Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOkuisten ma-ti***

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut voi poistaa kesätapaamisesta,se on varmaan sitten tänään viimenen kerta kun isää elossa nähään,että näin meillä.eipä oo kiva kesä tulossa! kaikki kävi niin liian nopeesti,ei eilen saatu mitään sellasta uutista tilasta että ois ees toivoa saada isä takasin =' (

pärjäilkää..

k.h.p ja tärppi 25+2

Vierailija
22/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa minulla olla kohta jo päivä puolessa, kun olen noussut aamulla viiden paikkeilla ja kerennyt jo pestä koneellisen pyykkiä ja silittää pari koneellista. Laitoin salaatin valmiiksi, kun pari ystävää on tulossa kylään hetken kuluttua. Mies on keskiviikko-iltaan asti kalareissulla...Mitenkähän máhtaa onnistua sen leikatun jalan kanssa. Totesin vain, että ei sitten kannata sympatioita ainakaan täältä kalastella, jos jotain sattuu.

Kiitokset myötätunnosta tuon appiukon suhteen. Otamme aina tasaisin väliajoin hänen kanssaan hieman mielipide-eroista yhteen. Hän on aivan ihan ihana ihminen muuten, mutta ah niin kaikki-tietäväinen aina välillä, varsinkin kasvatusasioissa. Itse on kyllä saanut aikaiseksi vain yhden lapsen, mutta on omasta mielestään siinäkin lajissa täydellinen...

Pantterille nyt tsemppiä ja toivotaan, että saat itsesi paremmalle tolalle.

Olipa muuten kiva lukea eilisestä pinosta kuulumisianne!

Nyt on pakko mennä jatkamaan hommia, ystävät kolkuttelevat puolen tunnin kuluttua ovella. Anteeksi, kun olin taas niin omanapainen...koitan tsempata...

Opemamma ja vimpula rv 25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuri myötätunnon halaus täältä ja runsaasti voimia ja jaksamista! Olen todella pahoillani puolestasi!

Opemamma

Vierailija
24/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee viikot kuluu ja nyt taidan olla muistaakseni jo viimeisellä kolmanneksella :) Ihanasti aika tosiaan kuluu vaikka ei kummempia ole tehnytkään. Nytkin surffaan ja katselen ruokala ohjelmaa....Eilen tuli kiva leffa sentään siis se " kahden viikon iskuaika" tv:stä.

Vatsa senkun kasvaa koko ajan. Eilen katselin, että masun päällä oli pikkasen sellaisia punaisia " pisteitä" siis iho ilmeisesti vähän hermostunut venymisestä. Aamulla ei nyt ihan samannäköistä. Vielä ei ole sellaisia arpia tullut ja masua on rasvattukin joka ilta. Mutta ehtiihän nekin vielä ilmestyä. Painokin on ehkä alkanut nousta pikkasen nopeammin parina viime viikkona?

Huh vielä kymmenisen viikkoa pitäisi vauvan ja masun vielä kasvaa, minkäköhänlainen möhkäle minustakin tässä on vielä tulossa....

Tämänpäiväinen neuvola ja lääkärikäynti siirtyivätkin ensi viikolle, kun lääkäri on sairas tällä viikolla. Ihan OK, ei innosta niin paljon ne gyne tutkimukset.

Ihanaa tiistaipäivää kaikille elokuisille!

Pia rv:lla 30

Vierailija
25/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä oikein muuta osaa sanoakaan. Koita jaksella vauvelin kanssa suuren surun keskellä.

Pia

Vierailija
26/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onpas ollut kylmää viime päivinä!! Onneksi sentään aurinko paistaa ja tekihän ne pienet sadekuurot ihan hyvää luonnolle ja ilmanlaadulle. Tosi vaikea päättää aamuisin, mitä esikoiselle laittasi hoitoon päälle. Vähän harmittaa pojan puolesta, kun pääsi jo viime viikolla sandaalien makuun ja nyt piti kaivaa taas kumisaappaatkin esiin.

Minä täällä taas muutaman päivän tauon jälkeen. TYÖKIIREET eivät ole hellittäneet, joten en ole kovin aktiivisesti päässyt palstailemaan päivisin. Iltaisin koneen ääressä istuskeleminen ei taas huvita lainkaan. Kahden viikon päästä aloittaa sijaiseni, joten sitten päiväpalstailut jääkin varmaan kokonaan. Laskin, että töitä olisi vielä 5,5 viikkoa jäljellä. Ei paha :).

ÄITIENPÄIVÄ oli oikein mukava päivä meillä! Esikoinen herätteli jo viideltä (meillä on taas vaihteeksi herätys joka aamu tasan klo 5) ja miehen kanssa tulivat minua herättelemään. Poika oli askarrellut kerhossa ihanan kortin ja kangaskassin :). Mieheltä sain kirjan. Yhdessä laitoimme herkullisen aamupalan, kävimme aamupäivällä uimassa ja sen jälkeen veimme esikoisen anoppilaan päiväunille. Kävimme miehen kanssa kahdestaan leffassa ja sieltä sitten anoppilaan syömään. Eli oikein rentouttava ja mukava äitienpäivä noiden elämäni miesten kanssa.

Saimme viikonloppuna VAUVANHUONETTA taas laiteltua. Ostimme pinnasänkyyn uuden patjan ja löysimme verhokankaan. Lisäksi päädyimme nyt siihen, ettemme hanki huoneeseen hoitopöytää, vaan ostamme sellaisen pinnasängyn päälle laitettavan tason. Uskoisin, että se riittää.

Sain eilen raivarit täällä töissä, kun kuulin, ettei palkkakonttori ole vieläkään laittanut mun ÄITIYSPÄIVÄRAHAHAKEMUSTA eteenpäin (toimitin heille paperit kuusi viikkoa sitten). Jotain ympäripyöreää mulle selittelivät siitä, että ovat halunneet odottaa sitä, että toukokuussa maksetaan lomarahat (haen äitiyspäivärahaa 6 kk:n tulojen mukaan, joten tarvitsen palkkatodistuksen). Ei siinä muuta, mutta Kelan mukaan äitiyspäivärahahakemus pitäisi laittaa eteenpäin viimeistään kaksi kuukautta ennen laskettua-aikaa, joten aika viime tippaan asian jättivät. Pyysin nyt sitten, että laittaisivat hakemuksen jo tällä viikolla eteenpäin. Toivottavasti voin tällä kertaa luottaa heidän sanaansa.

Oma oloni on edelleen varsin hyvä, vaikka iltaisin välillä tuntuu siltä, että kyljet repeisivät. Masuvauveli on edelleen hyvin aktiivinen, varsinkin iltaisin maha näyttää elävän ihan omaa elämäänsä. Päivisin välillä jopa unohdan, että raskaana olenkaan. Viikon kuluttua on taas neuvola. Saas nähdä, onko hemppa lähtenyt nousuun (edellisellä kerralla oli hieman päälle 100).

Olemme ylihuomenna lähdössä miehen kanssa Budapestiin ja mietin tässä, että pitäisikö mun hankkia joku lääkärintodistus tms. lentoyhtiötä varten. En vain jaksa uskoa, että mun pääsy lentokoneeseen evättäisiin, kun raskaus ei kuitenkaan ole vielä ihan loppusuoralla, enkä mä näytä viimeisillään raskaanaolevalta. Onkohan kenellekään oikeasti koskaan käynyt niin, ettei koneeseen olisi päässyt raskauden vuoksi??

Nyt on pakko palata töiden pariin!!

Mukavaa alkuviikkoa kaikille!!

Pepper (28+5)

Vierailija
27/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ikäviä uutisia teillä!! Paljon halauksia ja jaksamista suuren surunne keskellä!!

Vierailija
28/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas pitkä pino, palaan lukemaan muiden viestit kun olen itse ensin myös kertoillut kuulumisia. En muista kerroinko viime viikolla niistä kipeistä supistuksista, joita tuli parina päivänä. Joka tapauksessa, äitienpäivänä olimme koko suvun voimin syömässä ja samat supistukset iskivät taas päälle kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tällä kertaa ne tosin vain jatkuivat ja jatkuivat niin että loppujen lopuksi olin ravintolan eteisessä nojailemassa ja itkemässä, sillä olin ihan varma että synnytys alkoi nyt, niin järkyttäviä kivut olivat. Onneksi koko suku oli paikalla, joten esikoinen jätettiin heidän hoiviinsa ja paineltiin suoraan synnärille. Autossa tunnelma oli kuin synnyttämään mentäessä, aika epätodellinen tilanne...

Synnärillä mun tila otettiin onneksi vakavasti, sillä yhden lapsen synnyttäneenä tiedän kyllä miltä alkava synnytys tuntuu ja se tuntuu juuri tuolta! Päästiin heti ottamaan käyrää supistuksista ja vauvan sydänäänistä ja lääkäri ultrasi ja teki sisätutkimuksen. Hyvä uutinen oli, että paikat olivat edelleen kiinni eikä synnytys ollut sinänsä käynnistynyt, joten sain jotain kohtua rauhoittavaa lääkettä ja sain maata tarkkailussa muutaman tunnin. Äitienpäivän iltana pääsin onneksi vielä kotiin, mutta kaksi viikkoa pitäisi ottaa ihan rennosti ja lepäillä vaan. Eli nyt ollaan kotona ja yritetään kuluttaa aikaa lueskelemalla, leffoja katsomalla ja täällä surffailemalla. Olipahan siis äitienpäivä, mutta onneksi vielä ei tarvinnut ryhtyä tositoimiin...

Nyt alan lueskella muidenkin kuulumisia, piti vain ensin päästä purkamaan omaa sydäntään tänne muillekin elomammoille. Mukavaa päivää kaikille!

Pantoufle 29+1

Vierailija
29/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja jaksamista tuossa raskaassa tilanteessanne!!

Vierailija
30/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt viety päikkäriin ja kahvikupponen höyryää nenän edessä. Ah tätä rauhallisuutta ja hiljaisuutta... Yritän nauttia vielä näistä muutamasta viikosta, mitkä saan olla kotona yksin. Siitä se kesän hulabaloo sitten alkaakin. Tytöt on päivät kotona siihen saakka, kun eskari alkaa syksyllä. Ihanaa, mutta välillä myös todella rasittavaa. Nuo kaksi kun meinaavat välillä kiskoa toisiltaan hiukset päästä, enkä jaksaisi millään komentaa ja setviä riitoja.

K.h.p. Suuri voimahalaus myös täältä meiltä.

Pantoufle, aika hurjalta kuulosti toi sun äitienpäivä! Onneksi vauveli kuitenkin päätti vielä pysyä yksiössään :o)

Pepper, älä välitä, mun äitiyslomapaperit lojuu tossa pöydän kulmalla edelleen! Tänään olis tarkoitus pistää postiin. Mä venytin laittamista sen takia, että haluaisin sen uuden pakkauksen ja nyt niitä kaiketi on jo jaossa. Mutta siis todella viime tinkaan jätin hakemuksen lähettämisen minäkin! Niin ja tästä voin siis syyttää vain itseäni¿

Opemamma, aina yhtä suurella ihmetyksellä luen sun viestejä. Kuinka jaksat olla noin supertehokas ja varsinkin jo kukonlaulun aikaan?! Kerro vinkkisi myös meille :o)

Nyt poistun kyllä hetkeksi. Tapaan hyvän ystäväni kaupungilla. Käydään vähän vaateostoksilla ja kahvittelemassa.

Aurinkoista päivän jatkoa!

Kirppu ja masukki tänään tasan 29 vkoa!

Vierailija
31/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, lämmintä on täällä noin 3 astetta. Onneksi aurinko edes vähän paistaa ja lämmittää, mutta tuuli on kamalan kylmä.

k.h.p., paljon voimia ja jaksamista! Tilanne on varmaan kauhea, en osaa edes kuvitella kun en ole vielä joutunut ketään läheistäni menettämään.

Muutapa en taas muistakaan kommentoida, eli omaan napaan..

Soitin eilen aamulla neuvolaan, kun olen viikonlopun aikana nähnyt kaikenlaisia valopilkkuja ym näköhäiriöitä. Pyysin eilen päästä mittauttamaan verenpaineen ja katsomaan proteiinit, koska minulla on kahdesti aiemmin ollut raskausmyrkytys, lopummassa vaiheessa raskautta kylläkin. Käväisin eilen sitten pikakäynillä: proteiineja ei ollut mutta verenpaine lievästi koholla, ja paino noussut kahden viikon aikana 1100g/viikko, mikä myös viittaa raskausmyrkytyksen oireisiin. Nytpä sitten minulla on tänään lääkäriaika, kuulema mietitään olisiko syytä jäädä sairaslomalle ja ottaa vähän rennommin?!

Äitienpäivä meni meillä ihan kivasti kotona, ja kyläiltiin molemmissa mummoloissa. Hieman tunnelmaa latisti taas miehen yhtä-äkkinen ilmoitus, kun oli koko viime viikon mainostanut minulle ja lapsille, että " kun tämän viikon isi on kokonaan töissä niin ensi viikko on sitten vapaata" , niin sununtaina sitten sainkin tietää että lähtee töihin ma-ti ja ke-to illoiksi ja öiksi, ja sitten on pe-ma kokonan poissa. Että se niistä lupauksista. Pitää sitten ruveta taas soittelemaan ja perumaan omia

kampaajia ym menojani.

Nyt on jatkettava töitä! Palailen lääkärin jälkeen

RTiina ja viuhti ja pojat

Vierailija
32/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoi meijän netin uuteen ja ei meinannut millään ruveta tää uus toimimaan. Nyt pitäis toimia. Toivotaan ainakin.

K.h.p:lle voimia. Mun mummo kuoli kun odotin meijän kuopusta ja tuntu että se oli ihan hirvee paikka sulla on sentään isä kyseessä. Silloin hautajaisissa päätin että jos tyttö tulee niin mummon toinen nimi tulee vauvalle nimeksi ja nyt meijän tytöllä on mummon toinen nimi toisena nimenä.

Äitiysraha hakemuksen postitin heti kun sain ja viime viikolla tuli päätös äitiysavustuksesta jonka otin rahana ja oli jo torstaina tilillä. Sekin meni isompien lasten kevät juhla vaatteisiin. Vauvalle kerkee onneks ostaan vielä vaikka mitä ja kaapissa on iso läjä neutraaleja vaatteita ja vähän poikienkin. Jotain pitää ostaa kun jokaiselle oon ostanut jonkun pikku vaatteen jonka olen säästänyt. Itse äitiysrahasta ei oo tullut vielä päätöstä. Saan minimin.

Täällä on kanssa kärsitty supistuksista. alkuun ne oli ihan vaan vatsan kovettumisia mutta nyt niistä on tullut tukalampia. Suurin osa tulee viiveellä levossa eikä meinaa mennä ohi. Tulee toki kävellessä ja tota kuopusta ja hoitotyttöä nostellessa. Nyt oonkin ottanut tavaksi syöttää tytöt lattialla ja ostin ison paketin peppupyyhkeitä niin jää suuri osa nosteluista tekemättä. Onneks tytöt kävelevät jo hyvin itse niin ei tarvii kannella hissiin ym. No torstaina on onneks neuvolalääkäri niin näkee mikä on tilanne. Ei tällästä oon aikasemmin ollut. Toisaalta hirvittää jos nää supistukset ovat joatin saaneet aikaan. Milläs otan sairaslomaa kun oon kotona. Sairaalaan en lähde makaamaan. No murehditaan sitä vasta sitten torstain jälkeen kun tietää tarkemmin mikä on tilanne.

Äitienpäivä meni kivasti vaikka kerkesin heräämään ennen miestä ja laitoin lapsille aamupuuron. Menivät puuron jälkeen takaisin katsomaan lasten ohjelmia. Mies laittoi kahvit ja teki meille voileivät aamupalaksi. kun luin aamulehteä niin lapset toivat niin suloisia kortteja että itku pääsi. Eskarilainen oli tehnyt kasvimaan nuoviseen pieneen lihalaatikkoon johon oli istutettu kesäkurpitsaa, tilliä, krassia, ruohosipulia ja salaattia. Oli laitettu kivikkoa, isompi kivi ja jostain masasta tehty mato, leppäkerttu ja pari hämähäkkiä. Oli aivan ihana kun mä oon aina haaveillut isosta omakotitalosta isolla pihalla ja kasvimaalla. Mies totesi ettei ihan heti tarvii nyt sitten muuttaa täältä kerrostalosta pois. Omalla äidilläni kävimme jo lauantaina ja sunnutaina kävimme miehen äidillä. illalla vielä teimme kävely lenkin aulangolle joutsenlammelle mutta ei sielä ollut yhtään joutsenia. kauhee läjä lokkeja vaan.

Nyt on mentävä laittamaan lapsosille ruokaa. Mies lähti just tytön kanssa tutustumaan kouluun. Mua ei koskaan huolita noihin juttuihin. Esikoinenkin kävi isin kanssa tutustumassa.

puuhis ja lauma 97,99,00,02,05 ja masuasukki 26+5

Vierailija
33/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle K.H.P! Eipä oikein muuta osaa sanoa.

Kiitos myös kaikille mua tsemittäneille, meillä on taas isukki paremmassa kunnossa, eli kotona ja jalkeilla.

PANTOUFLE: Olipas sulla hurjan kuuloinen äitienpäivä. Pikkuinenkin halusi oikein muistuttaa olemassaolostaan kunnolla =) Onneksi kaikki kuitenkin kunnossa, mutta varmaan ehdit jo säikähtää. Muistahan ottaa rennosti nyt

RTiina: Kurjalta kuulostaa nuo sun miehen työkeikat. Minulle on tuskaa mieheni kerran vuodessa tapahtuvat parin päivän työreissut, ku oon muutenkin niin arka oleen yksin öitä kotona. Koitahan tsemitellä..

Oulussa olis kuulemma toukokuun viimeinen päivä kestovaippayhdistyksen joku tapahtuma, missä esitellään kestovaippoja jne. Mä ajattelin mennä, niin jospa sieltä sais semmoisen aloituspotkun, että uskaltais jo ostellakin jotain. Vaikka monesti nytkin oon ollut tilaamassa, niin silti en oo uskaltanut, tiiä vaikka rahat menis hukkaan =) Onkos kukaan ollut näissä kestovaippayhdistyksen tempauksissa, saako niistä paljon irti?

Meillä on miehen kanssa mykkäkoulu meneillään. Ihan turhasta kai, mutta oon vielä niin kiukkunen, et vaikka se yritti jo eilen tosi kömpelösti sopia, niin en tarttunut syöttiin. Mua muutenkin tympäsee, ettei se ikinä voi pyytää anteeksi, vaan yrittää muilla konstein saada mut leppymään. Olis kiva joskus puhua niistä asioista mistä riita tuli, eikä kaikkea vaan unohtaa. Juu, siinäpä sitä omanapaa tuli taas kerrakseen. Mä lähen pakkaan uimakassin ja uimaan. Sitten kun kotiutuu, niin postilaatikkoon on toivottavasti tullut jo uusin vauva lehti ja pääsee hiukan relaan. Olishan noita tenttikirjojakin vino pino, ja huomenna jo eka tentti, mutta kerrataan sitten illalla... Hyvin varmaan menee taas. Alkaa loppuvuotta kohta tää opiskeluinto tyrehtyä pahan kerran!!!

