En välttämättä usko, että VUOKRALLA ASUVA olisi huonompi
Mutta jotain siinä on, että vuokrataloissa asuu keskimäärin enemmän ns. tapauksia. Omakotitaloalueet ovat rauhallisia, ne ovat asumisen aatelia.
Kommentit (24)
Vesa keskinenkin asuu vuokralla.
Siinä kans yks saamaton sossun elätti.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen asunnon vuokra on jotain parisataa enemmän kuin omat asumismenoni kuukaudessa, olisi liikaa mun budjettiini. Lisäksi meidän yhtiössä vuokralaiset on perseilleet oikein urakalla. Meillä on omatoiminen huolto ja se tarkoittaa käytännössä sitä, että vuokralaiset roskaavat ja osakkaat siivoavat. Helvetinmoista meteliä pitävät myös.
Ruotsissa vuokralaiset pitää hyväksyttää hallituksella. Olisi hyvä käytäntö Suomeenkin.
Kyllä tuolla läheisellä vuokrataloalueella (rivitaloja) asuu sellaista sakkia, etten siellä itse haluaisi asua.
Turha sitä on kieltää, siellä on sotkuisempaa, siellä on juoppoja ja siellä on lapsia joilla ei ole mitään kuria. 8 vuotta olen tällä alueella asunut ja nyt on asunto myynnissä. Osittain tuon vuokrasakin takia. En vaan jaksa.
Pohjasakkaa, kyllä. Verovarat on sinun kouluttamisessasi menneet ihan hukkaan, kun et edes kirjoittaa osaa.