Kuinka pettäminen paljastui?
Kommentit (1759)
Tuollainen "helmi" olen ollut minäkin, jopa kahdessa eri suhteessani. Molemmilla kerroilla ystäväni tiesi kertoa ukon puuhista, eli pettivät, siis molemmat miehet. Katsoin, että luottamus on a&o, ja niinhän se olikin, mutta koski ainoastaan minua itseäni.
Ei ole silti tullut mieleeni syyllistää itseäni, koska tiedän ettei vika ole minussa. Niin ne miehet vaan tekivät kaikkensa, että ottaisin takaisin. Mutta vaikka olenkin joidenkin mielestä hyväuskoinen houkka, niin ihan idiootti en kuitenkaan, saivat jatkaa kiertämistään valitsemallaan kiertoradalla., sylistä syliin.
mun avomies yllätti ex-avopuolisonsa itse teosta kun tuli aikaisemmin työkeikalta kotiin. olivat olleet naimassa jonkun muun miehen kanssa ja turpiinvääntökisahan siitä tuli. vielä kun me jo oltiin yhdessä niin tämä ex-avopuoliso nainen yritti soitella mun miehelle ja anella takaisin.
no tämä ex-puoliso oli mennyt sitten yhteen tämän toisen miehen kanssa joka sai turpiinsa muttei siitä mitään tullut.
me ollaan oltu jo 16 vuotta yhdessä ja sisällissota jatkuu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin miehen viestejä joissa hänen kaverinsa oli ihmetellyt, miksi tämä oli baarissa nuollut muun kuin tyttöystävänsä (eli minun) kanssa. Otin kuvan keskustelusta ja kysyin mieheltä, että mitä tämä tarkoittaa. Vastaus oli että ei muista, kaveri varmaan erehtyi henkilöstä. Joopajoo, parhaita kavereita olivat kuitenkin olleet jo useamman vuoden.
Miksi sä luit miehen viestejä?
Varmaan siksi, että pääsee pässistä eroon. Minäkin luin, koska olin 99% varma ettei ole puhtaat jauhot muijalla ja ei ollut. Sain sen prosentin 100, kun lukasin.. Olenko nyt rikollinen, kun luin. Ei paljoa kiinnosta olenko, koska pettäjän kanssa en elä yhtään ylimäärästä sekunttia.
Ihan oikein. Jo 2019 luettiin viestejä.
Kotona viihtyvä mies alkoi yhtäkkiä viipyä tosi paljon poissa, palatessaan tuoksui voimakkaasti hajuvedeltä. Samalla alkoi myös oma ulkonäkö kiinnostaa, tilaili netistä jotain potenssipillereitä ja "piilotti" ne kaappiin. Oli varmaan "unohtanut", että minä pesin meillä pyykit ja laskostin ne kaappeihin...
Meidän suhde oli muutenkin huonossa hapessa, joten aikani katselin touhua sivusta ja mietittyäni itse asiat valmiiksi vihjasin tietäväni, että jotain on menossa. Mies tunnusti heti, ja se oli helpotus meille molemmille. Ero ei ollut ihan yksinkertainen, koska takana oli pitkä suhde, sittemmin olemme pitäneet kohteliaan etäisiä välejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin miehen viestejä joissa hänen kaverinsa oli ihmetellyt, miksi tämä oli baarissa nuollut muun kuin tyttöystävänsä (eli minun) kanssa. Otin kuvan keskustelusta ja kysyin mieheltä, että mitä tämä tarkoittaa. Vastaus oli että ei muista, kaveri varmaan erehtyi henkilöstä. Joopajoo, parhaita kavereita olivat kuitenkin olleet jo useamman vuoden.
Miksi sä luit miehen viestejä?
Varmaan siksi, että pääsee pässistä eroon. Minäkin luin, koska olin 99% varma ettei ole puhtaat jauhot muijalla ja ei ollut. Sain sen prosentin 100, kun lukasin.. Olenko nyt rikollinen, kun luin. Ei paljoa kiinnosta olenko, koska pettäjän kanssa en elä yhtään ylimäärästä sekunttia.
Ihan oikein. Jo 2019 luettiin viestejä.
Mä en lukenut viestejä kun kerran pääsin miehen puhelimeen käsiksi, mutta katsoin yhteystiedot mitä nimiä löytyy ja löytyi se jota epäilinkin. Nainen on miehen tutun tuttu ja mitään syytä ei ollut miksi numeroita oli pitänyt vaihtaa.
Sitten seurasin miehen fb:a kun se oli koneellaan vieressäni, tämä nainen aina online-listassa ylimmäisten joukossa, en tiedä voiko siitä päätellä mitään mutta ainakin itselläni on ne joiden kanssa ollut juttua useimmin. Samoin miehen kaverilistassa (kun katsoin omalta koneelta sen sivuja) nainen ensimmäisten joukossa. Nyt kun niiden juttu on ohi(?) ei naista enää ole näkynyt ensimmäisten(ylimmäisten) joukossa.
Eräs juttu myös, seksikäyttäytyminen voi muuttua, yhtäkkiä kovin aktiivinen tai toistapäin.
Salaperäinen puhelimen kyttääminen.. mies lähti saunasta aina ennen mua, näin ovenraosta kun meni suoraan puhelimelle. jos poikkesin kaupassa ja se jäi autoon oli heti luuri kädessä. Öisin puhelin yöpöydällä kuin raamattu vaikka ei herätystä asetettuna.
Kannattaa seurata tällaisia pieniä hetkiä, ne käyttää tilaisuutta heti hyväkseen kun muutama sekuntikin aikaa. Mä olin ihan 'ölövinä' mutta silti seurasin salaa.
Tää on niin hölmö juttu. 3 kundia oli parhaat kaverit. Asuivat samassa taloyhtiössä, vietti aikaa yhdessä.
Asuin tämän Tommin kanssa yhdessä ja olimme muuttamassa monen sadan km päähän. Pojat piti läksijäiset ja mun piti mennä muualle.
Läksijäiset oli meillä ja kaverit tuli tyttöystävien kanssa. Nää kaverit sammui ja Tommi ylipuhui tytöt 3 kimppaan. Kummatkin tytöt oli 17-18 vuotiaita.
Nämä tytöt olivat keskenään päättäneet jättää ehkäisyn pois, jotta saavat poikaystävänsä itselleen.
Muutettiin syksyllä uuteen paikkakuntaan. Tommi oli töissä ma-pe muualla, pe olo kotona, kun pääsin töistä. Me pidettiin paljon illanistujaisia viikonloppuisin.
Jouluna saatiin joulukortti näiltä vanhoilta ystäviltä, kuvassa oli kumpikin pariskunta, tytöillä pullat uunissa. Meni pari kk, eka syntyi perässä toinen.
Oltiin vappupäivänä naapurissa. Siellä asui Tommin esimies perheineen ja heidän esikoinen oli 17 vuotias. Tää tyttö tuli ruokapöytään makkarankuori päällä ja siinä kaikki oltiin, vanhemmat mukaan lukien, mitä ihmettä. Tyttö kertoi lapsi on Tommin. Uutena vuotena oli juttu alkanut ja joka pe näkivät meillä, tyttö meni kotiin, ennen kuin pääsin töistä.
Mä sitten pakkasin kamat, muutin muualle, Tommin esimies järkkäs mulle sisäisen siirron, työsuhdeasunnon ja Tommi pakkonaitettiin tyttären kanssa ennen h hetkeä, tyttö täytti just 18 v.
Mä sitten laitoin näille tytöille viestiä, vanhalle paikkakunnalle, kerroin mitä on tapahtunut.
Kertoivat sitten Tommilla on lapsi sielläkin. Vauva oli syntynyt ja oli niin selvät piirteet ollut, mutta Tommi kieltäytyi isyyskokeesta. Asia laitettiin eteenpäin.
Meni monta v ja mä sain hyvän työpaikan, kiitos Tommin apen. Tommi tuli käymään mun työpaikalla ja kertoi mitä kuuluu ja sanoi on kaivannut. Mutta vaimon kanssa oli silloin 3 lasta. Oli kaivanut itselleen kuopan ja siellä on.
Joskus, ehkä 10 v sitten, törmättiin työpaikan jutussa. Sanoi vaimo on vain lasten kanssa ja hän saa tehdä mitä vaan.
Kummatkin ovat tyytyväisiä.
Aina silloin tällöin fb.ssä ehdotetaan kaveriksi tätä vaimoa ja tommia, eli varmaan katsovat mitä mulle kuuluu
Puoliso oli vuoden ulkomaankomennuksella. Yhteinen tuttu kävi hänen luonaan kylässä ja kertoi takaisin tullessaan, että puoliso asuikin siellä jonkun uuden naisen kanssa. Tämä nainen sitten kyllä jätti mieheni kun sai kuulla, että hänellä on Suomessa perhe (tai no, oli).
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin hölmö juttu. 3 kundia oli parhaat kaverit. Asuivat samassa taloyhtiössä, vietti aikaa yhdessä.
Asuin tämän Tommin kanssa yhdessä ja olimme muuttamassa monen sadan km päähän. Pojat piti läksijäiset ja mun piti mennä muualle.
Läksijäiset oli meillä ja kaverit tuli tyttöystävien kanssa. Nää kaverit sammui ja Tommi ylipuhui tytöt 3 kimppaan. Kummatkin tytöt oli 17-18 vuotiaita.
Nämä tytöt olivat keskenään päättäneet jättää ehkäisyn pois, jotta saavat poikaystävänsä itselleen.Muutettiin syksyllä uuteen paikkakuntaan. Tommi oli töissä ma-pe muualla, pe olo kotona, kun pääsin töistä. Me pidettiin paljon illanistujaisia viikonloppuisin.
Jouluna saatiin joulukortti näiltä vanhoilta ystäviltä, kuvassa oli kumpikin pariskunta, tytöillä pullat uunissa. Meni pari kk, eka syntyi perässä toinen.
Oltiin vappupäivänä naapurissa. Siellä asui Tommin esimies perheineen ja heidän esikoinen oli 17 vuotias. Tää tyttö tuli ruokapöytään makkarankuori päällä ja siinä kaikki oltiin, vanhemmat mukaan lukien, mitä ihmettä. Tyttö kertoi lapsi on Tommin. Uutena vuotena oli juttu alkanut ja joka pe näkivät meillä, tyttö meni kotiin, ennen kuin pääsin töistä.
Mä sitten pakkasin kamat, muutin muualle, Tommin esimies järkkäs mulle sisäisen siirron, työsuhdeasunnon ja Tommi pakkonaitettiin tyttären kanssa ennen h hetkeä, tyttö täytti just 18 v.
Mä sitten laitoin näille tytöille viestiä, vanhalle paikkakunnalle, kerroin mitä on tapahtunut.
Kertoivat sitten Tommilla on lapsi sielläkin. Vauva oli syntynyt ja oli niin selvät piirteet ollut, mutta Tommi kieltäytyi isyyskokeesta. Asia laitettiin eteenpäin.
Meni monta v ja mä sain hyvän työpaikan, kiitos Tommin apen. Tommi tuli käymään mun työpaikalla ja kertoi mitä kuuluu ja sanoi on kaivannut. Mutta vaimon kanssa oli silloin 3 lasta. Oli kaivanut itselleen kuopan ja siellä on.
Joskus, ehkä 10 v sitten, törmättiin työpaikan jutussa. Sanoi vaimo on vain lasten kanssa ja hän saa tehdä mitä vaan.
Kummatkin ovat tyytyväisiä.Aina silloin tällöin fb.ssä ehdotetaan kaveriksi tätä vaimoa ja tommia, eli varmaan katsovat mitä mulle kuuluu
Onpa tarina miten elämä voi miestä viedä ellei yhtään huolehdi mitä ja miten touhuaa. Oliko sen toisenkin kaverin tyttöystävän lapsi tuon Tommin?
Vierailija kirjoitti:
Nämä tytöt olivat keskenään päättäneet jättää ehkäisyn pois, jotta saavat poikaystävänsä itselleen.Muutettiin syksyllä uuteen paikkakuntaan. Tommi oli töissä ma-pe muualla, pe olo kotona, kun pääsin töistä. Me pidettiin paljon illanistujaisia viikonloppuisin.
Kummatkin ovat tyytyväisiä.Aina silloin tällöin fb.ssä ehdotetaan kaveriksi tätä vaimoa ja tommia, eli varmaan katsovat mitä mulle kuuluu
Siis läksiäiset oli teillä ja sinun piti häipyä. Kaverit sammuivat ja Tommi tikkasi molemmat kavereidensa tyttikset teidän sängyssä? Eikö tuo elukkamaisuus ilmennyt jo jollain tavalla aiemmin, tuohan on täysin holtiton sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos erehdyt varatun kanssa petiin niin pliis jätä oikeasti joku koru, hiustuppo, pinni, pikkarit, mikä vaan tai jopa useita! Itse ainakin haluan tietää jos selkäni takana vehdataan ja olisin kiitollinen
En todellakaan jätä mitään merkkejä – päinvastoin. Haluan tämän seksisuhteen jatkuvan ja vaikka seksisuhde loppuisi, toivon ystävyyden jatkuvan silti sen jälkeen.
Mä taas toivon, että sua petetään joskus samalla tavalla kuin mitä puuhaatte puolison selän takana nyt.
Voithan toivoa, mutta elän avoimessa liitossa.
Avoin liitto? Siis vapaa seksin harrastaminen muiden kanssa, vaikka rakastaa omaa kumppania? Ok, entäs jos sulle valehdellaankin, ja puolisosi onkin rakastunut toiseen. Eikö se ole pettämistä? Jos itse rakastat, koet varmasti tuskaa. Yleensä tuossa vaiheessa tulee ero. Kipeä asia. Siinäpä on sitten kivaa miettiä, että oisko se karma joka kostaa... eri
Ei kai se suljettu liitto sen enempää estäisi johonkuhun toiseen rakastumista, jos niin sattuu tapahtumaan.
Kyse olikin nyt siitä, että avoimessa liitossakin voi rakastua toiseen. Tuo yksi lällätteli, kuinka hänellä on avoin liitto. Jos lällättelijän puoliso lähtee toisen perään, tuntee lällättelijäkin tuskaa.
Toki. Mutta tässä pettäjä ei ole lähdössä omasta liitostaan mihinkään enkä minäkään sitä halua, ja teemme kaiken niin, ettei siitä olisi haittaa. Hän rakastaa puolisoaan, minä rakastan omaani. Toteutamme toistemme kanssa vain seksin osalta jotain, mitä emme omista suhteistamme saa. Minä teen sen luvalla, hän valitettavasti ei. Syyn ymmärrän.
Ja jos oma puolisoni nyt rakastuisi ja päättäisi lähteä muualle, ei se olisi pettämistä tunnetasolla, kuten joku sellaista termiä tuolla käytti. Kyllähän se minulle aiheuttaisi tuskaa, koska rakastan puolisoani ja haluan elää hänen kanssaan, mutta karmaa ei ole olemassa. Kaikenlaista ikävää tässä maailmassa voi tapahtua.
Totta. Voit vaikka törmätä minuun tai kaltaisiini. 😁
Nimim. Alentuneesti syyntakeinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tarina miten elämä voi miestä viedä ellei yhtään huolehdi mitä ja miten touhuaa. Oliko sen toisenkin kaverin tyttöystävän lapsi tuon Tommin?
Ei, toinen sai vauvan kk myöhemmin, isä oli oma poikaystävä. Siinä, kun selvisi Tommi on toisen isä, nää kaverukset ihmetteli milloin Tommi on ollut tän toisen kanssa, oli käynyt ilmi kummatkin oli ollut.
Asuin tässä vaiheessa 700 km päässä. Me oltiin ihan kavereita, kun asuttiin samassa kerrostalossa. Mutta kun muutettiin, ei pidetty mitään yhteyttä. En enää edes muista kummankaan etunimiä, vain lempinimet.
Tommi sai aikaan hyvien ystävien kanssa erot ja sitten kaverit eivät pitäneet yhteyttä.
En tiedä kuka tässä voitti ? Se vaimo. Pääsi Tommin kanssa naimisiin, 3 lasta ja oman isän asema pitää Tommin hihnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis läksiäiset oli teillä ja sinun piti häipyä. Kaverit sammuivat ja Tommi tikkasi molemmat kavereidensa tyttikset teidän sängyssä? Eikö tuo elukkamaisuus ilmennyt jo jollain tavalla aiemmin, tuohan on täysin holtiton sekopää.
Asunto oli Tommin työsuhdeasunto. Mä olin silloin n 23, kuitenkin vanhempi, kuin tyttöystävät.
Pojilla oli aina ihan omat jutut, oikein kukaan ei tajunnut siinä.
Annoin ihan mielelläni heille yhteisen illan. Voisi luulla en tiennyt tytöt tulee mukaan edes.
Tästä illasta meni pari viikkoa, kun muutettiin.
Ne tytöt oli aika helposti vietävissä. Tommi oli komea ja osasi puhua. Kummatkin oli neitsyitä, kun alkoi seurustelemaan Tommin kavereiden kanssa.
Vappuna, kun uutinen tuli esille, Tommi lähti taas heti arkena muualle töihin, miten aina teki. Muistan, kun vain pakkasin, aattelin mun pitää päästä täältä pois. Tommin esimies tuli käymään, sanoi, että kaikki on kunnossa. Mulle tulee muuttoauto, menen toiseen paikkaan töihin. Mut siivottiin pois
Joka kävi mulle, koska sain paremman paikan. Tommi sanoi, kun ekan kerran erin jälkeen nähtiin, ettei tajunnut, kun joku oli kiinnostunut, tyrkytti itseään. Oli tottunut yrittämään naisia, sai pakit yleensä. Oli ihmeellistä, kun mm naapurin tyttö sanoo haluan sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunto oli Tommin työsuhdeasunto. Mä olin silloin n 23, kuitenkin vanhempi, kuin tyttöystävät.
Pojilla oli aina ihan omat jutut, oikein kukaan ei tajunnut siinä.
Annoin ihan mielelläni heille yhteisen illan. Voisi luulla en tiennyt tytöt tulee mukaan edes.
Tästä illasta meni pari viikkoa, kun muutettiin.Ne tytöt oli aika helposti vietävissä. Tommi oli komea ja osasi puhua. Kummatkin oli neitsyitä, kun alkoi seurustelemaan Tommin kavereiden kanssa.
Vappuna, kun uutinen tuli esille, Tommi lähti taas heti arkena muualle töihin, miten aina teki. Muistan, kun vain pakkasin, aattelin mun pitää päästä täältä pois. Tommin esimies tuli käymään, sanoi, että kaikki on kunnossa. Mulle tulee muuttoauto, menen toiseen paikkaan töihin. Mut siivottiin pois
Joka kävi mulle, koska sain paremman paikan. Tommi sanoi, kun ekan kerran erin jälkeen nähtiin, ettei tajunnut, kun joku oli kiinnostunut, tyrkytti itseään. Oli tottunut yrittämään naisia, sai pakit yleensä. Oli ihmeellistä, kun mm naapurin tyttö sanoo haluan sut.
Ok ;D Tompalla tais olla elämän perusjutut hieman hakusessa ;D Kuin joku viidakon Tarzan suurkaupungissa. Sinä Jane, minä panen...
Karvojen seasta löytyi seesamin siemeniä.
Seesam, aukene!
Vierailija kirjoitti:
Karvojen seasta löytyi seesamin siemeniä.
Seesam, aukene!
Mitä ne siemenet sulle kertoo? Oli pettänyt seesamoletetun kanssa? Jospa oi alastomana vaan syönyt seesamsämpylää?
Karma hoitaa kirjoitti:
Katsoin tänä aamuna Astral-TV:tä hetken, kun eräs pohjanmaalainen muija (vissii vähä vanhempi, kun satuin kanavalle kesken lähetyksen) kyseli tarot-tulkitsajalta miessuhteistaan, ensin antaen sen vaikutelman, että hänellähän ei ole mitään suhteita. No sitten lopulta paljastui, että hänellä on kaksi miessuhdetta, jotka eivät tiedä toisistaan. Toinen, varakas, antaa hänelle joka toinen kuukausi fyffee, koska tuon naikkosen omat tulot menevät hänen aikuiselle lapas-lapselleen, eli hän elättää naikkosta - joka samaan aikaan vehtaa tuon miehen tietämättä jonkun nuoremman miehen kanssa. Nyt oli kova huoli siitä, että jatkaako vanhempi mies hänen elättämistään, ja mahtaako hän jättää vaimonsa, joka sairastaa jotain aivoperäistä sairautta (Alzheimer?), eikä pärjää yksin vaan joutuisi siirtymään hoitokotiin, mikäli mies jättäisi hänet. Ja mitä tapahtuu rahoitukselle, jatkuuko se, jos naikkonen lähteekin nuoremman miehen matkaan. Ihan kylmäsi tuo asetelma, miten joku voi olla noin laskelmoiva? Mutta karma varmasti tulee vielä vastaan tuotakin naikkosta ja hänen aikeitaan. Sattuiko joku muu katsomaan, joskus vähän ennen 9??
Karmaa kaikille pettäjille odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies viestittelee naispuoleiselle kaverilleen viikoittain, jopa päivittäin. Ovat kuulemma vain kavereita. Aloin ihmetellä viime kesänä, kun alkoi puhua tästä naisesta jatkuvasti. Joka asia minkä minäkin kerroin, hän sai jotenkin käännettyä naiseen. Lopulta muutaman kk päästä hermostuin ja nostin kissan pöydälle. Minulla ei ole mitään huolta eikä hänellä ole mitään salattavaa, kuulemma.
