Onko täällä näkijää paikalla?
Kommentit (207)
rththth kirjoitti:
Mieleni tekisi osallistua erääseen kisaan. Jos osallistun, voitanko?
Kätesi ei ole vakaa. Voittoon et pääse. Mutta onko se tärkeintä.
Käykö kaipaamani henkilö av:n terveisketjussa? Jos käy, niin kenen takia? :)
Olen yksinäinen. Löydänkö ystäviä, en oikein uskalla luottaa ihmisiin. Koen että minua on kohdeltu väärin.
Rakastuin yhtäkkiä mieheen menneisyydestä. Tapaanko häntä enää koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Olenko raskaana? Miten suhde miehen kanssa?
Jonkunlaista kumpua näkyy, vaikea nyt heti sanoa mikä kumpu se on tai milloin se on. Mutta ehdottomasti kaikki on mahdollista. Joku mies näkyy kanssa, vähän salaperäinen, näkyy takaapäin. Kyllä tässäkin potentiaalia on.
Nyt pitäisi melkein ottaa uusi sessio. Tämä oli ensimmäinen kerta ja ilmainen, mutta suosittelen uusintakäyntiä joko puhelimessa tai paikan päällä, 30min on 85€.
Onko minusta puhuttu pahaa eräälle henkilölle ja miten siihen kannattaisi suhtautua?
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet minulle? Helpottaako masennukseni ja kokemani yksinäisyys, millaisena näät parisuhteeni ja tulenko ikinä olemaan onnellinen?
Yksinäisyyden helpottumisen suhteen sinun tulee olla itse aktiivinen. Masennusoireet helpottavat melko piankin. Tosin masennusjaksoja myöhemminkin tulee. Parisuhde on vakaa ja kestävä. Siihen voit luottaa. Onnenhetkiä saat toki elämääsi. Eläimet antavat sinulle voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuleva vuosi tuo tullessaan minulle?
Ole varovainen tulen kanssa. Tämä olisi hyvä muistaa. Muuten vuosi on ihan hyvä ja tasainen. Uuden harrastuksen aloittaminen kiinnostaa.
Hmmm kirjoitti:
Minulla on kolme miestä tiedossa. Kenen kanssa kannattaa aloittaa suhde?
Hän joka tykkää makeisista on sinulle sopivin.
Haluaisin tutustua tuttaviin menneisyydestä. Koen että he voisivat olla oikeita ystäviäni. Pelkään vain että olen suututtanut heidät olemalla epäsosiaalinen ja kävelemällä pois. Riittämättömyys ja kyynisyys on vaivannut minua, mutta olen saattanut päästä paremmalle puolelle. Missä oikeat ystäväni tulevat vastaan ja voisiko heihin tutustua?
Vierailija kirjoitti:
Olen vaihtanut työpaikkaa vähän aikaa sitten ja nyt mietin teinkö virheen?
Tulenko palaamaan vanhaan työpaikkaani, pysynkö nykyisessä työssäni vai löydänkö kenties ihan uuden työpaikan?
Työpaikan vaihtaminen oli taludellisesti järkevää. Viihdyit paremmin entisessä paikassa. Palaat sinne myöhemmin. Tämä vuosi ainakin menee tässä nykyisessä työssä.
Milloin ahdistus päättyy ja olen onnellinen? Saanko uuden työn ja mites rakkauden laita?
Onko rakkaudessa näkyvissä pysyvämpää suhdetta? Yhtä olen tavannut mutta tilanne sekava. Vai tuleeko joku muu?
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Jos kerrot mitä kuuluu mun rakkauselämälle nyt ja tulevaisuudessa niin... no, öö, kiitos kai?
Pysyvää elämänkumppania ei lähiaikoina ole tulossa. Nyt suhteet ovat kevyitä ja tulevat ja menevät. Nauti tästä ajasta. Sinulla on kaunis sielu.
Isäsi elää toisenlaisessa maailmassa. Hän toivoo rauhaa. Tilanne ei ole muuttumassa.