Onko täällä näkijää paikalla?
Kommentit (207)
Tytär kirjoitti:
Haluaisn yhteyden isääni.
Se ei ole nyt mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko mulle mitään?
Sinulle on terveyttä ja ihmissuhde , josta saat paljon. Raha - asiat kohentuvat.
Kiitos. Sopii tilanteeseen. Voitko vielä hieman avata tuota ihmissuhdetta? Mitä laatua se on? Onko kyseessä mies vai nainen? Ja tunnenko hänet jo ennestään vai onko kyseessä ihan uusi tuttavuus?
Henkilö on mies , tunnet hänet jo. Kyseessä ei ole romanttinen suhde vaan puhtaasti ystävyys. Lähennytte ja voitte puhua kaikesta. Hänestä löytyy sinulle paljon henkistä tukea ja lämpöä.
Kiitos <3 Kelpaa! :)
Jatkokysymyksiä, jos vielä viitsit vastata.
Voinko tehdä jotain edesauttaakseni näiden mainittujen asioiden tapahtumista? Mistä tunnistan, kuka tuo ystäväni on?
Ja pari lisäkysymystä. Pystytkö valaisemaan minua elämäni miessuhteiden osalta. Mistä kaikessa on ollut kyse? En osaa muotoilla paremmin, mutta saatko mitään ajatusta? Entä olisiko minulle viestejä tuonpuoleisesta keneltäkään?
Vierailija kirjoitti:
Tytär kirjoitti:
Haluaisn yhteyden isääni.
Se ei ole nyt mahdollista.
Miksei? Entä myöhemmin?
Mieleni tekisi osallistua erääseen kisaan. Jos osallistun, voitanko?
Mitä näet minulle? Helpottaako masennukseni ja kokemani yksinäisyys, millaisena näät parisuhteeni ja tulenko ikinä olemaan onnellinen?
111114444 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yksi. Saa kysyä.[/quom
Miten selvitä tilanteessa eteenpäin ?
opetelkaa noi lainaukset plz
Mahtaa tulla aikamoinen matka kun tuon tumman miehen kanssa matkaa suunnitellaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalea nainen vielä kysyy, että missä tapaan tuon rakkauden ja mistä tunnistan?
Lomamatkalla hänet tapaat. Et voi erehtyä kun näet hänet !
Minulla on kolme miestä tiedossa. Kenen kanssa kannattaa aloittaa suhde?
Olen vaihtanut työpaikkaa vähän aikaa sitten ja nyt mietin teinkö virheen?
Tulenko palaamaan vanhaan työpaikkaani, pysynkö nykyisessä työssäni vai löydänkö kenties ihan uuden työpaikan?
Jaa-a. Jos kerrot mitä kuuluu mun rakkauselämälle nyt ja tulevaisuudessa niin... no, öö, kiitos kai?
Vierailija kirjoitti:
Tapaanko nyt keväällä ketään kiinnostavaa miestä?
Tapaat kaksikin. Näistä ei kummastakaan kuitenkaan tule vakavampaa suhdetta. Toinen miehistä valehtelee sinulle, hän on naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuleva mieheni amerikkalainen tai australialainen?
Ainakaan lähivuosina ei kumpikaan.
Millainen henkilö tuleva aviomieheni on? Onko ns. paha poika vai vakaampi tyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaanko nyt keväällä ketään kiinnostavaa miestä?
Tapaat kaksikin. Näistä ei kummastakaan kuitenkaan tule vakavampaa suhdetta. Toinen miehistä valehtelee sinulle, hän on naimisissa.
No koskas olisi vakavampaa suhdetta näkyvissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko mulle mitään?
Sinulle on terveyttä ja ihmissuhde , josta saat paljon. Raha - asiat kohentuvat.
Kiitos. Sopii tilanteeseen. Voitko vielä hieman avata tuota ihmissuhdetta? Mitä laatua se on? Onko kyseessä mies vai nainen? Ja tunnenko hänet jo ennestään vai onko kyseessä ihan uusi tuttavuus?
Henkilö on mies , tunnet hänet jo. Kyseessä ei ole romanttinen suhde vaan puhtaasti ystävyys. Lähennytte ja voitte puhua kaikesta. Hänestä löytyy sinulle paljon henkistä tukea ja lämpöä.
Kiitos <3 Kelpaa! :)
Jatkokysymyksiä, jos vielä viitsit vastata.
Voinko tehdä jotain edesauttaakseni näiden mainittujen asioiden tapahtumista? Mistä tunnistan, kuka tuo ystäväni on?Ja pari lisäkysymystä. Pystytkö valaisemaan minua elämäni miessuhteiden osalta. Mistä kaikessa on ollut kyse? En osaa muotoilla paremmin, mutta saatko mitään ajatusta? Entä olisiko minulle viestejä tuonpuoleisesta keneltäkään?
Ystäväsi asuu lähellä kotiasi. Ei ehkä ihan naapurissa, mutta lähellä. Hän on hieman huomaamaton , jää puheliaampien jalkoihin. Katsele tälläistä henkilöä paikoista joissa liikut normaalielämässä . Sopiva tilanne keskustelulle tulee kyllä. Olet ollut suhteissasi liikaa miellyttämishaluinen. Et täysin oma itsesi. Pyri pitämään puolesi. Kuolleisiin en saa yhteyttä.
Pääset. Loka tai marraskuussa.