Vaativat tyylikkyyttä mutta ei hyviä tuloja ja korkeaa statusta

Vaativat liikunnallisuutta mutta ei geenikomeutta

?

En ole huomannut. Tavismiehen ei edes haluta panostavan tyyliin, vaan keittiöremppaan. Ja nallekalhumasu on vain hyväksi jotta nainenkin saa paksuuntua.

Se on se johtajamiehen nainen joka haluaa miehelle kauluspaidan, ja geenikomean miehen nainen joka vaatii liikunnallisuutta.

Vierailija
33/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies "laittautuu" joka aamu myös kotitoimistolla ollessaan. Suihku, parranajo, partavettä, siistit vaatteet.

Kyllähän tuota mielellään katselee, ka muutakin;)

Vierailija
34/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni panostaa paljon ulkonäköönsä, hän käy tiheästi parturissa, muokkaa karvoitustaan muutenkin ja köyttää hiustuotteita ja partavesiä. Hän on tosi tyylitietoinen vaatteiden ja kenkien yms asukokonaisuuksien suhteen. Hänellä on riittänyt naisia. Aina kun hän kuulee miehestä, joka valittaa, ettei saa naista, hän alkaa ihan ääneen paastata, että sen miehen pitää laittaa ulkonäkö uusiksi, siitä kaikki lähtee. Ja on ihan oikeassa. Kunpa useammat miehet tajuisivat tämän.

Nuori sukupolvi poikia on muuten tarkempaa ulkonäöstään, poikanikin laittaa hiustuotteita ja dödöjä ja on erittäin tarkka vaatteistaan. Hänellä on tyttöystävä nyt jo 12-vuotiaana. Hänen kaverinsakin ovat trenditietoisia tyyleistä, nykyään pojat käyttävät myös värejä rohkeammin kuin vanhemmat miehet, jopa vaaleanpunaista, se oli sen ikäisten poikien muotiväri pari vuotta sitten. Sininen ei käy missään tapauksessa. Se on hyvä suuntaus, vapauttaa poikien ja miesten ahdasta roolia.

Vierailija
35/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä tuudittaudu tuohon, miesrekrytoijia ei ole ennenkään kiinnostanut mieskandidaattien ulkonäkö vaikka naisten onkin, mites luulet käyvän kun naisia alkaa olla rekrytoijien joukossa enemmän ja enemmän? Saako naisrekrytoijat tehdä samoin kuin miesrekrytoijat?

Bullshittiä.

Mieheni rekrytoi ja palkkaa jatkuvasti väkeä myyntityöhön. Hän kiinnittää valtavasti huomiota miestenkin ulkonäköön ja puhuu aina siitä, miten tärkeää on näyttää edustavalta.

Vierailija
36/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% naisista ilahtuu jos puoliso/miesystävä pukeutuu näyttävästi ja tyylikkäästi tai meikkaa ainakin välillä. Tietenkin tuulipukuukko on yhtä rakas, mutta jos puhutaan parisuhteen kipinästä ja toisen ilahduttamisesta niin silloin pieni stailaus tekee ihmeitä!

Hyvän pukeutumisen allekirjoitan, ilahtuminen olisi aika helvetin kaukana jos ukko "yllättäisi" naama meikattuna joku päivä.

Ei tulisi romantiikkaa sinä iltana, ehkä pikemminkin käytäisiin keskustelua onko mies lintu vai kala..

Vierailija
37/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä meikkaan munat niin tuo luultavasti kuolee nauruun.

Laita kajaali, ripsaria, vähän kevyttä huulipunaa ja silmätippoja. Älä kuitenkaan unohda pestä ja voidella kasvojasi, varsinkin kasvojen voitelu pesun jälkeen on tärkeää! Myös siisti parta hyvin muotoillulla rajalla ja seksikäs kampaus.

Ap (joka on mies)

AP lienee sama kaveri joka tasaisin väliajoin tekee palstalla aloituksia miesten sukkahousujen käytöstä?

Vierailija
38/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli juuri töistä kotiin täysissä tällingeissä. Ollut varmaan raju yö.

Vierailija
39/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en laittaudu kuin nainen koska olen mies.

Sovinisti! Sinunkin pitää koska naistenki!!!1

Vierailija
40/83 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Mies tekee myös kotihommia ja ilahduttaa vaimoaan välillä kukilla ja koruilla. Ja yllätusmatkoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan