Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on aikuinen joka on impulsiivinen?

Vierailija
13.01.2019 |

Kertokaa kokemuksenne yllämainituista. Onko ne hulluja adhd tapauksia kaikki?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonohermoinen. Rasittuu vähästä eikä hallitse käyttäytymistään.

Vierailija
2/8 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkohermoiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulssikontrollin häiriöinen ei harkitse lainkaan mitä tekee tai sanoo. Voi tulla hetkes pahaa jälkeä.

Vierailija
4/8 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivisuus ei ole mikään häiriö tai ongelma sinällään. Mä olen impulsiivinen, mutta terveissä rajoissa. Jos joku  kysyy mua yhtäkkiä reissuun tai tulee mieleen vaikka aloittaa uusi harrastus, teen sen. Moni kaveri taas suunnittelee ja aikatauluttaa ja haluaa aina tietää tarkalleen mitä milloinkin tulee tapahtumaan. Mä innostun asioista hetkessä. En ole huonohermoinen ja hallitsen käyttäytymiseni. Nopeasta innostumisestani ei ole haittaa minulle eikä kenellekään muulle. Pystyn myös tarvittaessa suunnittelemaan asioita ja pidän lupaukseni. Impulsiivisuus normaalina ilmiönä (ei esim. osana bipolaarista häiriötä tmv.) on synnynnäinen temperamenttipiirre. Ei se ole sinällään hyvä eikä paha asia. Mulle tapahtuu hauskoja uusia asioita, koska en suunnittele liikaa etukäteen.

Vierailija
5/8 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies esim lähti siltä seisomalta taksilla ostamaan kihlasormuksia kun aiemmin oltiin teoreettisesti puhuttu naimisiinmenosta ja läpällä heitin myöhemmin että missäs ne sormukset on.

Lähtee herkästi mukaan kaikkiin hölmöihin ideoihin. Kerran kerroin miten suolihuuhtelu tapahtuu käsisuihkulla ja kohta se oli letku ahterissa :D

Vaikka toiminnassa ei usein ole järkeä niin kuitenkin aina hyvän tahtoinen pohjimmiltaan. Impulsiivisuus näkyy myös sängyssä ja lähtee aina mukaan uusiin ideoihin. Jokainen päivä on erilainen hänen kanssaan.

Ainiin joo rahan käyttö ei ole oikein hallinnassa, ostelee hetken mielijohteesta mitä turhempia juttuja, rahoissaan tarjoilee ja lainailee kavereilleen liikaa ja joutuu herkästi itse sit pulaan.

Vierailija
6/8 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaamaton.

Vierailija
7/8 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivisuus ei ole aina huono asia.

Vierailija