Mitä aiot tehdä tänään sunnuntaina?
Kommentit (19)
Aamupala ja lenkille.
Panettaisi, mutta ei ole panokaveria.
Ihan kotona vaan perheen kanssa. Normaalit ruoat ja pyykit mutta muuten kirjan lukua/Netflixiä ym. rentoutumista. Rankka työviikko tulossa ja lumitöitäkin näyttäis olevan edessä vielä työpäivien jälkeen.
Odottelen mieheni heräämistä. Sitten tehdään aamiainen. Mies tekee lattean ja leivät, minä smoothien ja paistan munat.
Sitten keskitytään Hesariin ja ennen puolta päivää lähdetään kävellen Stockalle(n.3km). Olen kokeillut yhtä takkia ja nyt se on 60% alessa. Käydään samalla jossain kahvilla.
Illalla pitäisi tehdä pari kirjoitusjuttua harrastukseen liittyen. Broilerin fileitä paistetaan päivälliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin juuri ja otin unilääkkeen naamaan jolla nukun toivottavasti ainakin 12 asti. Aamupala, netissä surffailua, sitten sänkyyn makaamaan kunnes klo 16 seuraava ruoka ja tuon jälkeen jälleen sängyssä makaamista kunnes nukkumaan klo 19.
Miksi nukut näin paljon? Oletko masentunut? Eikö olisi helpompaa hakea apua masennukseen?
Aion tehdä valmiiksi tyttären nuuttipukin asun, eilen hahmottelin keijusiivet ja tänään ne pitäisi tehdä loppuun. Samalla päässä raksuttaa mitä keksisin pojalle asuksi. Harmittaa vietävästi, että olen näin myöhään asian kanssa liikkeellä mutta ajattelin lasteni olevan vielä liian pieniä moiseen.
Jahka asu on valmis, lähdetään kauppaan karkkien ostoon. Kierrämme kotimatkalla mummulan kautta, tehdään meidän debyyttinuutitus siellä :D. Iltapäivällä pitää laittaa pihalle kynttilöitä ja hiekoittaa, jos vaikka meillekin eksyisi ihania laulelevia lapsia illan aikana nuutittamaan (siis kerjäämään karkkia, kuten palstalla sanottaisiin).
Nuutinpäivä on yks mun lemppareista!
Käyn juoksemassa. Paljon muutakin tietenkin perheellisenä pitää tehdä.
Koko päiväksi rannalle, pari hyvää pokkaria mukaan 😍
Nyt vähän palstailen. Kohta preppaan ja teen ensi viikon ruokia, sitten käyn salilla, teen töitä, pesen pyykkiä, käyn luistelemassa lasten kanssa. Muuta tuskin ehdin tänään. Kivaa sunnuntaita kaikille :)
Vierailija kirjoitti:
Aion tehdä valmiiksi tyttären nuuttipukin asun, eilen hahmottelin keijusiivet ja tänään ne pitäisi tehdä loppuun. Samalla päässä raksuttaa mitä keksisin pojalle asuksi. Harmittaa vietävästi, että olen näin myöhään asian kanssa liikkeellä mutta ajattelin lasteni olevan vielä liian pieniä moiseen.
Jahka asu on valmis, lähdetään kauppaan karkkien ostoon. Kierrämme kotimatkalla mummulan kautta, tehdään meidän debyyttinuutitus siellä :D. Iltapäivällä pitää laittaa pihalle kynttilöitä ja hiekoittaa, jos vaikka meillekin eksyisi ihania laulelevia lapsia illan aikana nuutittamaan (siis kerjäämään karkkia, kuten palstalla sanottaisiin).
Missä päin tuollainen tapa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin tuollainen tapa on?
Itse asun Satakunnassa. Täällä päin Nuuttipukit korjaavat joulun pois, kiertävät esiintymässä(laulamassa) naamiaisasuihin pukeutuneina ja saavat herkkuja palkakseen. Täällä päin ei sitten näykään pääsiäisenä virpojia.
Vapaapäivä pitkästä aikaa. Ajattelin vaan kotona ottaa rennosti lapsen kanssa touhuten ja jatkaa neulomisprojektiani
Aamulenkki koiran kanssa tehty ja aamiainen syöty. Päivän agenda on laittaa vireille tarpeettoman tavaran myyntiä sekä netin kautta että kirppiksellä. Taitaa jotain pikku siivoustakin olla tyrkyllä ruuanlaiton lisäksi...
Kävelylenkille, ruoanlaittoa, hiihtämään ja illalla uimahalliin. Kiitos kysymästä ap, miten itse vietät tämän sunnuntain?
Lepäilly, käynyt koirien kanssa aamulenkin, hakemut ruokaa alkuviikoksi kaupasta, käytetään miehen kanssa koirat koirapuistossa juoksemassa ja tehdään jtn hyvää ruokaa + netflix (and chill jos vain mies innostuu...).
Heräsin juuri ja otin unilääkkeen naamaan jolla nukun toivottavasti ainakin 12 asti. Aamupala, netissä surffailua, sitten sänkyyn makaamaan kunnes klo 16 seuraava ruoka ja tuon jälkeen jälleen sängyssä makaamista kunnes nukkumaan klo 19.