Onko täällä näkijää paikalla?
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Silloin tällöin näen tulevaisuutta. Se tulee kuitenkin pyytämättä, enkä osaa tietoisesti haluten siihen.
Eli teet jotain huteria ja virheellisiä johtopäätöksiä ja löydät syy-seurausyhteyksiä sieltä missä niitä ei ole kuten tavalliset ihmiset tekevät.
Seuraava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä vuosi 2019 näyttää rakkauden, terveyden ja työn osalta?
ei suuria muutoksia ole tulossa. Kiinnitä huomiota fyysiseen terveyteen. Erityisesti verenkierron osalta.
Kiitos. Verenkierto on huono. Kysyisin vielä, että tuleeko jatkoa ristiverisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin etsin sitä oikeaa. Useaan kertaan on jo sanottu että joku on tulossa, mutta en tiedä mihin mennä jotta löytäisin.
Älä etsi äläkä odota liikaa. Löydät kun lakkaat etsimästä. Rakkaus tulee vastaan , konkreettisesti.
Mitkä ovat Helsingin pörssin suurimmat nousijat toisella kvartaalilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei suuria muutoksia ole tulossa. Kiinnitä huomiota fyysiseen terveyteen. Erityisesti verenkierron osalta.
Kiitos. Verenkierto on huono. Kysyisin vielä, että tuleeko jatkoa ristiverisen miehen kanssa?
Voi tullakin. Hän on ihan hyvä mies. Ei suurta intohimoa , mutta turvallisuutta ja rakkautta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tullakin. Hän on ihan hyvä mies. Ei suurta intohimoa , mutta turvallisuutta ja rakkautta on.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen suhteensa päättyi linnatuomioon perheväkivallasta, mutta jos näet että hän on muuttunut niin ihanaa!
Miten lasteni elämät sujuvat ja järjestyvät, työt ja opiskelut?
Vierailija kirjoitti:
Oliskos mulle mitään?:)
Autoon liittyviä ongelmia , ne selviävät kyllä. Asuntosi ei täysin miellytä sinua , ratkaisu tähänkin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Miten lasteni elämät sujuvat ja järjestyvät, työt ja opiskelut?
Yhdellä lapsista on ollut vaikeuksia. Nämä vielä jatkuvat. Hän tarvitsee tukea läheisiltään , tulee pärjäämään myöhemmässä vaiheessa.
Suuttuiko mies minulle? Mitä tuntee minua kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Suuttuiko mies minulle? Mitä tuntee minua kohtaan?
Ei hän sinulle suuttunut, enemmänkin itselleen. Hänellä on ongelmaa itsensä kanssa. Hän on epävarma , ei uskalla tuntea suuria tunteita. Pelkoa ja häpeää hänessä on.
Tuleeko minulle koskaan rakkautta? Muutanko koskaan täältä missä nyt asun ja missä en viihdy? Teenkö aina nykyistä työtäni?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mulle? :)
Raha - asiat selkeytyvät lähiaikoina. Anna arvoa vapaalle olemiselle , aina ei tarvitse tehdä mitään. Nuku riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko minulle koskaan rakkautta? Muutanko koskaan täältä missä nyt asun ja missä en viihdy? Teenkö aina nykyistä työtäni?
Pelkäät pettyväsi , se estää rakkauden tuloa. Muutto olisi sinulle hyväksi. Samanalan työtä teet , toisella paikkakunnalla. Siellä voit henkisesti paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Olenko raskaana? Miten suhde miehen kanssa?
Olet mies. Ja mikäs siinä jos kiinnostus on molemminpuolista.
Kiitos, ehkä saan sitten apua jostain.