On tuntenut kyseisen naisen 10 vuotta, ovat vain kavereita. On auttanut naista paljon monessakin asiassa ja mm. kuskaillut ryyppyreissuilla, viimeksi haki naisen puolen kolmen aikaan ja vei kotiinsa. Ja minä olen kuulemma kohtuuton kun sanoin, että tuollaiset kuskausreissut saa loppua. Varsinkin nyt kun sain selville, että nainen on eronnut miehestään.
Mies on suuttunut minulle kun olen kysellyt asiasta ja valittanut että ei jaksa puhua asiasta enää. Jokin vaivaa minua silti, varsinkin kun sain selville että mies on laittanut whatsappinsa sormenjäljen taakse. Kuulemma siksi, etten ymmärtäisi väärin joitain sanamuotoja, jos sattuisin lukemaan heidän viestejä. Aina ennen on sanonut, että voin vaikka tutkia hänen puhelimensa jos haluan.
Jokin tässä ei ole oikein. Ei kai kaverien kanssa ole tarvis viestitellä useita kertoja viikossa? Varsinkin kun se on alkanut viimeisen vuoden aikana noin tiiviinä. Mies kiistää olevansa ihastunut naiseen. Itse olen hajalla enkä tiedä mitä teen.
Noin se minullakin epäilys vahvistui kun äijä puhui eräästä naisesta jatkuvasti. Kerran sitten aloin haastatella oikein kunnolla (leikin tyhmää mutta tein viisaita kysymyksiä), äijä sai oikein puheripulin kertoessaan naisesta. Sain sen verran tietoa että ne lisättynä muihin merkkeihin asia alkoi olla selvä.
Mun on pakko sanoa naisena, joka itse parisuhteessa ja joka satunnaisesti viestittelen sinkkuaikana Tinderissä tapaamani miehen kanssa.. ei se ihan oikeasti aina noin niin kuin me naiset ajatellaan
Ollaan aina oltu kavereita, ei ikinä edes treffejä vaan olin jo tavannut nykyisen mieheni kun ekan kerran tämän kaverin livenä näin.
Meillä on sama syntymäpäivä, molemmat oinaita ja puheliaita, tullaan hyvin juttuun.
Ollaan kimpassa meille sopivien puolisoiden kanssa, ei IKINÄ voitas olla toistemme kanssa, meillä ei ole yhtään kemiaa.
Välit ovat todellakin platoniset.
Silti voidaan vitsailla asioista jotka asiayhteydestään irrotettuna vois kuulostaa pahalta.
Ei tavata livenä ikinä ja viestejä on varmaan kk välein, ihan hölmöjä meemejä ja joskus avaudutaan suhdekriisistä.
Aina tsempataan toisiamme ja tarjoan naisnäkökulmaa, olen nk. tän kaverini naisystävän puolella jos heillä riita.
Ja ihan alkujaan siis oltiin sinkkuja kun tän miehen kanssa alettii jutella, muttei koskaan kehkeytynyt mitään kun ei ole vetovoimaa.
Inhottavaa olis silti jos hänen tyttöystävä lukis viestini ja kuvittelis jotain, oma mies tietää että ollaan tän kans kavereita, mutta jos alettas kahvitella niin ehkä ihmettelisi!
Mutta ei aleta, ei ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä kävi auttelemassa "mummollaan" kävin jopa kerran hakemassa hänet sieltä. Noh hän lähti taas auttelemaan ja ajattelin yllättää ja mennä tutustumaan tähän mummoon. Oven avasikin minua vuoden kaksi nuorempi nainen. Kovin yllättynyt oli kun kysyin silloista poikaystävääni. Mummot ovat nykypäivänä varsin nuoria. Mies sai hakea omat vaatteensa asuntoni ulko-ovelta. Yritti vielä kehittää stooria aivokasvaimesta. Kiitos ja hei hei.
Alkoiko se oikeasti väittää, että hänellä on aivokasvain, ja siksi luuli nuorta naista mummokseen, vai? :DDD
Selvästi mukavampi nainen se nuorempi. Vaikutit kauheen ikävystyttävältä nipottajalta. Hyi!
Onneksi olkoon! Kuulut siihen noin 10 %:iin oikeasti uskollisista ja tunneälykkäistä naisista, jollaisen kanssa minäkin ehkä voisin harkita seurustelevani. Olet todellinen helmi! 😊 T. M47