Mikseivät kaikki suomalaiset ole vielä vieraileet Oodissa
Oodi on kuitenkin valtakunnallisesti merkittävä ja koskettaa meitä kaikkia. Olisi hyvä jos kaikki suomalaiset vierailisivat Oodissa ja nauttisivat sen palveluista edes kerran vuodessa kuten on tarkoitus. Se tuo lisää sisältöä ja merkitystä jokaisen suomalaisen elämään ja on lähellä meitä jokaista. Minä käyn Oodissa joka päivä.
Kommentit (49)
Huono provo. Ketä kiinnostaa joku lukutaidottomien uusavuttomien hengailupaikka.
Viedäkö lapset lomamatkalla Heurekaan vai Oodiin? Siinäpä vasta pulma, eikun….
Vierailija kirjoitti:
Eixvaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut sitä mieltä, että ihminen ei voi olla mieleltään kovin terve, jos asuu vapaaehtoisesti pk-seudulla. Tämä aloitus vain vahvistaa käsitystäni. Minulla on kirjasto 200 metrin päässä kotoani. Se riittää. Sinne kun voi tarvittaessa, vaikka tilata kirjoja sieltä teidän Oodistanne. En tosin usko, että koskaan sellaista tarvetta tulee.
Kerropas missäpäin sä asut, niin katotaan miten terve sinä olet mieleltäsi?
No nyt on pakko tarttua syöttiin, kun näin hienoa tilaisuutta tarjotaan. En toki ole tuo, jolle vastasit, mutta toivottavasti voisit ulottaa tarjouksesi myös minuun. Asun Jyväskylässä. Olisi mieleniintoista tietää, mitä se sinun mielestäsi kertoo mieleni terveydestä.
Pahoittelut OT:sta, tämä oli vain liian makoisa tilaisuus ohitettavaksi. Ja tarvitsen piristystä tylsään päivään :D
Jos jyväskyläläinen uskaltaa, ni uskallan minäkin! :D Asun Lapualla, mitä se kertoo mun mielenterveydestä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikäVittuOn Oodi?
Helsingin uusi kirjasto.
Siellä Oodinin pojat kokoontuu unisex vessaan kuuntelemaan naapurikopin lirinöitä ja haistelemaan ambran tuoksuja.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eixvaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut sitä mieltä, että ihminen ei voi olla mieleltään kovin terve, jos asuu vapaaehtoisesti pk-seudulla. Tämä aloitus vain vahvistaa käsitystäni. Minulla on kirjasto 200 metrin päässä kotoani. Se riittää. Sinne kun voi tarvittaessa, vaikka tilata kirjoja sieltä teidän Oodistanne. En tosin usko, että koskaan sellaista tarvetta tulee.
No nyt on pakko tarttua syöttiin, kun näin hienoa tilaisuutta tarjotaan. En toki ole tuo, jolle vastasit, mutta toivottavasti voisit ulottaa tarjouksesi myös minuun. Asun Jyväskylässä. Olisi mieleniintoista tietää, mitä se sinun mielestäsi kertoo mieleni terveydestä.
Pahoittelut OT:sta, tämä oli vain liian makoisa tilaisuus ohitettavaksi. Ja tarvitsen piristystä tylsään päivään :D
Jos jyväskyläläinen uskaltaa, ni uskallan minäkin! :D Asun Lapualla, mitä se kertoo mun mielenterveydestä? :D
Tälle "diagnosoinnille" voisi perustaa ihan oman ketjun :D Eräät m-kirjaimella alkavat eivät luultavasti vaan ymmärtäisi sellaista huumoria
Maksatko reissun 800 km päästä yöpymisineen ja ruokineen?
Varmaan siksi, kun se on siellä maan kaukaisimmassa kolkassa Helsingissä. Ei sinne jonkun kirjaston takia viitsi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eixvaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle "diagnosoinnille" voisi perustaa ihan oman ketjun :D Eräät m-kirjaimella alkavat eivät luultavasti vaan ymmärtäisi sellaista huumoria
Niinpä! :D