Ikarus, tasan 26.

Vierailija
34/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mulle tulee myös 6 kk:n palkan perusteella päivärahat, mutta sen palkkatodistuksen voi toimittaa sitten erikseen, kupongissa on oikein rastitettava kohta, että " toimitetaan myöhemmin" . Laitoin paperit muuten vetämään jo, ettei vaan pääse unohtumaan.

Kaikille sureville voimia suruun! Meille tuli myös viikonloppuna ikävä suruviesti, kun Peukaloisen isomummo kuoli yllättäen. Olisi ollut niin mukava, että he olisivat ehtineet tavata. Mutta onneksi isomummo nyt tiesi, että meille on vauva tulossa ja ehti iloita kanssamme asiasta.

Tasan kolme kuukautta laskettuun aikaan,

Picapica ja Peukaloinen 26+6

Vierailija
35/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.H.P.:lle voimia ja myötätuntoa! Koita jaksaa hetki kerrallaan eteenpäin.

RTiina: Koita nyt levätä ja hyvä, kun sait heti ajan lääkärille! Toivottavasti raskausmyrkytys jättäisi tällä kertaa sinut väliin.

Pantoufle: Hurjalta kuulosti, mutta onneksi oli " väärä hälytys" . Nyt vaan sullekin lepoa! Toivottavasti tilanne ei enää toistu. Tuollainen kyllä varmasti pelästyttäisi.

Opemamma: Olet kyllä todellinen energiapakkaus ja välillä tulee olo, että olet meidän elokuistenkin mamma :) Niin tehokkaasti pidät pinoa kasassa. Appiukon kommenttien kanssa jaksamista. Itsekään en suvaitse minkäänlaista fyysistä kuritusta. Joskus on tehnyt melkein mieli näpäyttää lasta, kun hermot ovat olleet tosi kovilla, mutta en halua lähteä sille tielle lainkaan. Meillä " rangaistuksena" käytössä yläkerrassa rauhoittuminen ja ihan siinäkin on mun mielestä rittävästi kolmevuotiaalle rankaisua, että huomaa vanhempien suuttuvan.

Tänään mulla neuvola. Palaan huomenna kertomaan hemppa ja verenpainekuulumiset.

Pantteri 29+3

Vierailija
36/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vielä luet tämän päivän pinoa. Olen aina välillä katsonut sun kuulumisia ja nyt en malttanut olla kirjoittamatta ( on monta kertaa tehnyt mieli...) =) Ihanaa, kun odotus on sujunut hyvin, sulla on varmasti jo ihana vauvamasu.

Meidän neiti on kohta 4 kuukautta, aika menee niin nopeasti..

Ihanaa loppu odotusta.

Tazu

Vierailija
37/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäsät aikaa minäkin tänne taas kirjoittelen...!

PALJON VOIMIA SINULLE K.H.P!!! Itse olen menettänyt kummisetäni muutamia vuosia siiten...! Suru oli jo silloin todella suuri, en voi edes kuvitelle miltä sinusta nyt tuntuu, kun kyseessä on vielä läheisempi henkilö!

Meillä oli tänään neuvola ja " Mömmeli" jumppaili ahkerasti neuvola-tädin kuunnellessa sydänääniä! =) Ja kaikki siellä masussa oli hyvin! Paino noussut tasaisesti ja sf-mittakin kulkee keskikäyrää nyt toisella mittauksella! =) Kävimmä tuossa jo " ylimääräisellä" lääkäri käynnillä, kun on hieman supistelut vaivanneet...! Ei tosin kivuliaita, mutta tämä esikoisen odotus on niin uusi asia, että kaikesta hiemankin " oudosta" tunteesta jo hiukan huolestuu...! Kaikki oli kuitenkin silloinkin niinkun pitikin! =) Nytkin pikkuinen jumppailee oikein ahkerasti!

