Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni valittaa ettei "elämässä ole sisältöä"vaikka hänellä on 2 lasta!

Vierailija
14.01.2019 |

En voi vaan käsittää mitä ihmeen muuta sisältöä tämä kylläkin akateeminen rouva oikein etsii?

Onko tuo masennusta vai mitä? Miten huolissaan pitäisi olla?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset ovat? Itse olisin todella huolissani jos kaveri alkaisi tuollaisia puhua. Kyllä elämässä täytyy olla muutakin kuin lapset, vaikka he ovatkin tärkeintä. Jos ei pidä huolta itsestä niin hukkuu äitiyteen ja unohtaa itsensä. 

Hyvin pieniä ovat vielä! Ja kyllä on maisteritason opinnot ettei ole mikään kotirouvakaan.

Sinä taidat itse olla se ikuinen kotiäiti kun ei ymmärrykseen mahdu että ne lapset eivät ole jokaisen elämän keskipiste.

Ei vaan lasten kehityksen kannalta tuo asenne on tuhoava lapsille juuri. Olisikohan asenteessaan vikaa tai se masennus?

Päässäs sulla on vikaa. Jos et oo trolli, yritäpä keskittyä omaan elämääsi ja jätä naapurit ja tutut rauhaan.

Olen noitten lasten puolella joita hylätään noin henkisesti. Lapsille kuuluu äiti joka on läsnä.

Vierailija
22/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentutehtaillaanko täällä vaan lapsia ja miksi? Kuka velvoittaa siihen ? Houkuttaako muu kuin ne lapset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiys on vain välttämätön velvollisuus sille äidille. Todellinen merkitys elämään löytyy muualta. Jos on vain äiti, ilman parisuhdetta, rakkautta, työuraa, niin elämä on aika onnetonta ja tyhjää.

Sinäpä sen sanoit vailla rakkautta -lapsiinsa- omiin lapsiinsa....vaan pitäisi olla kuumaa suhdetta "kun ansaitsee elämältä niin paljon"- ihan skeidaa tommonen on.

Vierailija
24/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset ovat? Itse olisin todella huolissani jos kaveri alkaisi tuollaisia puhua. Kyllä elämässä täytyy olla muutakin kuin lapset, vaikka he ovatkin tärkeintä. Jos ei pidä huolta itsestä niin hukkuu äitiyteen ja unohtaa itsensä. 

Hyvin pieniä ovat vielä! Ja kyllä on maisteritason opinnot ettei ole mikään kotirouvakaan.

Sinä taidat itse olla se ikuinen kotiäiti kun ei ymmärrykseen mahdu että ne lapset eivät ole jokaisen elämän keskipiste.

Joo on käynyt selbväksi jo ettei jokaisen äidin keskipiste ole todellakaan lapset! Siä minä ihmettelenkin ettei ole. Ja sitten mammat täällä valittavat miten kaltoin heitä kohdeltiin lapsena kun ei äippä välittänyt ...jooo joo taas.

Vierailija
25/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: tää rouva puhuu aika kummallisia muutenkin kuten hautausmaakävelystä: voi ajatella että nää on nyt jo onnellisia täällä olevat jne.

Vierailija
26/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ensinkin maisteriopinnot ei ole mikään tae erityisen kovista älyllisistä haasteista. Toinen juttu on tuo että tosiaankaan lapset ja maisteriopinnot ei välttämättä ole kaikille mikään "elämän sisältö". Ehkä osa sitä, mutta voi tarvita paljon muutakin. Tokihan henkilö on itse tiensä valinnut, joten on syytä vaan nyt sitten kestää. Aikansa kutakin...

No kerros nyt , sekopää, mitähän muuta tämä äiti voisi vielä kaivata? Gambialaista seikkailuako vai?

Vapaa-aikaa (omaa)? Harrastuksia? Kavereita? Kulttuuria? Aivojen lepuutusta? Vapaata siitä kirotusta suorittamisesta ja metatyöstä?

Vierailija
27/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ensinkin maisteriopinnot ei ole mikään tae erityisen kovista älyllisistä haasteista. Toinen juttu on tuo että tosiaankaan lapset ja maisteriopinnot ei välttämättä ole kaikille mikään "elämän sisältö". Ehkä osa sitä, mutta voi tarvita paljon muutakin. Tokihan henkilö on itse tiensä valinnut, joten on syytä vaan nyt sitten kestää. Aikansa kutakin...

No kerros nyt , sekopää, mitähän muuta tämä äiti voisi vielä kaivata? Gambialaista seikkailuako vai?

Vapaa-aikaa (omaa)? Harrastuksia? Kavereita? Kulttuuria? Aivojen lepuutusta? Vapaata siitä kirotusta suorittamisesta ja metatyöstä?

Kuten sanottu isä hoitaa tasan puolet lapsia. Kavereita on, harrastuksia on yllinkyllin. Aivojaan saa lepuuttaa milloin huvittaa. Ja ihan taatusti.

Vierailija
29/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa: tää rouva puhuu aika kummallisia muutenkin kuten hautausmaakävelystä: voi ajatella että nää on nyt jo onnellisia täällä olevat jne.

Voisiko olla itsaririskissä saakka?

Vierailija
30/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisten sekopäiksi nimittelevien heikkolahjaisten kanssa keskustelu on yleensä turhaa, mutta mitäs jos kysyisit suoraan kyseiseltä henkilöltä. Voi olla että jollakin muulla on elämänsisällölleen muitakin toiveita kuin sinulla.

Vierailija
31/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on käynyt selbväksi jo ettei jokaisen äidin keskipiste ole todellakaan lapset! Siä minä ihmettelenkin ettei ole. Ja sitten mammat täällä valittavat miten kaltoin heitä kohdeltiin lapsena kun ei äippä välittänyt ...jooo joo taas.

Kultainen keskitie taitaa olla sulle ihan tintematon käsite?

Vierailija
32/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan lasten kehityksen kannalta tuo asenne on tuhoava lapsille juuri. Olisikohan asenteessaan vikaa tai se masennus?

Päässäs sulla on vikaa. Jos et oo trolli, yritäpä keskittyä omaan elämääsi ja jätä naapurit ja tutut rauhaan.

Olen noitten lasten puolella joita hylätään noin henkisesti. Lapsille kuuluu äiti joka on läsnä.

Silloin kun ei puhuta yksinhuoltajista: lapselle kuuluu vanhemmat jotka ovat läsnä. Ei vain äiti. Jos perheessä on isä, myös hänen läsnäoloaan pitää voida odottaa tapahtuvan, isän aloitteesta ja omatoimisesti.

Vierailija
33/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asiantuntijalle olisi paras kertoa koska/jos  jutut ei muutu kertoo tuo vakavammasta?

Vierailija
34/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun ei puhuta yksinhuoltajista: lapselle kuuluu vanhemmat jotka ovat läsnä. Ei vain äiti. Jos perheessä on isä, myös hänen läsnäoloaan pitää voida odottaa tapahtuvan, isän aloitteesta ja omatoimisesti.

No näin on pääasiallisestikin vielä. Äiti tässä on se joka ei välitä.

Vierailija
35/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisten sekopäiksi nimittelevien heikkolahjaisten kanssa keskustelu on yleensä turhaa, mutta mitäs jos kysyisit suoraan kyseiseltä henkilöltä. Voi olla että jollakin muulla on elämänsisällölleen muitakin toiveita kuin sinulla.

No on saanut aika laajalti elämäntoiveitaankin toteuttaa, ei ole mikään osaton. Ja sekopääksi nimittelit itse. Turhaan ylennnät itseäsi.

Vierailija
36/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kultainen keskitie taitaa olla sulle ihan tintematon käsite?

Eiköhän juuri tuo ongelma ole elämänodotuksissa juurikin tuolla äidillä?

Vierailija
37/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pelottavan hyvin tämä ap tuntee ihan toisen perheen elämää, niin suurella vakaumuksella ladotaan takuuvarmoja vastauksia miten asiat perheessä ovat. 

Vierailija
38/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se lastenhukuttelijakin taisi kertoilla ja siksi jutut huolestuttavatkin. Olen varma jos olisin hänen ystävänään ollut huolissani olisin saanut samaa raivoa kun ajattelin edes niitä lapsia.

Mikä ihme teitä oikein vaivaa naiset?

Vierailija
39/39 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän pelottavan hyvin tämä ap tuntee ihan toisen perheen elämää, niin suurella vakaumuksella ladotaan takuuvarmoja vastauksia miten asiat perheessä ovat. 

Kyllä kyseessä on ystäväni.