Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat loukkaantuneet piirrettyjen fatshamingista?

Vierailija
13.01.2019 |

Simpsoneiden Homer on tyh.mä ja lih.ava, samoin poliisipäällikkö Wiggum, eli sarjassa implikoidaan lih.avuuden, matalan älykkyyden ja yleisen tahdittomuuden välillä olevan yhteys. Lisäksi esitetään, että li.havat himoitsevat jatkuvasti ruokaa ja syövät isoja määriä herkkuja.

South Parkin Eric Cartman on lih.ava psy.ko, joka syö jatkuvasti ja keksii tekosyitä li.havuudelleen. Officer Barbrady on tyh.mä ja li.hava donitseja mussuttava poliisi. Sarjassa on myös pilkattu mm. li.havia WOW-pelaajia.

Family Guyn Peter Griffin on niin tyh.mä ja li.hava, että ei edes itse tajua että on tyh.mä ja li.hava.

Kenen mielestä tämä on hauskaa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava ilmiö: sarjoissa ja leffoissa homo ei ole juuri koskaan normaali ihminen, vaan koominen hössöttäjäneiti tai traaginen aids-potilas. Tämä asia lienee kuitenkin muuttumassa, ja edim. Frendit-sarjan homopilkka tuntuu nykyaikana jo tosi tökeröltä. Koska lihavien pilkkaan havahdutaan samalla tavalla?

En ole itse lihava (enkä homo), en koe pilkkaa henkilökohtaisesti, mutta minusta ap on oikeassa.

Vierailija
22/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen (vaikka nyt Roald Dahlin aikaan) nämä olivat poikkeustapauksia. Ihmiset olivat silloin nykymittapuun mukaan laihoja. Paksummat olivat erikoisia ja ehkä sitten nähtiin että he olivat huvittavia. Nyt olemme keskimäärin paljon rehevämpiä, sitä pidetään jotenkin normaalina.

Lihavat lapset nähdään edelleen jonkinlaisina poikkeuksina, ja heihin yhdistetään esim. ahneus, kömpelyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo sarjat on hauskoja. Niissä nyt pilkataan yleisesti vähän kaikkee, hyvin usein myös pelkästään yhtä julkisuuden ihmistä. Huumori on tapa käsitellä asioita. Itse pidän mustasta ja liiotellusta huumorista. Jos sinä et, älä kato South Parkia ym.

Vierailija
24/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä ollut joku uutinen, jonka mukaan lihavilla on pienemmät aivot...?

Vierailija
25/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comic book guy taas on lähes nero vaikka on vielä Homeria lihavampi. BBT:ssäkin on neroja kaiken kokoisina.

Vierailija
26/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

South park on parodia. Kaikki hahmot on todella kärjistettyjä. Ja onhan siinäkin Chef, musta ja lihava ja ainoa älykäs ihminen koko kaupungissa.

Vierailija
27/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski pöyristyy kaikesta mahdollisesta ympärillään, vaikka ainoa asia josta hänen pitäisi pöyristyä on hän itse. Läskeys on hankittu epäterveellinen ominaisuus, josta voi halutessaan päästä eroon.

Vierailija
28/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihteessä lihavat kieltämättä esitetään usein vähän tyhminä, mutta toisaalta ymmärrän sen. Normaalipainoisena pysymisen kaava on älyttömän yksinkertainen, syö se minkä kulutatkin. Jos jo tämä tuottaa aikuiselle ihmiselle vaikeuksia, mitä voimme hänen muista älynlahjoista odottaa?

Vierailija
29/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo sarjat on hauskoja. Niissä nyt pilkataan yleisesti vähän kaikkee, hyvin usein myös pelkästään yhtä julkisuuden ihmistä. Huumori on tapa käsitellä asioita. Itse pidän mustasta ja liiotellusta huumorista. Jos sinä et, älä kato South Parkia ym.

Todella 90-lukulaista naureskella seksuaaIivähemmistöiIIe ja hyväksyä nais-viha ja Iihaviin kohdistuva piIkka.

Vierailija
30/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

South park on parodia. Kaikki hahmot on todella kärjistettyjä. Ja onhan siinäkin Chef, musta ja lihava ja ainoa älykäs ihminen koko kaupungissa.

Chef ei ole tyhmä ja Iihava, koska on jo musta ja Iihava.

Vierailija
31/31 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson parhaillaan Family Guyn jaksoa, jossa Peter näkee itsensä nuoruudessa Loisin kanssa, ja ihastelee kuinka laiha oli silloin. Lois on näyssä sairaalloisen laiha ja Peter sairaalloisen Iihava!

Amerikkalaisen viihteen suhtautuminen Iihavuuteen ja Iihaviin on sairasta!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi