Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan voi olla näin stupido kahvilassa?!

Vierailija
13.01.2019 |

Mietti vieraassa kahvilassa - ääneen valitettavasti - "Pitäisiköhän nää tarjottimet palauttaa?"

Tämä jos mikä oli osoitus, kuinka suomalaiset ovat sanotaanko vaikka "palvelijakansaa" kauniisti. Hyvin oli sisäistänyt!

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen normaali ihminen palauttaa astiat tarjottimella.

Miksi sinun on vaikea ymmärtää tilannetta?

Käy kalliimmissa kahviloissa, joissa on pöytiintarjoilu, jos haluat tarjoilijoiden tuovan ja hakevan ostoksesi.

Vierailija
2/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään lakia mikä velvoittaisi palauttamaan astiat johonkin, typerä aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin paikoissa niitä ei palauteta.

Vierailija
4/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitus siitä, mihin kaikkeen suomalaiset suostuvat. Ei vaan tulis kuuloon muualla Euroopassa, ei ole ykköstason palvelua siäl, jos ei ole itsepalveluu, vaa pöytiintarjoilu.

Vierailija
5/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos KAIKKI jättäisivät astiat ym. pöytiin, olisi pakko palkata lisätyövoimaa!

Vierailija
6/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että todennäköisesti ei palkattaisi...

Vierailija
7/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruokaloissa ja huoltoasemilla on toivottavaa palauttaa, palvelukahvilassa tai lounasravintolassa ei tarvitse. Pakko ei ole kenenkään.

Vierailija
8/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietti vieraassa kahvilassa - ääneen valitettavasti - "Pitäisiköhän nää tarjottimet palauttaa?"

Tämä jos mikä oli osoitus, kuinka suomalaiset ovat sanotaanko vaikka "palvelijakansaa" kauniisti. Hyvin oli sisäistänyt!

Kyllä minäkin mietin joka paikassa, jos ei heti näe, missä se astioiden palautuspaikka on.

Joskus on vaikea löytää sille tarjottimelleen tilaa pöydässä, joka odottaa tyhjentäjää. Esim. juuri paikassa, jossa on ne palautuspaikat astioille ja niukasti henkilökuntaa siivoamaan niiden jälkiä, joiden arvolle ei sovi jättää pöytäänsä siistiksi seuraavia asiakkaita varten.

Vierailija
9/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka? Kun menet pöytään, niin siivoat ensin edellisen sotkut, niin se toimisi.

Vierailija
10/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. upporikas "meillä ei ole varaa palkata -S-ryhmä" Abc:n itsepalvelukahviloineen.

Vierailija
11/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö sä kahviloissa, joissa tarjoilija jättää tarjottimen pöytään? Meillä ainakin laitetaan kupit ja lautaset pöydälle, eikä työnnetä eteen tarjottimella niin kuin jossain vanhainkodissa.

Vierailija
12/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailukeinona voisi olla pöytiintarjoilu. Vaiko sittenkin suomessa aina osattu palkkakulukilpailu.

Vierailija
13/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten palkattaisi, vaan entiset työntekijät saisivat huutoa siitä, kun asiakkailta tulee palautetta likaisista pöydistä ja samalla tuottavat tunnit laskevat, kun aikaa menee myynnin sijasta pöytien siivoamiseen. Mitä vähemmän myyntiä, sitä vähemmän työtunteja tarjotaan.

Näistä kommenteista huomaa aina, kuka ei ole ollut alalla töissä.

Vierailija
14/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän käyn raxissa ja hesessä harmistumassa kun en saa viiden tähden palvelua

Vierailija
15/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nostaa hintoja.

Vierailija
16/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hinnat kaksinkertaisia. Älkää menkö itsepalvelukahvilaan jos halutte palvelua.

Minulle sopii että kannan tarjottimen pöytää ja pöydästä pois, jos sitten kahvit ja pullat ovat halvempia.

Vierailija
17/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy Suomessa kahviloissa koskaan. Ottaa päähän maksaa kymppi kahvista ja pullasta ja itse joutuu hakemaan sekä palauttamaan astiat. Ei tarvitse kauas matkustaa ja hintaan sisältyy hyvä palvelu ja ne puhtaat pöydät.

Vierailija
18/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainenhan voi valita kahvilansa itse. Mulle on ihan ok palauttaa astiat itse. Joskus voin toki maksaa siitäkin että tarjoilijat tuo ja vie astiat, mutta tämähän näkyy myös tuotteiden hinnoissa.

Vierailija
19/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisissa kahviloissa sen verran kovat riistohinnat, että luulisi olevan siihen nähden varaa palkata lisää sitä henkilökuntaa.

No siitä huolimatta itse kyllä lähes aina kiltisti palautan ne astiat vaunuun.

Vierailija
20/66 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpailukeinona voisi olla pöytiintarjoilu. Vaiko sittenkin suomessa aina osattu palkkakulukilpailu.

Minulle asiakkaana tärkeämpi kilpailuvaltti teinvarsikuppiloissa on, ettei tarvitse odotella pöytiintarjoilua.

Ostaa, maksaa, juo, syö, ja jatkaa matkaa. Se on 20 sekuntia kun ne astiat on laitettu palautuskärryyn ihan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme