Nauran partaani aina kun näen miten Windows kaatuu jollain opiskelukaverilla :D
Tänäänkin sai kuulla miten puolen tunnin työ meni hukkaan koska tuli "se sininen ruutu". Että jotkut tekee työskentelyn vaikeaksi.
Kommentit (55)
Nauran aina kun Linux/Mac käyttäjillä on yhteensopivuusongelmia koneensa kanssa eikä joku homma yliopistossa taaskaan onnistu kun sitä ei ole erikseen tehty Linux/Mac käyttäjälle sopivaksi. Käytän päivittäin Windowsia, ja viimeksi järjestelmä on kaatunut joskus 2000-luvun alussa.
Meinaatko, että pitäisi joku linuxkyrväke asentaa joka koneelle. LOllottimet.
Ei se windowsista johdu vaan antiikkikoneista.
Linux-käyttäjä se vaan saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Nauran aina kun Linux/Mac käyttäjillä on yhteensopivuusongelmia koneensa kanssa eikä joku homma yliopistossa taaskaan onnistu kun sitä ei ole erikseen tehty Linux/Mac käyttäjälle sopivaksi. Käytän päivittäin Windowsia, ja viimeksi järjestelmä on kaatunut joskus 2000-luvun alussa.
Totta, oheislaitteita ostaessa on huomioitava yhteensopivuus. Mutta yliopiston järjestelmiä käytetään lähinnä www-selaimella ja silloin niitä ei pitäisi olla.
Olen ikäni käyttänyt Windowsia enkä muista että se olisi koskaan kaatunut...
Suurin osa windowsin blue screeneistä johtuu viallisesta raudasta tai ajureista, ei käyttöjärjestelmästä itsestään. Samat ongelmat olisi myös linuxilla jos kyseessä rautavika.
Porukassa pitää aina olla se yksiLinuxRunkkari. Runkkaile sille kehotteellesi!!
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös pitää olla se avuton mac-käyttäjä joka ei saa avattua tar-tiedostoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös pitää olla se avuton mac-käyttäjä joka ei saa avattua tar-tiedostoja.
Mac-käyttäjät on ihan syvältä hanurista.
Mulla ei ole Win10 kaatunut kertaakaan, vaikka puukotan se omia tiedostoja.
Jokainen räplätköön semmosta konetta kuin tykkää. Pääasia että omani toimii hyvin xD
En muista että Windows 7 olisi kaatunut mulla kertaakaan, vanhemmat versiot aina silloin tällöin. Mutta seiska julkaistiin jo 10 vuotta sitten, joten ap tuntuu olevan ajastaan "pikkuisen" jäljessä.
Mä nauran kun joku Linux-nörtti kirjoittelee konsoliin käskyjä vielä vuonna 2019!
Vierailija kirjoitti:
Mä nauran kun joku Linux-nörtti kirjoittelee konsoliin käskyjä vielä vuonna 2019!
Herran vuonna 2019! Käsittämätöntä miten voi olla tyhmiä ihmisiä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa konsolissa on?
Ei ne pari haituvaa leuassa vielä partaa tee...
Pyyhi naamas froteepyyhkeellä ja katso mitä jäljelle jää.