Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni toistuvasti pettämisestä.

Vierailija
13.01.2019 |

On vietetty yhteisiä hetkiä työkaverin kanssa työhyvinvointireissuilla, salaisia hetkiä työpaikalla ja luonnossa. On koottu yhteistä soittolista ja lähetelty haikeita viestejä. Mies on esittänyt "vaimoni ei ymmärrä minua" -näytelmää. Tosiasiassa olen yrittänyt saada häntä puhumaan ja pariterapiaan, kun käytös on ollut kylmää ja omituista jo pidemmän aikaa. Nyt on edessä ero. Kerron tämän siksi, että vaistoonsa kannattaa aina luottaa ja itseään ei kannata rikkoa pettävän miehen takia yhä uusilla yrityksillä. En tiedä, mitä liikkui tämän työkaverinkaan päässä, kun tiesi miehen olevan pienten lasten isä. Ehkä häpeä tulee vasta jälkeenpäin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se miehen työkaveri sinun räkänokkaisista kakaroista välittäisi? Miehesi ainakin antoi hyvää esimerkkiä, ettei niistä tarvitse mitään välittää. :)

Vierailija
2/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS rakastat miestäsi, Älä luovuta!

Mutta jos et pysty antamaan miehen pettämistä anteeksi, kulkekaa eri suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän saa äm-mä pennut ja pettäjän riesakseen. Kiitä onneasi!

Vierailija
4/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, työkaverin vika ja häpeä, ei suinkaan tämän pienten lasten isän.

Vierailija
5/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Todella ikävä tilanne. Laita ulkoruokintaan ja lasten elatuspaperit vetämään. 

Vierailija
6/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muka tehtävissä kun ap:n mies ei tullut pariterapiaan? Ja onko tuollainen äijä rakkauden arvoinen?

Tärkeintä että hoitaa lapsensa, eli mihinkään "mies tapaa lapsia kerran kuus" ei pidä suostua, vaan tasajako.

Vierailija
7/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Todella ikävä tilanne. Laita ulkoruokintaan ja lasten elatuspaperit vetämään. 

Ai lapset automaattisesti ap:lle, miksi? Isä on vastuussa samoin.

Vierailija
8/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS heillä on aitoa rakkautta ilmassa, ei siitä mitään häpeää seuraa.

Mutta täytyy sanoa, että miehesi on kyllä juuri sellainen, joita en voi arvostaa.

Tsemppiä tulevaisuuteen!

Vierailija
9/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai lapset automaattisesti ap:lle, miksi? Isä on vastuussa samoin.

Eihän tuo poista isän vastuuta? Mutta olettaisin, että ap haluaa mielummin noin, kuin että  maksaa itse miehelle ja tämän uudelle elatusta lapsistaan?

Vierailija
10/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset voivat hyvin vuoroviikoin isän kanssa ja itse saan levätä. Eksä ei jostain syystä ole saanut tyttöystävää muuttamaan piiakseen kuten hän minua käytti, joten kaikki voittivat. No eksä ei niinkään, mutta maailma kouluttaa laiskaa ja itsekästäkin. Minua ei enää huvita. 

Vierailija
11/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset voivat hyvin vuoroviikoin isän kanssa ja itse saan levätä. Eksä ei jostain syystä ole saanut tyttöystävää muuttamaan piiakseen kuten hän minua käytti, joten kaikki voittivat. No eksä ei niinkään, mutta maailma kouluttaa laiskaa ja itsekästäkin. Minua ei enää huvita. 

Maailma kouluttaa laiskaa ja itsekästä? Niin se tuppaa kouluttamaan tyhmiäkin. Mikä tekee sun elämästä rankkaa, että tarvitse lapsista viikon verran lepoa?

Vierailija
12/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pettää yhden työkaverin kanssa eikä useamman eri ihmisen kanssa erikseen, niin tämä toistuvuus ilmeisesti viittaa yhdyntäkertojen määrään tuon yhden yksilön kanssa.

Vierailija
13/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eihän teillä keskinäinen yhteys ja ymmärrys olekaan toiminut kun on pitänyt patistaa miestä terapiaan ja puhumaan..

Kuulostaa siltä, että teidän ongelmat on alkaneet aika paljon ennen toisen naisen kuvioontuloa.

Tsemppiä ja voimia. Muista, ettei toista voi väkisin pitää ja rakkaus ei kahleissa kukoista. Nyt ajatukset oman elämän uudelleenjärjestelemiseen.

Vierailija
14/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOS heillä on aitoa rakkautta ilmassa, ei siitä mitään häpeää seuraa.

Mutta täytyy sanoa, että miehesi on kyllä juuri sellainen, joita en voi arvostaa.

Tsemppiä tulevaisuuteen!

Mietin ihan samaa, että jos on aito rakkaus kyseessä, niin miksi ihmeessä sitä jotenkin hävetä täytyisi. Se on suuri onni.

Vierailija
15/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva äiti enää nykyään suostuu yksinhuoltajaksi ;). Nainen joka änkeää toisen perheen jäseneksi entistä useammin myös saa sen perheen.

Vierailija
16/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittava neuvo ihan jo siksikin, että ei jatko ole ap:sta kiinni vaan myös miehestä, joka on ilmeisen haluton edes keskustelemaan asiasta. Todellakin pitää luovuttaa silloin, kun on luovuttamisen aika.

Vierailija
17/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva äiti enää nykyään suostuu yksinhuoltajaksi ;). Nainen joka änkeää toisen perheen jäseneksi entistä useammin myös saa sen perheen.

Eiks yhteishuolto ole ollut standardina jo parikymmentä vuotta? Ei ainutkaan lähihuoltaja joiden lapsista on yhteishuoltopäätös ja etän tapaamiset paperilla sovittuina ole yksinhuoltaja.

Vierailija
18/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa vaiheessa on nimenomaan hyvä ymmärtää ja tunnustaa, että MIES ei rakasta. Surkeaa jäädä näyttelemään ja uskottelemaan itselleen muuta, siitäkään ei ole varmuutta osallistuuko mies näyttelemiseen kanssasi vai pettääkö taas (todennäköisesti). Ainoa VARMA asia on, ettei mies oikeasti rakasta eikä siis ole aloittajan rakkauden arvoinen.

Voimia aloittajalle jos tarina on tosi! Ajattele, että hyvä että selvisi nyt eikä vaikka 10 v päästä.

Vierailija
19/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on ja perheellinen on myös tämä työkaveri. Reilumpaa olisi ollut miehen erota ennen suhdetta. Eroakin pyysin minä. Mies olisi jatkanut varmaan kaksoiselämäänsä. Kirjoitin tämän siksi, että samaa epäilevät uskoisivat vaistoihinsa ajoissa. Ap

Vierailija
20/23 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta on ja perheellinen on myös tämä työkaveri. Reilumpaa olisi ollut miehen erota ennen suhdetta. Eroakin pyysin minä. Mies olisi jatkanut varmaan kaksoiselämäänsä. Kirjoitin tämän siksi, että samaa epäilevät uskoisivat vaistoihinsa ajoissa. Ap

No se menee todella usein niin, että nainen on se, joka hakee eroa, vaikka tosiasiassa ei mieskään siinä enää edes halua olla.