Tulipas tästä nyt oma napainen viesti...! Anteeksi kauheasti...! Nyt täytyy poistua ruoan tekoon!

-Mömmeli06 rv 28+4-

Vierailija
38/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkoista sellaista mutta ei niin kovin lämmintä.

en ole ehtinyt paljoa koneella käydä kun on ollut noita pihahommia jos jonkinlaisia...

k.h.p. PALJON voimia ja jaksamista surussa!

ja muille myös joilla oli surua!

Elämässä taphahtuu joskus ihmeitä, toivotaan niin.

opemamma: meillä myös appiukko on ruumiillisen kurin kannalla, mikä on minusta aivan hirveää. meillä ei lapseen kosketa! asiat puidaan puhumalla. kaipa jollain isovanhemmilla se on perua omasta lapsuudenaikaisesta kurituksesta.

kestovaipoista: kerroin miehen äidille kokeilevani kestovaippoja niin hän kauhistui... kysyi, aionko tosiaan palata 50-lukuun sellaisten hankalien kanssa. sanoin etten aio sillä kestovaipat ovat paljon muuttuneet siitä mitä olivat silloin.

no, kyllä hän jätti myöhemmin ihmettelyt.

kantoliinan olen myös ostanut ystävältäni, sellaisen viisimetrisen. katselin netistä muutamia sidontaohjeita ja kokeilin vauvanuken kanssa. tuntui ihan mukavalta. nähtäväksi jää, viihtyykö vauveli siellä.

kyllä on ihanaa kun päivä päivältä ollaan lähempänä vauvan syntymää.

on se vaan jännää joka kerta millaisella innolla uutta tulokasta odottaa. ja muut lapset jo toivovat et kunpa vauva jo pian syntyisi...

minun pitää nyt ensi kertaa hankkia pojan vaatteita. on jännää saada neljän prinsessan jälkeen prinssi. yksi ystäväni tuumasi että ei se voi olla sitten viimeinen, sehän hemmotellaan pilalle...

no,aika näyttää mitä tuleman pitää.

mukavaa loppupäivää kaikille!

myry ja masukas 27+2

Vierailija
39/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostipa hupsulta tuo lause aika näyttä mitä tuleman pitää. ihan kuin tarkottais et aika näyttää hemmotellaanko poika pilalle.

tarkoituksenani oli sanoa et aika näyttää vieläkö meille lisää lapsia. minä viel haluaisin kuudennen, jos sellainen suodaan mut tosiaan aika näyttää...

Vierailija
40/41 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KHP:lle voimahaleja!!!!!!!!!!!!!!!!

Meidän tytön mahatauti on nyt osittain taakse jäänyttä elämää.. ainoo vaan että maitoa suostuu juomaan vaan tuttipullosta, omassa sängyssä ei tahdo nukkua ja vain äiti kelpaa huutokonserttien aikaan......... Saa nähdä miten kauan tää vaihe nyt sitten kestää...

Tuli ennustaja ellin ennustuksetkin perille ja järkytys oli kamala kun täti povas miule kuutta lasta!!! ei ei ei, en mie niin montaa tahdo.... Hänen mukaansa tämä kakkonen on poika ja syntyy 12.8... madam mammahan ennusti tyttöä syntyväksi 15.8... eli toinen on oikeessa ainakin sukupuolen suhteen :)..

Muutapa ei meille sitten kuulu..

KELALLA oli kerranki nopeeta toimintaa ja päätös tuista tuli alle viikon sisään!!!! ohhoh, sanon minä.. ilmeisesti meillä päin kannattaa nuo hakemukset viedä suoraan tiskille ni ne käsitellään nopeammin..

Illan jatkoja!

hanneli rv 28+2

(siis 10viikkoa ja lapsi olis jo ns täysaikanen!!! apuva!!!!)