Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkäjalkaiset, hoikat naiset saavat eniten huomiota!

Vierailija
14.01.2019 |

Varsinkin jos tissitkin on vielä kohtalaiset kokoiset. Näitä vaan Suomessa aika harvassa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin pygmien maassa tuommoisia näkee

Vierailija
2/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Kasvot on se numero yksi ja sen jälkeen tulee rintavarustuksen koko. Sitten ehkä paino ja se, että ei ole pahasti ylipainoinen. Muulla ei ole juurikaan merkitystä.

T. Pienirintainen ja petolinnunpeekasvoinen, mutta hoikka pitkäsääri (=ei huomiota miehiltä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis järjestetty joku huomiokilpailu, josta suomalaiset naiset eivät ole tietoisia? No en haluaisikaan osallistua, joten onni on normaalipaino ja persjalkaisuus.

Vierailija
4/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Mä oon lyhytjalkainen, pieni ja pyöreähkö pörröpää. Saan välillä huomiota ihan liiaksikin!

Vierailija
5/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut moista.

Olen hoikkasäärinen, kohtuullisen pitkä ja 75D. Naamakin on nätti. Silti en saa huomiota.

Kenties olenkin persjalkainen?

Vierailija
6/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lyhyt, tavallisennäköinen, hoikka tiimalasi ja saan kyllä riittävästi huomiota.

Vierailija
7/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ainakin 45 vuotiaaksi asti sen jälkeen miehet alkaa katsoa ohi. Nimim. kokemusta on

Vierailija
8/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut moista.

Olen hoikkasäärinen, kohtuullisen pitkä ja 75D. Naamakin on nätti. Silti en saa huomiota.

Pituus ei tarkoita, että jalkasi ovat pitkät suhteessa muuhun vartaloon.

Vierailija
9/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on miehilläkin. Clint Eastwoodmaiset pitkäsääret saavat muut miehet näyttämään persjalkaisilta.

Vierailija
10/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 155 cm. Lyhyet jalat, mutta sopusuhtaiset muuhun kroppaan nähden. Tiimalasivartalo ja nätti naama ovat mielestäni ainakin ne avut, joilla eniten saan huomiota. Kukaan tuntemani mies ei tykkää liian laihoista. 

Vierailija
11/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut moista.

Pituus ei tarkoita, että jalkasi ovat pitkät suhteessa muuhun vartaloon.

No sitähän tässä juuri tarkoitin!

Vierailija
12/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm, itse olen pitkä ja pitkäjalkainen, hoikka, kasvotkin OK ja rintojakin ihan riittävästi. Kyllä kai sitä huomiota saa, mutta toisaalta pituus on monille kyllä myös ongelma. Eiköhän se kuitenkin ole se kokonaisuus, joka kiinnostaa. 

Itse olen vielä niin ujokin, että huomio suorastaa ahdistaa. 

Vierailija
13/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuja on kyllä vaikea löytää pitkäsäärisenä ☹️

Vierailija
14/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin pygmien maassa tuommoisia näkee

Sinne on kovin pitkä matka. En ole käynyt .

Vierailija
15/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulta! Minun huomioni kohdistuu enemmän Petra Ollin kaltaisiin, kauniisiin ja vahvoihin naisiin.

Vierailija
16/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Mä oon lyhytjalkainen, pieni ja pyöreähkö pörröpää. Saan välillä huomiota ihan liiaksikin!

Juuri hänen kaltaisensa saavat OIKEASTI sitä miesten huomiota: siis lyhyet, nättikasvoiset, muodokkaat ja rennon sosiaaliset. Ne hoikat ja pitkäjalkaiset pitkäsääret saavat istua nurkassa aivan yksinään vuodesta toiseen. Ei sellaiset ainakaan keskivertomiehiä yleisesti ottaen kiinnosta.

Vierailija
17/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tietyntyyppisilt miehilta..jotkut miehet taas nakee ton liian maskuliinisena.ne jotka hokee "urheilullinen ja timmi"nii ne tykkaa just tollas i t,vaikkei urheilullisii ne naiset oliskaa:Dku yleensa toi kehotyyppi on hoikan nakonen..ite en tykkaa,siis sellane suora laiha tikku,en lampee yhtaa

Vierailija
18/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei Eva Wahlström ihan huomiotta jää vaikkei ole pitkä, tai Anna Abreu.

Vierailija
19/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkälaista huomiota. Mun mies ja hänen ystävänsä kutsuvat pitkäjalkaisia hoikkia naisia riksraks jaloiksi. Ja tämä ei ollut kehu. Minä olen 168cm ja 57kg enkä saanut onneksi riksraks nimeä.

Vierailija
20/25 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet pullukat veti herneet nekkuun, niin arvattavissa nää aaveemammat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi