Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pettäminen paljastui?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa miten pettäjä jäi kiinni.

Kommentit (1759)

Vierailija
1481/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten tulee tää voimafantasia, että "pettäjä jää aina kiinni"? Mun havaintojen ja kokemusten mukaan jää kiinni tuskin koskaan, paitsi nää selkeesti tahallaan eli just kännykän kaa räplääjät tai jotka jättää kortsuja sun muuta jälkeensä?

Ku miettii tuntemiaan ihmisiä ni max 1/10 on jäänyt "kiinni" (sekä naisia että miehiä) ja erityisesti korkeassa asemassa olevat käy eniten vieraissa (tästä on ihan tutkittua faktaa olemassa...)

Olisi aika jo yhteiskunnassa siirtyä eteenpäin ja lopettaa omistamiseen ja kontrolliin perustuvat ihmissuhdemallit <3 mutta patriarkka, oikeistopopulistit ja papisto/porvaristo haluaa helposti kontrolloitavia yksiköitä kuten aborttivastainen liike yms.

Jokaisella on vapaus valita oma "mallinsa". Jos sovitaan YHDESSÄ, ettei olla muiden kanssa, jopa avioliittovalassa, niin silloin ei olla. Jos asian haluaa muuttaa, siitä pitää kertoa kumppanille, jotta tämä tietää missä mennään, ja saa oman vapautensa.

Kukaan ei voi sinua laittaa mihinkään kontrolloituun muottiin uskollisuuden suhteen, paitsi sinä itse. Mutta aina syy laitetaan muiden kontolle. 

Mikä tässä on noin mahdottoman vaikeaa ymmärtää? Miksi pitää olla epärehellinen selän takana??? Se on pahuutta ja loukkaa, ei mikään pikku juttu. Siinä on monilla koko elämä pelissä, jopa koko perhe.

Minä taas olen huomannut, katseltuani ympärilleni, että pettäminen tulee aina jotenkin julki. Ennemmin tai myöhemmin. Yksittäinen teko ei ehkä, mutta käytös muuttuu väistämättä, kun ylimääräinen ihminen tulee kahden ihmisen väliseen suhteeseen. Ei tarvita kuin se yksi lipsahdus, kun päästät suustasi epähuomiossa jotain, aina joku voi nähdä, vieras tuoksu, poissaolevuus, poikkeaminen rutiineista jne.

Tämä. Joskus kuluu enemmän aikaa. Mutta aina se totuus tulee pintaan.

Vierailija
1482/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohti puhelimensa sohvalle treenien ajaksi ja puhelimeen tuli spicy viesti + [kuva] + spicy emoji yhdistelmä joltain Marjaleenalta (nimi muutettu). Puhelinta ei tarvinnut avata tai edes koskea, koska viestien ilmoituksissa näkyi sisältö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuollessani blondi vaimon tussua kieleeni jäi mustia kikkara karvoja

Vierailija
1484/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silent all these years kirjoitti:

Mä en nyt tähän jaksa kertoa omista kokemuksistani koska niitä on paljon, mua on petetty usein suhteissa-tapailuissa ja olen siihen itsekin syyllistynyt kostomielessä, mikä näin myöhemmin ajateltuna on ollut kyllä äärimmäisen lapsellista toimintaa. 

Halusin kuitenkin kommentoida että kyllä tää "pettämisen kulttuuri" ja tietynlainen "kertakäyttöinen kulttuuri" parisuhde ja deittailumaailmassa on kyllä valloillaan enemmän kuin koskaan. Kaavitaan kermat kakusta ja ei muuta kuin seuraavaan. Siihen itse kakun tekemiseen ei jakseta nähdä mitään vaivaa... No, jokainen tavallaan mutta vanhemmiten voi tietenkin tulla tarvetta käydä esim terapiassa kun ollaankin yhtäkkiä kovin yksinäisiä ja elämä tuntuu tyhjältä etc.

Anyway, mulla on ystävä jonka olen tuntenut 25 vuotta. Hän on mulle läheinen ja kunnioitan häntä ihmisenä paljon mutta hänen kauttaan seuraan sivusta miten helppoa ja kylmää touhua tämä pettäminen voi olla. Hän on vähemmistöön kuuluva mies ja on itse sinkku mutta hänellä on jo vuosien ajan viikottaisella tasolla kierroksessa niin paljon suhteissa olevia kanssaihmisiä että välillä on ihan epätodellinen olo siitä, kuinka moni pettää puolisoaan. Hän tapailee säännöllisesti kymmeniä miehiä jotka suurinosa on varattuna ja pääasiassa heterosuhteissa eikä heidän kumppaneillaan ole mitään hajua koko asiasta. Se ei tarvi kuin löyhän moraalin ja alle tunnin yhteisen ajan "touhuille" milloin kumppaneiden kotona kun toinen on jossain käymässä tai taloyhtiön saunatiloissa tai pesutuvassa tai varastoissa. Se voi olla kauppakeskuksien vessat, metsät, auto you name it. 

Valitettavan moni pettää ja valitettavan moni kumppani ei tiedä eikä osaa arvata kumppaniensa touhuja. Nykyään on myös puhelimiin appeja jotka voi piilottaa jopa omaan kännykkään ja niihin on omat salasanat. Niihin ei pääse vaikka muuten pääsisi kännykkään käsiksi. On appeja joissa viestit katoaa samantien kun siellä on jotain kirjoitellut. Pettäminen on tehty niin helpoksi nykyään. 

Mutta kaikenkaikkiaan, kukaan ei omista ketään. Jos ei luottamusta ole, ei ole mitään.

Nykyaika on surullista. Epäinhimillistä. Nuorempana kun tuli käytyä enemmän viihteellä, huomasin ettei todellakaan ole mitään pettäjän arkkityyppiä. Kaikenlaiset varatut miehet yrittivät pokailla. Nuoret, vanhat, kiltit, pahat pojat, rumat, hyvännäköiset, duunarit, johtajat. Jopa yksi tuntemani vannoutunut kristitty mies yritti vongata minulta, ja kaiken kukkuraksi vielä silloin kun hänen vaimonsa oli viimeisillään raskaana. Itse olen niin periaatteellinen nainen, että olen mieluummin vaikka yksin kuin katson minkäänlaista pettämistä. En ole vielä löytänyt tasoistani miestä. Aina on petetty.

Vierailija
1485/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies usean vuoden seurustelun jälkeen:

-Alkoi käydä iltaisin yksin lenkillä/kävelyllä. Piipahtamassa vain nopeasti tai kauemmin.

- Ei halua enää seksiä mun kanssa. Olen lihonut ja ollut paljon kärttyinen joten ymmärrän sen etten viehätä.

- Alkoi laihduttaa ja treenata.

- Ostelee itselleen kalliita vaatteita yms, mutta mulle antamat lahjat synttäreinä ja jouluna yms pakollisina halpoja.

- On koko ajan puhelimella/läppärillä. Hymyilee välillä ollessaan niin että mua alkaa epäilyttää. Puhelin on nykyään äänettömällä koska pyysin laittamaan kun mua häiritsi jatkuva piippailu.

- Hänellä on oma asunto joten vois milloin tahansa pettää mua enkä ees huomais koska en ehdi käydä siellä. Hän on myös Facebookissa, itse en ole.

- Miehellä oli edelleen kondomeja vaikka mulla on kierukka ja ei olla vuosiin enää käytetty. Ne oli niitä vanhoja meidän alkuajoilta ja pyysin heittämään pois. Heitti ne pois.

- On mua kohtaan etäinen ja mieluummin on itsekseen kuin mun kanssa.

Hän ei silti petä. Hän on väsynyt lapsiperhearjessa koska itse olen sairastellut vuosia niin, että hän on joutunut olemaan lapsesta vastuussa ja kodin hommista.

Lisäksi hänellä on keski-iän kriisi. Kohta tulee 40v täyteen.

Uskon, että vaikka hän ei petä, on mun kanssa lähinnä lapsen takia ja että myös sinnittelee ja toivoo että mä paranen ja laitan myös itseni kuntoon, jolloin yritetään molemmat uskoa että seksielämä normalisoituu.

Hän käy iltaisin ulkona koska häntä ahdistaa. Ollaan näistä kaikista puhuttu.

Aina välillä käy mielessä, mitä jos sittenkin pettää, mutta enemmän on vain tunne että oon löysässä hirressä oottelemassa että mut jätetään.

Moni merkki voi olla myös sen merkki, että puoliso hautoo eroa. Lapsen takia ei erota. Me ei tapella ja ei meillä ole mitenkään kylmä ilmapiiri kotona jos ei seksin puutetta lasketa ja sitä, että kun lapsi mennyt nukkumaan niin kökitään eri huoneissa.

Itse kaipaan läheisyyttä niin paljon että välillä käy muut miehet mielessä mutta tyydyn omaan mielikuvitukseen. En halua rikkoa perhettäni. Lapsi on tärkeämpi kuin aikuisten seksielämä.

Alun jutut on pettämisen merkkejä. Kukaan ei tunnusta pettämistä. Vaimokin selitteli vaikka mitä. Tuohon iltakävelyynkin löytyy selitykset. Isoin merkki on muutokset normaalista ja kuinka paljon niitä on.

Aikuisten seksielämä voi parantaa parisuhdetta ja lapsen elämä paranee, kun vanhemmat on tyytyväisiä ja energisiä.

Vierailija
1486/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin itse

Vierailija
1487/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen käytös muuttui, eli nämä klassiset "oireet": puhelimen piilottelu, liimautuminen puhelimeen, henkinen poissaolevuus, lisääntyneet menot, ärtyisyys, mykkäkoulu ilman syytä, halusi koko ajan seksiä (aiemmin ei ollut juurikaan innostunut) jne. Ratsasin sitten erään miehen kaverin naispuoliset Fb-kaverit (arvasin että ovat tekemisissä toisen naisen kanssa) ja didii, kuinka ollakaan...löysin sieltä naisen jolla oli taustakuvana kuva MEILTÄ!!! Laskin 1 + 1 ja sain lukuisia muita todisteita tämän jälkeen.

Miksi täytyy pettää? Aivan liian järkyttävää ja vaikuttaa niin moneen elämään. No, karma hoitaa.

Vierailija
1488/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen tapaus kertoi itse. Toisen tapauksen ulkotakin taskusta löytyi kondomeja, vaikka sellaisia ei ollut käytössä, siis meillä. Käski itse siis noukkia autonavaimet taskustaan ja puolustautui, että oli vasta aikomuksena, eli typeräkin vielä.

Ehkä mies halusi naisen, jolle kondomin käyttö oli ok. Petti, koska halusi sellaisen hetken, jolloin sitä voi käyttää. Ei kaikille ole ok harrastaa seksiä ilman kondomia, vaikka olisi pillerit tmv käytössä.

Vierailija
1489/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lähetti vahingossa minulle viestin jonka piti mennä hänen salarakkaalle.

Vierailija
1490/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin että mies oli outo kaveriporukan reissun jälkeen ja jo tätä ennen oli varjellut puhelintaan, otti sen mukaan jopa viedessään roskat. Mitään ei myöntänyt kun kysyin asiasta.

Ratsasin puhelimen ja sain varmistuksen epäilykselleni, oli viestittelyä tutun naisen kanssa ja reissulla sitten päädytty sänkyynkin. 

Sain hirveät syytökset puhelimen tutkimisesta mutta ihan sama, sainpahan asian selville ja eroon valehtelevasta petturista. Olisin kyllä ollut valmis ottamaan vaikka sakot puhelimen tutkimisesta. 

Hah - roskisreissullekin puhelin mukaan :)

Miksi nämä pettäjät pitävät puhelintaan avoimena jolloin puoliso pääsee tönkimään sisältöä? Miksi eivät pidä lukittuna? Olen siis se sama lukitusjankkaaja jo tuosta ylempää kun ihmettelin tätä asiaa miten usein puhelin toimii viestintuojana. Kirjaimellisesti.

Yksi merkki on myös se kun luuria pidetään äänettömällä ja/tai näyttöpuoli alaspäin. Onko joku petturi keksinyt jo tähänkin hyvän selityksen, ettei halua että "valo ja ääni häiritsee ja häikäisee" tai jotain muuta...

Mä en petä puolisoa, mutta pidän silti puhelinta äänettömällä koska en jaksa sitä piippausten tulvaa siellä. Joskus olen ajatellut että mitä mies mahtaa ajatella kun se on äänettömällä ja että uskooko todella että syynä on tuo mikä oikeastikin syynä on. Mä sitten joskus katson viestit ja puhelut ja vastaan niihin, en tykkää olla aina tavoitettavissa + se piipitys. Haluan olla töiden jälkeen rauhassa. Äänet pidän päällä jos mies ei ole kotona kun hän marisee kun mua ei saa kiinni. Tiedän että saattaa olla epäilyttävää, mutta mitään salamyhkäistä en puhelimellani harrasta.

Vierailija
1491/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin että mies oli outo kaveriporukan reissun jälkeen ja jo tätä ennen oli varjellut puhelintaan, otti sen mukaan jopa viedessään roskat. Mitään ei myöntänyt kun kysyin asiasta.

Ratsasin puhelimen ja sain varmistuksen epäilykselleni, oli viestittelyä tutun naisen kanssa ja reissulla sitten päädytty sänkyynkin. 

Sain hirveät syytökset puhelimen tutkimisesta mutta ihan sama, sainpahan asian selville ja eroon valehtelevasta petturista. Olisin kyllä ollut valmis ottamaan vaikka sakot puhelimen tutkimisesta. 

Hah - roskisreissullekin puhelin mukaan :)

Miksi nämä pettäjät pitävät puhelintaan avoimena jolloin puoliso pääsee tönkimään sisältöä? Miksi eivät pidä lukittuna? Olen siis se sama lukitusjankkaaja jo tuosta ylempää kun ihmettelin tätä asiaa miten usein puhelin toimii viestintuojana. Kirjaimellisesti.

Yksi merkki on myös se kun luuria pidetään äänettömällä ja/tai näyttöpuoli alaspäin. Onko joku petturi keksinyt jo tähänkin hyvän selityksen, ettei halua että "valo ja ääni häiritsee ja häikäisee" tai jotain muuta...

Mä en petä puolisoa, mutta pidän silti puhelinta äänettömällä koska en jaksa sitä piippausten tulvaa siellä. Joskus olen ajatellut että mitä mies mahtaa ajatella kun se on äänettömällä ja että uskooko todella että syynä on tuo mikä oikeastikin syynä on. Mä sitten joskus katson viestit ja puhelut ja vastaan niihin, en tykkää olla aina tavoitettavissa + se piipitys. Haluan olla töiden jälkeen rauhassa. Äänet pidän päällä jos mies ei ole kotona kun hän marisee kun mua ei saa kiinni. Tiedän että saattaa olla epäilyttävää, mutta mitään salamyhkäistä en puhelimellani harrasta.

Oispa lankapuhelimet vielä käytössä.

Vierailija
1492/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. tunnusti itse, 2. arvasin ja tunnusti sitten, 3. tunnusti itse, 4. epäilin ja tunnusti sitten. Osa noiden takana olevista oli niin härskejä tekoja, ettei olisi koskaan voinut odottaa moista tapahtuvan. Olen mies ja em. pettäjät naisia.

Vierailija
1493/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin huomaamaan puhelimeen tulevan viestejä mieheltä, jonka kanssa silloinen tyttöystäväni oli kertonut pettäneen exäänsä - ja sittemmin katkaisseen välit. Ihmettelin, miksi tämä viestittelee, vaikka välit "olivat poikki" ja pitkälle yli vuoden ja selvisi, että oli pettänyt myös minua hänen kanssaan.

NO erohan siinä tuli, jonka jälkeen edessä oli puolen vuoden asuntoriita. Oltiin sovittu, että erotilanteessa minä jään yhteiseen asuntoon: omistin siitä suurimman osan ja hänellä ei olisi edes varaa sitä omistaa yksin, toisin kuin minulla. Hän oli suostutellut vanhempansa ostamaan minun osuuden ja sanoi, ettei muuta, ellen maksa hänelle ja hänen perheelle yli 10.000€. 

Perusteli summan sillä, että he olivat tasoittamassa seiniä ja seiniä taannoin muuton yhteydessä ja se olikin nyt hintalappu työstä.

Tästä seurasi ties mitä rahapyyntöjä eri verukkeilla: Milloin en ollut maksanut omaa osuuttani sohvasta, milloin loppusiivouksesta piti maksaa -  kaikkea kokeiltiin. Koko perhe oli täysin tietoinen siitä, että sekä isoisäni, että ystäväni olivat kuolleet parin viikon ajanjakson aikana, ja silti rahavaatimuksia vain syljettiin päälleni.

Aluksi pidin heitä vain tyhminä, kun yksinkertaiset laissa määrätyt asiat esimerkiksi potentiaalisen myyntivoiton jaosta ei mennyt jakeluun. Myöhemmin kuulin heidän toiselta perheenjäseneltä, että ihan sama kuvio oli tapahtunut aiemman exän kohdalla: Nainen pettää ja sitten perhe vie rahat.

Hänen kohdalla homma oli nopeammin ohi, koska hän ei taistellut vastaan. En ollut suostunut mihinkään vaatimuksiin ja yritin tarpeettoman pitkään neuvotella. Myöhemmin ymmärsin, että tuo porukka ei olisi ikiniä suostunut mihinkään reiluihin neuvotteluihin. Asunto lopulta myytiin.

Nyt tekisi mieli tavalla tai toisella varoittaa tuosta naisesta ja perheestä, mutta en tiedä miten se tapahtuu ilman potentiaalista kunnianloukkaussyytettä. Suhtaudun tähän samoin, kuin jos nainen olisi kokoenut väkivaltaa suhteessa ja saanut tietää, että myös exää hakattiin. Hän varmaan kokisi velvollisuudeksi yrittää auttaa seuraavia, ennen kuin hekin kohtaavat saman?

Vaikeaa antaa anteeksi - enkä ole varma, kuuluuko minun edes.

Vierailija
1494/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisoni pettäisi minua ja kehtaisi tehdä sen vielä kotonamme, olisin erittäin kiitollinen korvakorusta tai muusta vinkistä.

Jos taas tulisin vedätetyksi, eli olisin sinkku ja joku mies saisi minut houkutelluksi kämpilleen, hänenkin olisi syytä olla sinkku. Yksikin vihje naisesta saisi minut jättämään puumerkkini sinne. Naisella olisi oikeus tietää kumppaninsa olevan ketku.

Kuinkahan yleisiä nämä puumerkkien jättäjät on? Houkutus on varmasti suuri, etenkin jos tää varattu osapuoli on mumissut mahdollisuudesta että jättäisi alkuperäisen puolison ja vaihtaisi sen tähän kakkoseen?

Entä "vahingossa" tehdyt fritsut varatun puolison kaulaan?

On tullut jätettyä puumerkkejä vastaavassa tilanteessa, samoten tuo varattu on merkannut minua.

Mistä voisi päätellä jotain suhdetta olevan menossa sun selän takana; tippuneet korvikset tai muut tavarat kotona tai autossa tai kumppanin kassissa, vieraan ihmisen hiukset, tuoksut, meikit. Vahinko tai tahalliset fritsut. Kauppakuitit tai kassit eri kaupoista kuin yleensä. Kun kumppani sanoo menevänsä treeneihin tai töihin, tsekkaa onko treenivaatteet hikoillut ja pyyhe käytetty eikä vaan ajelutettu kassia autossa, pölli tai vaihda kassin sisältö ja katso huomaako. Tee yllätyspuheluita ja visiittejä tai palaa ilmoitettua aiemmin eli nimenomaan sano, että palaat kotiin keskiviikkona ja palaatkin tiistaina. Laita autoon tai kassiin paikannin. Tsekkaa ajokilometrit jos yhteinen auto ja käytöstä pitää aina sopia.

Nämä siis jos jo valmiiksi epäilyttää. Ja jos epäilyttää niin melko varmaan jotain hämärää on menossa, kyllä valehtelijan tunnistaa, ainoa ettei tiedä tasan tarkkaan mistä valehtelee. Syitä voi olla monia, mutta minusta ok selvittää asia oman mielenrauhan vuoksi. 

Lisäksi korvat hörölle jos joku sattuu mainitsemaan nähneensä kumppanisi jossain jonkun sinulle vieraan ihmisen luona, tai eri kaupungissa tai kaupunginosassa. Jos lapsia, niin kysele lapsilta kumppanin poissaollessa miten xx meni ja mitä teitte, jos olet ollut itse poissa ja kumppani on saanut mennä vapaasti ja toteuttaa itseään sinun poissaollessa, koska tällöin usein tulee varomattomammaksi. Lapsille ei tietysti pidä koskaan sanoa mitään näistä epäilyksistä mutta olla kiinnostunut lasten asioista ja näkökulmasta. Lapset varmasti huomaa jos iskä tai äiskä soittelee ja viestittelee tiuhaan toiselle ja lähettelee ja saa kuvia jne. Muutenkin olla hereillä, kuuntele ja katso mitä kumppani tekee, hän kyllä ihan itse näyttää sinulle mikä meininki, kun vain pidät silmät ja korvat auki.

Vierailija
1495/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisin tietoon tulee vuosittain lukuisia tapauksia, joissa puoliso on lukenut kumppaninsa sähköposteja tai viestejä – Harva niistä johtaa tuomioon

Toisen sähköpostien lukemisesta pitäisi tulla ainakin sakot.

Vierailija
1496/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä kadun sitä että en pettänyt.

Vähän ohi aiheen, mutta..

Seurustelin miehen kanssa ja pikkuhiljaa mies alkoi olemaan etäisempi. Tapasin itse myös juhlissa toisen miehen, joka olisi ollut kovin ihana. En silti ryhtynyt hänen kanssaan mihinkään, vaikka hän yrittikin houkutella.

Myöhemmin sain selville, että seurustelumies oli pettänyt. Tällä välin ihana mies oli löytänyt toisen!

Mikä tuuri!

Vierailija
1497/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen voi jättää näennäisen vilpittömänä esille. Tosipettäjä kommunikoi esim tinderin kautta ja poistaa appin silloin kuin puhelin voi joutua kyttäyksen alaisuuteen.

Jos on älyä ja taitoa, käytössä on VPN. Kryptattu tietokone. Eikä konetta jätetä auki, kun sen äärestä noustaan esim vessakäyntiä varten.  ---jos haluaa varmistaa lisää, koneen kovalellä on osio, joka on kätketty. Jos asia innostaa, sen kätketyn osion sisällä voi olla toinen kätketty osio. Hehe, haepa siinä todisteita! Ei löydy! Kehotan opiskelemaan tietokonetekniikkaa. -Sillä kätketyllä osiolla voi olla vaikkapa ihan toinen käyttöjärjestelmä, kuten Linux.

Vierailija
1498/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaan pitäminen oli hankalaa lankapuhelimien aikana ja on nyt uudestaan, kun koko ajan pitää whatsappailla. Siinä välissä oli hyvä sauma salarakastella.

Vierailija
1499/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräyttäkää AINA puolisolle kun tiedätte jonkun pettävän, AINA. Loppuu se epätietoisuus puolisolta ja hän saa päättää mitä tekee. V***ttaa niin paljon puolison selän takana vehtaaminen että mä olen päättänyt että tästä lähin käräytän vaikka kuka olisi kyseessä. Nuorempana ajattelin että ei oo mun asia sekaantua, mutta jotenkin koen että on velvollisuus ilmoittaa tuollaisista p*skiaisista!

Vierailija
1500/1759 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käräyttäkää AINA puolisolle kun tiedätte jonkun pettävän, AINA. Loppuu se epätietoisuus puolisolta ja hän saa päättää mitä tekee. V***ttaa niin paljon puolison selän takana vehtaaminen että mä olen päättänyt että tästä lähin käräytän vaikka kuka olisi kyseessä. Nuorempana ajattelin että ei oo mun asia sekaantua, mutta jotenkin koen että on velvollisuus ilmoittaa tuollaisista p*skiaisista!

Juuri näin. Puoliso saa sitten päättää mitä tekee ja oppii nämä kakkiaiset ettei tuota hyväksytä.

Aivan sama mitkä apit puhelimessa salasanojen takana tai kryptatut tietokoneet, kiinni jää aina. Joku kertoo tai pettäjä itse puhuu ohi suunsa.