Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät kaikki suomalaiset ole vielä vieraileet Oodissa

Vierailija
14.01.2019 |

Oodi on kuitenkin valtakunnallisesti merkittävä ja koskettaa meitä kaikkia. Olisi hyvä jos kaikki suomalaiset vierailisivat Oodissa ja nauttisivat sen palveluista edes kerran vuodessa kuten on tarkoitus. Se tuo lisää sisältöä ja merkitystä jokaisen suomalaisen elämään ja on lähellä meitä jokaista. Minä käyn Oodissa joka päivä.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oodi on persuvapaa levähdyspaikka. 

Sehän rakennettiin torjumaan halla-aholaisuutta.

Vierailija
22/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää tai enempää kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottelen sitä kun "Oodi korvaa kaikki Suomen kirjastot", sitten mä porhallan paikalle. Helikopterilla.

Vierailija
24/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei saa kirveelläkään pääkaupunkiseudulle. Kehä III on lähin mihin suostun kun 1-tietä paahdan ohi.

Muuten samaa mieltä, mutta tuo viimeinen kohta ei ole fyysisesti mahdollista.

Vierailija
25/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä, että ihminen ei voi olla mieleltään kovin terve, jos asuu vapaaehtoisesti pk-seudulla. Tämä aloitus vain vahvistaa käsitystäni. Minulla on kirjasto 200 metrin päässä kotoani. Se riittää. Sinne kun voi tarvittaessa, vaikka tilata kirjoja sieltä teidän Oodistanne. En tosin usko, että koskaan sellaista tarvetta tulee.

Vierailija
26/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Oodi?

Oodi on Helsingin uusi pääkorjasto ja monitoimikeskus. Arkkitehtuurisesti näyttävä rakennus ja koko valtakunnallisesti merkittävä paikka. Siksi olisi tärkeää, että jokainen suomalainen käy nauttimassa sen palveluja jopa pitkänkin matkan takaa.

Ap

No nyt lähti vähän lapasista. Varmasti on hieno paikka, mutta jotain rajaa kuitenkin tuohon vouhotukseesi.

Naura nyt pois, mutta pian huomaat että ainoa kirjasto jossa tulet käymään on Oodi.

Vierailija
27/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut sitä mieltä, että ihminen ei voi olla mieleltään kovin terve, jos asuu vapaaehtoisesti pk-seudulla. Tämä aloitus vain vahvistaa käsitystäni. Minulla on kirjasto 200 metrin päässä kotoani. Se riittää. Sinne kun voi tarvittaessa, vaikka tilata kirjoja sieltä teidän Oodistanne. En tosin usko, että koskaan sellaista tarvetta tulee.

Kerropas missäpäin sä asut, niin katotaan miten terve sinä olet mieleltäsi?

Vierailija
28/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on anniskeluoikeudet, tulen ehdottomasti käymään. Olen kaivannut sellaista oppineiden ihmisten avaraa hengailupaikkaa. 

Vierailija
29/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö ja huomenna liisää,miks mun pitäs siellä käydä,maksaa seutulippu hunajaa edestakaisin,ei kiitos

Vierailija
30/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nähdään naisten huumorintaju 🤦

Vierailija
31/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä käyn, kun joskus tulen käymään Suomessa. Varta vasten en viitsi lähteä.

Vierailija
32/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eixvaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tarjouksesta, mutta käyn tarpeen tullen teettämässä arvion mielenterveydestäni alan ammattilaisella

Vierailija
33/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Vantaalla enkä ole vielä käynyt. Olen käynyt Helsingin keskustassa Oodin avaamisen jälkeen ehkä neljä kertaa enkä ole muistanut/ehtinyt (pikainen asiointi ja julkisenkulkuneuvon lipun voimassaolo) siellä poiketa. Eikä ole edes ollut tarvetta, lähikirjastot riittänyt.

En todellakaan oleta, että joku Kittilästä lähtee kerran vuodessa vain Oodissa käymään. Tulisi melko kallis visiitti.

Vierailija
34/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää arkkitehtuuria nuo sanomatalo, musiikkitalo ja oodi. Hirveitä halleja rakennettu aukiolle. Kiasma nyt menee koska kuvastaa nykytaidetta.

Vierailija
35/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oodi Oodille

Oodi Oodi, miksi olet Oodi

Kuin verhokannsa pöydän pintaan

Alas helmeilet, hopeaa laksosten virtaa

Oi Oodi, sydämessäni on Oodi

Vierailija
36/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eixvaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tarjouksesta, mutta käyn tarpeen tullen teettämässä arvion mielenterveydestäni alan ammattilaisella

Pelkuri!

Vierailija
37/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MikäVittuOn Oodi?

Vierailija
38/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikäVittuOn Oodi?

Helsingin uusi kirjasto.

Vierailija
39/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun pääkirjastossa on ollut jo vuosia liki kaikki Oodin palvelut saatavilla. Miksi ihmeessä siis lähtisin Helsinkiin asti nauttimaan näistä palveluista, jotka on tuossa 10km päässä saatavilla. Hölmöähän se olis.

Tietysti kiva, että te siellä etelässäkin viimein saitte samat palvelut kirjastoon kuin me täällä pohjoisessa :) Nauttikaa!

Vierailija
40/49 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eixvaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkuri!

Ei suinkaan, vaan realisti. Mammoilla ei tunnetusti ole kovin kattavia kykyjä yhtään kenenkään terveyden arvioimiseen. Miksi tyytyä mutuihin kun voi saada luotettavammankin arvion?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä