Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Missä on yläasteaikainen " bestiksesi" ? Koska viimeeksi olet hänet nähnyt?

Vierailija
14.05.2006 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi, jonka luona kyläilin juuri viime viikolla

toinen, jonka kanssa olin lounaalla tässä pari viikkoa istten ja jonka kanssa mailailin juuri ja joka on tulossa meille " kummivelvoitettuna" lapseni synttäreille (tässä lukionkin läpi jatkuneessa porukassa meitä oli 4 tyttöä, mutta yksi oli se bestisten bestis)

kolmas, jonka olen tavannut pitkästä aikaa viimeksi 6v sitten lasten suurleirin vierailupäivänä.

Vierailija
22/29 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen muuttanut vantaalle ja toinen tuusulaan isompien ja halvempien talojen perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidettiin vielä yhteyttä ja nähtiin vielä pari vuotta yläasteelta lähtemisen jälkeen. Kun esikoiseni syntyi, katosi hän kuin tuhka tuuleen, ei vastanut puheluihin yms... enkä ole nyt 15 vuoteen kuulut mitään.

Vierailija
24/29 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisin tuttavan kautta. En ole häntä kyllä erikoisemmin kaivannut, lopetti ystävyyden aika kummalla tavalla...

Vierailija
25/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaverini koko peruskoulun ajan, jonka olin tuntenut koko ikäni. Lukioaikaan eri kuviot, ihmiset ja eri kiinnostukset veivät erilleen. Tapaillaan satunnaisesti, kun käyn kotiseudulla, ja tiedän kyllä noin peruspuolin aina hänen kuulumisensa (missä on töissä, milloin on raskaana, missä asuu jne.) mutta ei ole meidän ystävyys tainnut oikein selvitä vuosikausien saatossa.

Vierailija
26/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut häihin, ei pitänyt yhteyttä. Viimeks nähty 4 vuotta sitten.

Vierailija
27/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pidetty tiiviisti yhteyttä peruskoulun loppumisen jälkeenkin, vaikka monta vuotta asuttiin aivan eri puolilla Suomea. Minä olen hänen esikoisensa kummi.

Vierailija
28/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla lähes jokaisen ala-aste luokkalaisen kanssa vieläkin yhteydessä. Siis naispuoleisten. Paras ystäväni on ollut ystävänä 7-luokasta lähtien. Yhteyksissä ollaan lähes joka päivä.

Vierailija
29/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä parasta, he ovat yhä minun parhaita ystäviäni!

Asumme kaikki lähekkäin ja meillä kaikilla on suurinpiirtein samanikäiset lapset.

Olen todella iloinen!