Kysykää nyt selvännäkijältä LIVE
Kysykää jotain, katson mummovainaan huivista ennusteen.
Kommentit (49)
Kuntoudunko työkykyiseksi ja jos kuntoudun, kauanko siihen menee ja miten se tapahtuu?
Millainen on työtilanteeni vuoden päästä?
Mitenkäs soppa, jonka keitin, selviää?
Vierailija kirjoitti:
Saanko asunnon myytyä. Välittäjä sanoo sen onnistuvan helposti mutta uskonko?
Huivi lipsahti yhtäkkiä nopeasti kädestäni.
Asuntosi menee nopeasti kaupaksi.
Kullanvärinen kohta huivissa kertoo hyvästä kauppahinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs soppa, jonka keitin, selviää?
Huivissa näkyy tumma tahra sormeni kohdalla. Mitä useampi kokki sen huonompi soppa. Et siis keittänyt soppaasi yksin ja soppaa on vaikea selvittää. Jos puhut toisen tyypin puolesta, vastaavasti joku muu kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Onko minulle annettu anteeksi?
Kun venytän huivia, se palaa takaisin kokoonsa. Sinulle on annettu anteeksi.
Skippasitko nuo kaikki kysymykset vai vastaatko sattumanvaraisesti?
MTR kirjoitti:
Allekirjoitanko tällä viikolla työsopimuksen?
Et allekirjoita. Taloudellinen tilanne yrityksessä muuttuu eikä pestiin palkata nyt ketään.
Paranenko häiriöstäni? Kannattaako minun jatkaa taistelua unelmieni puolesta vai hylätä ja ne tyytyä varmaan vaihtoehtoon?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako luovuttaa vai jatkaa, jos toiveena on elämä ilman jatkuvaa kärsimystä?
Elämä on sarja vastoinkäymisiä, jotka meidän kaikkien on selvitettävä, kunnes me lopulta kaikki kuolemme.
Vierailija kirjoitti:
Saanko työtä tämän kuun aikana?
Tämä jäi välistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako luovuttaa vai jatkaa, jos toiveena on elämä ilman jatkuvaa kärsimystä?
Elämä on sarja vastoinkäymisiä, jotka meidän kaikkien on selvitettävä, kunnes me lopulta kaikki kuolemme.
En koe, että kysymykseeni oli vastattu. Olkoonkin, että kuuluu ennustuksien luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuntoudunko työkykyiseksi ja jos kuntoudun, kauanko siihen menee ja miten se tapahtuu?
Mummon huivin haju on tunkkainen yhdestä kohtaa. Olet masentunut. Tahtotilasi ei ainakaan toistaiseksi riitä kuntoutumisen onnistumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä haluasin kysyä?
Sinä haluaisit kysyä että onko tähän maailmaan järkevää tehdä lapsia ollenkaan?
Pääsenkö tulevaisuudessa siihen leikkaukseen, mistä olen haaveillut?
Vierailija kirjoitti:
Saanko työtä tämän kuun aikana?
Huivissa on yksi risainen kohtan se kertoo heikoista sosiaalisista taidoistasi. Jokin toinen työpaikka olisi sopivampi.
Huivissa on selvästi paksumpi kohta.
Sisäänpäinkääntyneisyytesi vue voimia. Tilanne on eskaloitunut ylipainon puolelle joka lisää yksinäisyytesi tunnetta.