Pitkäjalkaiset, hoikat naiset saavat eniten huomiota!
Varsinkin jos tissitkin on vielä kohtalaiset kokoiset. Näitä vaan Suomessa aika harvassa.
Kommentit (25)
Ihme yleistystä. Minä oon lyhyt tappi, 163cm ja 15kg ylipainoinen. Peräti minäkin oon miehen itelleni napannu. Ja miehelläni on urheilullinen kroppa, on lihaksia ja normaalissa painossa. Mutta eihän palstan mukaan sellaiset miehet tietenkään halua tällästä läskiä naista. Eiköhän se ole niin, että monenlaiset naiset saa miehiltä huomiota ja makuja on monenlaisia. Vai onko jossain tutkimusta että hoikat ja pitkät naiset saavat eniten huomiota? Tuskimpa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme yleistystä. Minä oon lyhyt tappi, 163cm ja 15kg ylipainoinen. Peräti minäkin oon miehen itelleni napannu. Ja miehelläni on urheilullinen kroppa, on lihaksia ja normaalissa painossa. Mutta eihän palstan mukaan sellaiset miehet tietenkään halua tällästä läskiä naista. Eiköhän se ole niin, että monenlaiset naiset saa miehiltä huomiota ja makuja on monenlaisia. Vai onko jossain tutkimusta että hoikat ja pitkät naiset saavat eniten huomiota? Tuskimpa.
Tässä ketjussa olikin kyse siitä, milaisella vartalolla saa eniten huomiota. Toki jokaiselle vartalotyypille on omat ihailijansa. Olen nainen ja henkilökohtaisesti musta on ihanaa, että naisia on niin monia eri mallisia ja näköisiä. Joskus on oikein kiva heteronakin katsella muita naisia ja ihailla erityyppisiä vartaloita. Miehet on enemmän samasta puusta veistettyjä.
Mulla on noi kaikki. Lisätään listaan vielä treenatut pakarat ja korkokengät. Huomiota saan, joo, mutta ei mua kauheasti lämmitä kuolaavat katseet.
Mitä kaikkea sillä huomiolla tekee vai pärjäisikö ilmankin?
Mukava mies sulla ja sen kaverit myös.