Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs ajattelet sitten musta kun tulen sinua vastaan?

Vierailija
14.05.2006 |

Vaaleat pitkät hiukset, joko nätisti laitettu auki tai tiukalla ponnarilla. Siisti ja huoliteltu meikki, aurinkopuuteria, huulikiiltoa...

Tiukat farkut ja stylet kuteet...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tuskin huomaan.

Vierailija
2/10 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs minä: hiukset hienosti leikattu mutta huolettomasti laitettu, vaatteet suunnilleen puhtaat ja suunnilleen sileät, työnnän Brion lastenrattaita joissa istuu Kiinasta adoptoitu tyttäreni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vilkaisisin n persettä ja jatkaisin matkaa unohtaen koskaan edes nähneeni sua seuraavan hyllyn kohdalla.

Vierailija
4/10 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Varmaan vilkaisisin n persettä ja .

Vierailija
5/10 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kyseessä on kotia leikkivä teiniäiti, jolla itseään 10 vuotta vanhempi amis-poikakaveri/lapsensa isä.

Ja jos ikää sattuu olemaan yli 20vee, niin voi hyvänen aika, ettei mammalla ole tyyliä...!!!

Vierailija
6/10 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ehdi ajatella yhtikäs mitään kaikista vastaantulijoista, korkeintaan jostain tosi erikoisesta ilmestyksestä.

Vierailija
7/10 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joko kyseessä on kotia leikkivä teiniäiti, jolla itseään 10 vuotta vanhempi amis-poikakaveri/lapsensa isä.

Ja jos ikää sattuu olemaan yli 20vee, niin voi hyvänen aika, ettei mammalla ole tyyliä...!!!

Olen 23v. lapseton nainen. En voisi kuvitellakaan pukevani farkkuja jotka eivät istu nätisti;)

ap

Vierailija
8/10 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen 23v. lapseton nainen. En voisi kuvitellakaan pukevani farkkuja jotka eivät istu nätisti;)

ap

Vierailija
9/10 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Tampereella ainakin lähes kaikilla vastaantulevilla nuorilla naisilla on tiukat farkut, joten tuskin kiinnittäisin mitään huomiota.

Kivat vaatteet kiinnittää kyllä aina huomioni.

Vierailija
10/10 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö oikein että Äidit eivät saa pukeutua muodikkaasti ja nuorekkaasti? Itse olen 30 ja pukeudun trendikkäästi nuorekkaisiin vaatteisiin ja panostan muutenkin ulkonäkööni, eli meikkaan ja laitan hiukseni kun lähden ihmisten ilmoille. En todellakaan voisi lähteä kaupungille tuulipuvussa tai farkuissa vm. 90. Enkä ole jakkupuku ihminen.

Mutta ei mua myöskään haittaa vaikka joku näin tekeekin. Kummallinen ajatusmaailma sulla.. Saisko perusteluja ? Vai haluaisitko kenties itse näyttää trendikkäältä mutta et osaa tai pysty vaihtamaan tyyliäsi?

-Äiti 30v, 4 ja 5v lapset-