Onko täällä näkijää paikalla?
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko minulle koskaan rakkautta? Muutanko koskaan täältä missä nyt asun ja missä en viihdy? Teenkö aina nykyistä työtäni?
Pelkäät pettyväsi , se estää rakkauden tuloa. Muutto olisi sinulle hyväksi. Samanalan työtä teet , toisella paikkakunnalla. Siellä voit henkisesti paremmin.
Kiitos....
Tuleeko rakkautta koskaan? Sillä en tiedä voiko koskaan olla vapaa siitä siihen liittyisi pelkoakin... näkyykö että minulle olisi ketään tarkoitettu? Ja muutanko siis, milloin ja minne.
Mihin muutamme mieheni kanssa nyt kun lapset ovat lentäneet pesästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin tällöin näen tulevaisuutta. Se tulee kuitenkin pyytämättä, enkä osaa tietoisesti haluten siihen.
Eli teet jotain huteria ja virheellisiä johtopäätöksiä ja löydät syy-seurausyhteyksiä sieltä missä niitä ei ole kuten tavalliset ihmiset tekevät.
Seuraava!
Oho! Aika vaikuttavaa! Pystyt näköjään tekemään melko pienellä tiedolla johtopäätökset asiaan kuin asiaan?
Hei,
Entäs tänne?
Voitko antaa jotain neuvoa koska tunnen olevani loukussa ja onneton.
Mulla on myös kova ikävä erästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskos mulle mitään?:)
Autoon liittyviä ongelmia , ne selviävät kyllä. Asuntosi ei täysin miellytä sinua , ratkaisu tähänkin löytyy.
Kiitos, miten asia järjestyy?
Vierailija kirjoitti:
Selviääkö poikani ja mieheni sairauksista?
Selviävät kyllä. Takapakkia pojalle tulee , mutta siitäkin hän selviytyy.
Vaalea nainen vielä kysyy, että missä tapaan tuon rakkauden ja mistä tunnistan?
Vierailija kirjoitti:
Mihin muutamme mieheni kanssa nyt kun lapset ovat lentäneet pesästä?
Toinen haluaisi pohjoiseen ja toinen etelään. Kompromissi on vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vaalea nainen vielä kysyy, että missä tapaan tuon rakkauden ja mistä tunnistan?
Lomamatkalla hänet tapaat. Et voi erehtyä kun näet hänet !
Kannattaa turvata Jeesukseen Kristukseen.
Näkijöissä vaikuttaa usein pahat voimat jotka on huonoksi ennustuksen pyytäjille ja antajille!!!
On kyllä kristittyjäkin profeettoja mikä on sitten taas ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskos mulle mitään?:)
Autoon liittyviä ongelmia , ne selviävät kyllä. Asuntosi ei täysin miellytä sinua , ratkaisu tähänkin löytyy.
Kiitos, miten asia järjestyy?
Voisi sanoa että kuin itsestään .Iloisia yllätyksiä tulee joskus kohdalle, tämä on sellainen tilanne. Älä hätäile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviävät kyllä. Takapakkia pojalle tulee , mutta siitäkin hän selviytyy.
Kiitos! Vähän helpottaa oloa. Takapakki pelottaa, mutta näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Hei,
Entäs tänne?
Voitko antaa jotain neuvoa koska tunnen olevani loukussa ja onneton.
Mulla on myös kova ikävä erästä.
Ikävän kohde ei tunne samoin. Sinun pitää siirtyä eteenpäin. Älä turvaudu päihteisiin.
Miten voisin kehittyä ja mikä mua vaivaa?
Kysytääs näin päin että mikä estää minua lähtemästä? Miksei unelmistani tule totta? Miksi en saa kumpaakaan kahdesta miestä, jotka ovat mielessäni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko minulle koskaan rakkautta? Muutanko koskaan täältä missä nyt asun ja missä en viihdy? Teenkö aina nykyistä työtäni?
Pelkäät pettyväsi , se estää rakkauden tuloa. Muutto olisi sinulle hyväksi. Samanalan työtä teet , toisella paikkakunnalla. Siellä voit henkisesti paremmin.
Kiitos....
Tuleeko rakkautta koskaan? Sillä en tiedä voiko koskaan olla vapaa siitä siihen liittyisi pelkoakin... näkyykö että minulle olisi ketään tarkoitettu? Ja muutanko siis, milloin ja minne.
Voisitko vielä vastata näihin?
Kiitos näkijälle kun vastaat näin monelle. Suuri kiitos kaikkien puolesta <3