Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, autosi rengas puhkeaa. Mitä teet seuraavaksi?

maukka83847
13.01.2019 |

Eli olet ajamassa autolla yksin kun rengas puhkeaa. Parkkeeraat autosi aivan tien laitaan. Laitat hätävilkut päälle.
Sinulla on puhelin mukana.
Mitä seuraavaksi teet?

Nainen, autosi rengas puhkeaa. Mitä teet seuraavaksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut palstaa viikon verran ja minusta on alkanut tuntua, et ap avaa keskusteluja naisia alentaakseen tai kiusaamisen ilosta. Aihepiiri on aina sama, naiset laittakoon ruokaa, kunnon miehella on auto ja vaihtaa renkaita. Lopussa aina seisoo auliskaakkomaisesti "nain se vaan on" tai "nain on". Ajatelkaa, miten puuduttavaa olisi livena kuunnella.

Vierailija
62/67 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla etten edes huomaisi asiaa ellei kuuluisi hirveä pamaus :D jos nyt sen huomaisin, ajelisin kotiin 30 ja antaisin miehen vaihtaa renkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin isälle/äidille tai sitten yrittäisin itse vaihtaa rengasta, varmaan googlaamalla että miten rengas vaihdetaan yms.

Vierailija
64/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin miehelle että äkkiä tänne 😂 meidän perheessä työjako on hyvin perinteinen, eikä edes hävetä. Minä hoidan kämpän niin ukko pitää huolen ettei mulla auto jätä tien poskeen.

Vierailija
65/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä tarkoitus taas hakea jotain uuuuh, naiset ei vaan osaa juttua?

Miehenikin soittaa aina sen hinausauton, jos rengas puhkeaa ja sen jälkeen taksin.

Itsellenikään ei tulisi mieleenkään alkaa viuhtomaan jotain apua, tai vaihtamaan itse.

Hinausauto :O hinataan siis minne, rengasliikkeeseen? OMG... Ja kutsut tätä marsua mieheksi?

Sä ilmeisesti kuulut niihin ihmisiin joilla ei ole varaa maksaa hinauspalveluista? Ja kutsut itseäsi mieheksi?

Ei oo uusavuttomuudella rajaa, kun hinuri soitetaan rengasrikossa, vähän kuin soittaisi ambulanssin kun pitää kynnet leikata.

Naiselta vielä voi uskoa, että soittaa miehelleen, mutta ettäkö mies(tä etäisesti muistuttava marsu) soittaa hinurin hakemaan rengasrikkoisen auton...

Ei ole persaukisen katkeruudella rajaa kun ei ole varaa maksaa tiepalvelusta ja sitten pitää kiukutella siitä naisille. Víttu mikä torakka.

Vierailija
66/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kotiin ja mies vaihtaa renkaan.

Vierailija
67/67 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin tiepalveluun tai korjausvaahtoa itse jos on. Autossa ei ole vararengasta. Olen kyllä myös vaihtanut renkaita, mutta epäilen että pultit on liian tiukalla että saisin niitä auki, kun renkaat on vaihdettu liikkeessä ja kiristetty koneella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä