Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauran partaani aina kun näen miten Windows kaatuu jollain opiskelukaverilla :D

Debian
14.01.2019 |

Tänäänkin sai kuulla miten puolen tunnin työ meni hukkaan koska tuli "se sininen ruutu". Että jotkut tekee työskentelyn vaikeaksi.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nauran kun joku Linux-nörtti kirjoittelee konsoliin käskyjä vielä vuonna 2019!

Mikä siinä naurattaa? Konsoliin kirjoittaminen on kaikista nopein ja kätevin tapa antaa käskyjä, jos muistaa käskyt ulkoa.

Nykyään tulee uusia ohjelmia ja työkaluja jatkuvasti. Kaiken voi toki opetella ulkoa. Tai sitten kaivella jotain miljoonan parametrin helppejä ja kiroilla syntaksien kanssa.

Vierailija
42/55 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nauran kun joku Linux-nörtti kirjoittelee konsoliin käskyjä vielä vuonna 2019!

Mikä siinä naurattaa? Konsoliin kirjoittaminen on kaikista nopein ja kätevin tapa antaa käskyjä, jos muistaa käskyt ulkoa.

Linuxissa ja mäkissä myöskin ainoa tapa, jos pitää tehdä jotain nettiselailua kummempaa.

Tuore tuulahdus suoraan 70-luvulta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina yhtä sööttiä kun nörtipoikkulit kisailee käyttisten avulla naisista. Väännetään jostain Linuxin, Macin tai Windowsin paremmuudesta, vaikka kaikki tietävät, että parhaiten naisia saa itse väsätyllä sulautetulla järjestelmällä. LOL :D

Vierailija
44/55 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jos muistaa ja on perehtynyt. Ei tavallinen käyttäjä lähde noihin perehtymään

Vierailija
45/55 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saat seksiäkin yhtä useasti kuin sinun pitää buutata koneesi?

Vierailija
46/55 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aina yhtä sööttiä kun nörtipoikkulit kisailee käyttisten avulla naisista. Väännetään jostain Linuxin, Macin tai Windowsin paremmuudesta, vaikka kaikki tietävät, että parhaiten naisia saa itse väsätyllä sulautetulla järjestelmällä. LOL :D

Parhaiten saa naisia, kun lopettaa väittelyn ja menee ulos

Vierailija
47/55 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten saa meisselillä. Nörtit väitelköön teknologioista sillä aikaa, kun miehet tekee ensin työt ja sitten hoitelee naiset.

Vierailija
48/55 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linuxissa ja mäkissä myöskin ainoa tapa, jos pitää tehdä jotain nettiselailua kummempaa.

Annatko esimerkkejä asioista, jotka on Linuxissa pakko tehdä konsolissa? Mutta kyllä minä kirjoitan aina käskyt konsoliin, jos muistan ne. Se on vain 10 kertaa nopeampaa kuin kaivaa toimintoja hiirellä jostain valikoista tai klikkailla ikoneita.

Vierailija
49/55 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja saat seksiäkin yhtä useasti kuin sinun pitää buutata koneesi?

Linux on käynnistettävä uudelleen lähinnä kernel-päivitysten jälkeen.

Vierailija
50/55 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko esimerkkejä asioista, jotka on Linuxissa pakko tehdä konsolissa? Mutta kyllä minä kirjoitan aina käskyt konsoliin, jos muistan ne. Se on vain 10 kertaa nopeampaa kuin kaivaa toimintoja hiirellä jostain valikoista tai klikkailla ikoneita.

Menes nyt takaisin sinne luolaan. Ei se vaan lyö läpi.

Vierailija
51/55 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten saa meisselillä. Nörtit väitelköön teknologioista sillä aikaa, kun miehet tekee ensin työt ja sitten hoitelee naiset.

Ja sitten kun miehet ovat väsähtäneinä niin nörtti kaasuttaa naamari päässä nukahtaneet miehet kuoliaaksi. Sen jälkeen naiset voi huumata ja niihin voi yhtyä niin monta kertaa kuin haluaa ja minne reikään tahansa.

Vierailija
52/55 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun miehet ovat väsähtäneinä niin nörtti kaasuttaa naamari päässä nukahtaneet miehet kuoliaaksi. Sen jälkeen naiset voi huumata ja niihin voi yhtyä niin monta kertaa kuin haluaa ja minne reikään tahansa.

Sellasia ne Linux-veijarit on.

Vierailija
53/55 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset nauravat sinun amispartaasi.

Vierailija
54/55 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen yliopistossa.

Vierailija
55/55 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen yliopistossa.

Amisparran kanssa? LoL.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä