Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä näkijää paikalla?

Vierailija
13.01.2019 |

Näkijäketjut on kiinnostavia, oisko ketään?

Kommentit (207)

Vierailija
121/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjä ei ilmeisesti ole näkijä kun ei tiedä vastausta kysymykseensä

Vierailija
122/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinkö virheen kun yli 10 vuotta sitten muutin töiden perässä tänne missä en viihdy. Miten voisin korjata asiaa nyt? Onko minun tarkoitus aina olla yksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen näkee että su va k it joutuvat vastuuseen ja heidät muistetaan. Naurattaako enää?

Vierailija
124/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko minulle koskaan rakkautta? Muutanko koskaan täältä missä nyt asun ja missä en viihdy? Teenkö aina nykyistä työtäni?

Pelkäät pettyväsi , se estää rakkauden tuloa. Muutto olisi sinulle hyväksi. Samanalan työtä teet , toisella paikkakunnalla. Siellä voit henkisesti paremmin.

Kiitos....

Tuleeko rakkautta koskaan? Sillä en tiedä voiko koskaan olla vapaa siitä siihen liittyisi pelkoakin... näkyykö että minulle olisi ketään tarkoitettu? Ja muutanko siis, milloin ja minne.

Sinulle tarkoitettu henkilö on olemassa. Tapaat hänet tämän vuoden syksyllä. Muutto suuntautuisi lähellä olevaan kaupunkiin. Ensin kuitenkin tapaat rakkautesi.

Vierailija
125/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsenkö muuttamaan?

Milloin?

Pääset. Sinulle hyvä asunto löytyy parin kuukauden päästä.

Vierailija
126/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerrohan kuulumiseni!

Sinulla on hieman tylsää. Seksuaalista turhautumista. Kiinnitä huomiota elämäntapoihisi. Liikunta olisi tärkeää sinulle.

Vierailija
127/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voisin kehittyä ja mikä mua vaivaa? 

Sinussa on herkkyyttä ja taiteellisuutta. Itseluottamuksesi on heikko , sitä pitäisi kohottaa. Taiteen parissa olet elementissäsi.

Vierailija
128/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on töissä tulossa asia joka pelottaa. Käynti kauempana useamman kerran. En ole kahteen vuoteen uskaltanut käydä missään pidemmällä...työpaikka on lähellä joten olen jollain lailla pärjännyt. Tämä tuleva asia ahdistaa suuresti. Mitä pitäisi tehdä, käydä lääkärissä kertomassa tämä vai jotain muuta?

Vierailija
129/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko minulle koskaan rakkautta? Muutanko koskaan täältä missä nyt asun ja missä en viihdy? Teenkö aina nykyistä työtäni?

Pelkäät pettyväsi , se estää rakkauden tuloa. Muutto olisi sinulle hyväksi. Samanalan työtä teet , toisella paikkakunnalla. Siellä voit henkisesti paremmin.

Kiitos....

Tuleeko rakkautta koskaan? Sillä en tiedä voiko koskaan olla vapaa siitä siihen liittyisi pelkoakin... näkyykö että minulle olisi ketään tarkoitettu? Ja muutanko siis, milloin ja minne.

Sinulle tarkoitettu henkilö on olemassa. Tapaat hänet tämän vuoden syksyllä. Muutto suuntautuisi lähellä olevaan kaupunkiin. Ensin kuitenkin tapaat rakkautesi.

Kiitos paljon. Voisitko kertoa hänestä mitään? Millainen hän on, mistä hän on,

Vierailija
130/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytääs näin päin että mikä estää minua lähtemästä? Miksei unelmistani tule totta? Miksi en saa kumpaakaan kahdesta miestä, jotka ovat mielessäni?

Pelkäät muutosta. Pysyttelet totutussa , se tuo turvaa. Tunnet sydämessäsi mikä on oikea tie , uskalla luottaa siihen. Nämä miehet eivät ole sinua varten. Aikanaan löytyy oikea.

Vierailija
131/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinkö virheen kun yli 10 vuotta sitten muutin töiden perässä tänne missä en viihdy. Miten voisin korjata asiaa nyt? Onko minun tarkoitus aina olla yksin?

Työ ei ole ainut tärkeä asia elämässä. Voisit vähentää työn määrää ja tehdä muita sinua kiinnostavia asioita. Tapaat ihmisen , lyhyehkö suhde.

Vierailija
132/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on töissä tulossa asia joka pelottaa. Käynti kauempana useamman kerran. En ole kahteen vuoteen uskaltanut käydä missään pidemmällä...työpaikka on lähellä joten olen jollain lailla pärjännyt. Tämä tuleva asia ahdistaa suuresti. Mitä pitäisi tehdä, käydä lääkärissä kertomassa tämä vai jotain muuta?

Tunnen pelkosi. Lääkäri on oikea henkilö auttamaan. Suoriudut näistä työkäynneistä , vaikka ovatkin hankalia. Sopiva lääke helpottaa näitä vaikeita tilanteita. Rakkautta lähetän sinulle ihana ihminen.Elämä on sinua murjonut.

Vierailija
133/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos....

Kiitos paljon. Voisitko kertoa hänestä mitään? Millainen hän on, mistä hän on,

Hän on suomalainen , pitkähkö henkilö. Hän on sieltä lähikaupungista , minne myöhemmin muutat.

Vierailija
134/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytääs näin päin että mikä estää minua lähtemästä? Miksei unelmistani tule totta? Miksi en saa kumpaakaan kahdesta miestä, jotka ovat mielessäni?

Pelkäät muutosta. Pysyttelet totutussa , se tuo turvaa. Tunnet sydämessäsi mikä on oikea tie , uskalla luottaa siihen. Nämä miehet eivät ole sinua varten. Aikanaan löytyy oikea.

Minkälainen oikea mies? Kerrohan tästä miehestä, missä tapaamme ja minkälainen hän on?

Vierailija
135/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö tämän vuoden aikana muuttamaan sinne minne haluaisin?

Vierailija
136/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ ei ole ainut tärkeä asia elämässä. Voisit vähentää työn määrää ja tehdä muita sinua kiinnostavia asioita. Tapaat ihmisen , lyhyehkö suhde.

Minkälainen henkilö on kyseessä, koska tavataan ja missä?

Vierailija
137/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen oikea mies? Kerrohan tästä miehestä, missä tapaamme ja minkälainen hän on?

Tapaatte työn tai harrastuksen merkeissä. Hän on hieman ujohko. Raamikas ulkomuodoltaan ja hymy on lumoava.

Vierailija
138/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaatte työn tai harrastuksen merkeissä. Hän on hieman ujohko. Raamikas ulkomuodoltaan ja hymy on lumoava.

Raamikas=iso, lihava ja pyöreä? Inhoan sellaisia miehiä. Kelpuutan vain pitkät ja laihat miehet.

Vierailija
139/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisn yhteyden isääni.

Vierailija
140/207 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on nähtävä