Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhaksi on mahdollista pysyä työkykyisenä (siisti sisätyö)

Vierailija
12.01.2019 |

ihan keneltä vaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt 64v, mutta täällä vaan köpöttelen työpaikalla muiden harmina. Voisin jäädä jo eläkkeelle mutta työnantaja voi irtisanoa minut vain normaalin yt-prosessin mukaisesti. Työpaikkani on kuitenkin palkannut viime aikoina paljon uutta väkeä, eli irtisanomisperustetta lienee aika vaikea löytää.

En minä silti pelkästään kiusallani täällä haahuile, vaan tarvitsen joka sentin. Eläkekarttumani kohenee hiljalleen mitä pidempään minä täällä sinnitelen.

Vierailija
22/27 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riipppuu anatomiasta, psyykkkeeestä ja elämäntavoiista.

Ja elämääntilanteista, fyysisestä ja sosiialiiseeesta miljöööstä ja vaikka mistä.

Jos mä oliisin kauuunismies menisin varmaan laivastooonbkokiksi. Sais sellasseen hienon hatun sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabet (92v) työskentelee joka päivä ja osallistuu yli 200 tapahtumaan vuodessa. Sauli täyttää 71v. Vielä yli 20 v.aikaa olla mukana politiikassa.

Vierailija
24/27 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maccahan soittelee yhä tuntikausien keikkoja. Samoin Springsteen.

Jos nuo on liian terveysintoilijoita niin entäs Keith Richards?

Vierailija
25/27 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy varmasti satavuotiaita joilla riittäisi kuntoa tehdä jonkin verran töitä mutta täyteen työviikkoon kykenevät vähenevät rajusti yli viisikymppisten keskuudessa. Siinä vaiheessa on vielä reilusti työuraa jäljellä mutta yhä useampi miettii kuitenkin että mitäs jos olisi muutakin elämää kuin työ?

Vierailija
26/27 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko on 92v ja tekee edelleen joka päivä 3-4 tuntia siistiä sisätyötä. Osaa käyttää skypeä, pankkiohjelmia jne. ja nyt kertoi tulorekisterin käytöstä eli niistä ongelmsta, joita se on tuonut.

Vierailija
27/27 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appiukko on 92v ja tekee edelleen joka päivä 3-4 tuntia siistiä sisätyötä. Osaa käyttää skypeä, pankkiohjelmia jne. ja nyt kertoi tulorekisterin käytöstä eli niistä ongelmsta, joita se on tuonut.

Tämä herra kyllä ansaitsee hatunnoston.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän